Liana *Prolog*

Biegnij. Ile sił w nogach. Nie ma czasu. Tu nic nie ma. Oni wkrótce cię złapią. A wtedy… Będzie po tobie oraz Viernie.

Tylko to krążyło w mojej głowie. Zaraz cię złapią - ostrzegał mnie głos w głowie. Już nawet nie zwracałam uwagi, gdzie się kieruję. Drzewa, które kiedyś uwielbiałam oglądać, teraz nie miały dla mnie znaczenia.

Gdzie ona jest?! - słyszę głos któregoś ze strażników.

Ich kroki stawały się coraz głośniejsze. W pewnym momencie, droga ucieczki mi się skończyła. Przede mną rozpościerało się ogromne jezioro. Miałam tylko dwa wyjścia - skoczyć lub czekać, aż oni mnie złapią. Niewiele myśląc, z rozbiegu skoczyłam. Miałam wrażenie, jakby czas zwolnił. Za kilka sekund, wyląduję na dnie jeziora. Najprawdopodobniej martwa. Co się wtedy stanie? Czy skończę jak Vierna?

Moje stopy uderzają o taflę wody, a ułamek sekundy później, cała się zanurzam. Czuję pod palcami dno, pełne kamyków, starych butelek i kto wie czego jeszcze. Jestem pogodzona ze swoim losem. Przecież to moja decyzja. Owszem, mogłam wieść spokojne i dostatnie życie przy boku pierworodnego syna króla Henta i królowej Enny - księcia Jugina. Nie chciałam tego jednak. Mam marzenia i chcę je spełnić, a przy jego boku musiałabym zważać na wszystko - słowa, gesty, a nawet myśli! To nie jest dla mnie. Ja pragnę czegoś innego. Chcę żyć i spełniać marzenia. Kochać i być kochaną, nie tylko na pokaz.

Następne częściLiana *Rozdział 1*

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Rafał Łoboda dwa lata temu
    Hej
    Brakuje półpauz dialogowych, co znacznie utrudnia czytanie tekstu.
    Tutaj znajdziesz poradnika jak zapisywać dialogi.
    https://fantazmaty.pl/pisz/poradniki/jak-zapisywac-dialogi/
  • zsrrknight dwa lata temu
    Chaotyczne. Ogólnie jest napisane nieźle, ale oprócz tego, co napisał Rafał mieszasz czasy i ogólnie całość jest bardzo skrótowa - mam wrażenie, że niepotrzebnie się taks spieszysz, nawet jeśli to tylko prolog.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania