Loteria antyszczepionkowa

usunięte

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Targówek 26.09.2021
    Podaj definicję antyszczepionkowca
  • cos_ci_opowiem 26.09.2021
    Jesli znajdę na stronie PWN to podam.
  • Osoba posiadająca przeświadczenie o szkodliwości szczepień na organizm człowieka. Do antyszczepionkowców można zaliczyć przedstawicieli różnych grup wierzących w ogólnoświatowy spisek mający na celu bezprawne podporządkowanie ludzi postulowanemu światowemu przywództwu NWO - new world order. Szczepionki będące efektem wieloletnich badać międzynarodowych koncernów farmaceutycznych mogą budzić w wyznawcach tych teorii podejrzenia o zaplanowane działanie mające na celu zmianę genomu człowieka w pozbawionego wolnej woli niewolnika godzącego się na coraz trudniejsze obciążenia finansowe.
    Antyszczepionkowcy wyrażają prymat wolności nad nauką, osobistego doświadczenia, nad wiedzą ogólna, interesu indywidualnego, nad interesem społeczeństwa jako całości.
  • Szpilka 26.09.2021
    dziura wszystkich nas pochłonie,
    taki człeka przecież koniec,
    czy na zawał, czy na bzika,
    nikt do śmierci nie zafika ?
  • pansowa 26.09.2021
    Nad rytmem to bym popracował.
  • Czy to w ogóle jest w zgodne z etyką lekarskąfarmaceutyczną urządzać loteriady na okoliczność zaszczepienia?
  • Jared 26.09.2021
    Sylabizacja siada na ostatniej zwrotce - było już być konsekwentnym. Haah, dla mnie w ziemi dziura - główna nagroda xD Gdybym wiedział, że takie losowanie nihilistyczne się odbywa, to bym się nie szczepił XD A tak tylko jakieś nędzne pięć stówek mam do wygrania, meh
  • Sygnatura 26.09.2021
    Dobre. Dobrze mieć dystans do tego wszystkiego i tutaj to widzę.
    Dobra groteska nie jest zła ;-)
    To tekścior w tym stylu.
    Pozdrawiam.

    *ps. Osobiście można być przeciwnym wobec wprowadzania do swojego organizmu eksperymentalnych preparatów, co nie jest jednoznaczne z byciem tak zwanym 'antyszczepionkowcem'. Wbrew pozorom, to zasadnicza różnica.
  • Pan Buczybór 26.09.2021
    równie koślawe co logika antyszczepionkowców
  • Narrator 27.09.2021
    Tutaj za taki wywrotowy wiersz zostałbyś aresztowany.
  • laura123 27.09.2021
    No jak? Co Ty piszesz Narratorze, toż w Polce nie ma demokracji, knebluje się wszystkim usta, dlatego do Unii biedactwa się skarżą. A Ty chcesz nam powiedzieć, że gdzieś jest gorzej? Nie siej tu propagandy...?
  • cos_ci_opowiem 27.09.2021
    Tutaj tzn. gdzie?
  • Narrator 28.09.2021
    cos_ci_opowiem
    Aktualna pozycja na mapie (dopóki nie popłynę gdzie indziej): 33°52'S / 151°12'E
  • Narrator 28.09.2021
    laura123
    W Polsce jest pieniactwo, warcholstwo, pijaństwo, co 10 lat nowa żona o 10 lat młodsza, a czyż nie są to przymioty wolności absolutnej? Właśnie dlatego, że Polakom jest tak dobrze, nie mogą w to uwierzyć :)
  • cos_ci_opowiem 28.09.2021
    Narrator Z tymi żonami to jest wszędzie. Na Słowacji posłem jest typ, który ma 11 dzieci i każde z inną kobietą. Co najlepsze, ten tatrzański Casa Nova to polityk partii konserwatywnej.
  • Grain 27.09.2021
    Podobno Australia jest na skraju wojny domowej między zwolennikami a przeciwnikami szczepień i naparzają się na ulicach, aż się małe kangury pochowały.
    Samo życie. Jedne kobiety żałują, że się dały jednemu czy drugiemu zaszczepić, a inne, że nic takiego, z tym czy owym nie zaistniało. I też chorują, różnie to przechodzą.
    A co do demokracji, tak ja w Polsce można drzeć japę z byle powodu i być chronionym przez policję, mało gdzie tak jest na świecie. A, że darcie ryja nie jest równoznaczne z natychmiastowym obowiązywaniem okrzyków jakiegoś zapiewajły i powoduje jeszcze większy wścik dupy, jakoś nas nie uodparnia.
  • cos_ci_opowiem 27.09.2021
    Nie wiem, nie obchodzi mnie Australia.
  • Grain 27.09.2021
    cos_ci_opowiem a mnie ty
  • cos_ci_opowiem 27.09.2021
    Grain To po co się produkujesz? xD
  • Grain 27.09.2021
    cos_ci_opowiem no właśnie szkoda szkoda czasu na takie bździubździułki
  • laura123 27.09.2021
    Grain nie doceniasz "wybitnego" rymu i równie "dobrego" rytmu... jak możesz? ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania