Literkowa Pasja zaprasza na 57 Bitwę na Prozę

Witamy i zapraszamy Wszystkich chętnych do kolejnej Bitwy na Prozę. Inicjatorką fabuły jest Pasja - zwyciężczyni poprzedniej edycji.

 

Pasja podaje tematy i zaprasza słowami:

 

~ "SNY FANTASTY" - Któż ich nie ma?

 

Czasami zdają się być fragmentami oderwanymi od ściany życia. Zamknięte w zaszklonych gablotach mogłyby się stać ekspozycją w muzeach. Niekończące się wykresy matematycznych porządków. Są niekiedy zamierzchłymi ruinami lub też obecnymi pragnieniami.

 

Literkowa dodaje:

 

Niech to będzie fascynująca zabawa ze słowem, wizją mimoidów czy symetriad wypluwanych przez inteligentny ocean codzienności. Każdy dzień odkrywa coś nowego, coś innego? W tej grafitowej szarości odkryjmy rozbłyski barwnego światła... A może nie?

 

~ "POLOWANIE" - Nie tylko na zwierzynę?

 

Podrażnieni nadzieją na zdobycz budzimy się z gnuśności. Z błyskiem w oku pośród rozbuchanych instynktów, dopadamy namiastki rozumienia świata. Rozochoceni rzucamy się na zdobycz dzień po dniu, bez końca. Rozkosz czy niewytłumaczone oddychanie duchowym tlenem.

 

Literkowa dodaje:

 

Nieruchomi, ale umysł wciąż zatraca się imaginacyjnym pędzie. Tak, jak u drapieżników tłoczymy świst powietrza. Jednocześnie odskakujemy na bezpieczną odległość, by żyć, by spomiędzy szczelin, barw i pęknięć chwytać moment naszej igraszki.

 

(...)

 

Dwa tematy i dwa wezwania, aby zaskoczyć Autorów i czytelnika.

Można pisać na jeden, można obydwa powiązać, a można napisać tylko na drugi. Nie ma żadnych granic. Co do koncepcji i gatunku wszystkie chwyty dozwolone… Do dzieła Szanowni Opowijczycy! Piszemy do 11listopada /sobota/ północ.

Napisz i wygraj. Potrafisz zostać zwycięzcą. W nagrodę to Ty otrzymasz możliwość podania tematów do kolejnej Bitwy.

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

Z życzeniami wiosennych literackich inspiracji. Liczymy na Was Kochani - Literkowa Pasja,

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod stopką KONKURSY i na Profilu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Zachęcamy i zapraszamy w kolejną podróż na słowa. Każdy może zostać zwycięzcą i zainspirować do kolejnej Bitwy.

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania