...

...

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • Canulas 30.05.2018
    Mistrzostwo świata, Ritha. Rozwaliłaś systema.

    "nim samoistnie, bez Twojego udziału. Nie wolno Ci mu nic radzić! Zmiecie każdy Twój argument spokojną i wyuczoną biernością." - to jest absolut geniuszu. W ogóle mistrzostwo świata.
  • Ritha 30.05.2018
    Hehehehe, dziena :)
  • Justyska 30.05.2018
    Uśmiech od ucha do ucha mimo, że nie bywam na forum i pewnie nie wszystko zaskoczyłam. Fajny "drapieżny" język.
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Ritha 30.05.2018
    Dzięki Justyś, bez rozeznania w pitoleniowych gadkach, tudzież niektórych bieżących sprawach (typu spektakularna zrypa Ozara przez Elorence za szowinistyczny erotyk) może być ciężko pokapować. W każdym razie - bawię się ;)
    Pozdrawiam również :)
  • Ritha 30.05.2018
    (Albo bez znajomości faktu, ze Marok ma 7 kotów...;))
  • marok 30.05.2018
    Ritha no fakt, teraz to już wszyscy będą wiedzieć :D
  • Ritha 30.05.2018
    marok nie musisz mi dziękować ;p
  • Canulas 30.05.2018
    "Czuj się wiec bezpieczny ooo Wielki Terriblu." - ogonka daj
  • Canulas 30.05.2018
    "Czuj się wiec bezpieczny ooo Wielki Terriblu." - ogonka daj
  • Canulas 30.05.2018
    "Czuj się wiec bezpieczny ooo Wielki Terriblu." - ogonka daj
  • marok 30.05.2018
    Tylko potrójnego
  • Ritha 30.05.2018
    Dam, dam, dam...
  • Karawan 30.05.2018
    No jakby spojrzeć na sposób przykrycia istotnych dla RODO informacji to cós mi tu wyglonda na jakomś agenture. Jenzyk kryptografifi opanowany do perfekcji, śladów mokrych ze strachu palców nie widać, a i ciśnienie piszącego wydaje się być w normie - reasumując nic tylko agentura. W trosce o całośc dyszla i szyb wielkich a dużych zostawiam pieńć. :))
  • Ritha 30.05.2018
    Dokładnie tak jak mówisz, ciśnienie w normie, inne parametry życiowe także, palce mogę się pocić jednak z innych względów, na pozostałe pytania w razie konieczności odpowie rzecznik prasowy. Pozostaje podziękować i pozdrowić - dziękuję więc i pozdrawiam ;)
  • Agnieszka Gu 30.05.2018
    Nie łapie tego L-RP (w wolnej chwili poczytam u Cana co żeście obmyślili znów) ale ten tekścik jaki mi się jako znakomity ;))
    Bardzo ładnieś i z polotem skleciła te charakterystyki ;)) Uśmiałam się chwilami okrutnie ;))
    Pozdrowionka :)))
  • Ritha 30.05.2018
    Oj, miliony rozmów, wnikliwych obserwacji i charakterystyka osobistości jak ta lala, czyż nie? ;)
    O L-RP, poczytaj, może się skusisz, ja poki co bawie się gites :)
    Dziekuję za calość Agu :)
    Pozdrawiam :)
  • Okropny 30.05.2018
    "cykliczne wycieki smarów" xd

    "niby milusi, niby cacny, ale jak ryyyyknie! Jak z napchanej żywą emocją armaty pierdolnie"

    Bardzo ładne, bardzo. Doceniam. Gwiazd nie daję, w Mongolii macie ich bez liku <3
  • Ritha 30.05.2018
    Why w Mongolii?
    Grazie ;)
  • Canulas 30.05.2018
    "Działa na zasadzie tlenku węgla. Nie czujesz, kiedy robi Ci się mdło i nieswojo." - i jeszcze to. Nooo, absolut geniuszu :)))))))))))
  • Ritha 30.05.2018
    Hihihi, no nic nie poradze, samo szlo, Panie, tak szlo ze łooo
  • Cyber.Wiedźma 30.05.2018
    No rozjebałaś mnie tym.
  • Ritha 30.05.2018
    Cieszam.się :)
  • KarolaKorman 30.05.2018
    Twój język bawi :) I ten w tekście i ten wielonarodowy w komentarzach :) Dobre :)
    Pozdrawiam :)
  • Ritha 30.05.2018
    Dzieki Karolcia :) Ubawilam sie piszac ;)
  • Nonsferatu 30.05.2018
    zajmujecie się gniotami, a nie czytacie porządnej prozy puszczykowej
  • Ritha 30.05.2018
    Żegnam.
  • Szudracz 31.05.2018
    Za kim tak biegniesz? :))) Znam ten zwiadowczy znak zapytania Okropnego, nie da się go zbyć od tak. Wyciągnie za język chociaż miałby go urwać. :)))
    Ma chłopak potencjał. :)
    Pozostali rewelacja, są w formie. :)
  • Ritha 31.05.2018
    Za tobą ;D
    "Wyciągnie za język chociaż miałby go urwać" - może też wystosuj w kierunku Terribla zwiadowczy znak zapytania ;)
    Dzięki Szzzzuuuutrusiu Pędziwiatrze ;)
  • Elorence 01.06.2018
    Hellołapek xD
    Ritha, ubawiłam się! :D Genialne to jest!
    Ale mnie emocje poniosły po przeczytaniu tekstu Ozara. Jezu, jak sobie to przypomnę :D

    Co do Sama Wiesz Kogo, ciągle się zastanawiam, jak on to robi, że robi tyle rzeczy i ma czas na Opowi: pisanie i komentowanie, no i wymyślanie kolejnych wyzwań. Wow, wow, wow!

    Dzięki, dziś właśnie potrzebowałam przeczytać coś takiego!
    Pozdro, Ritha! :**
  • Ritha 01.06.2018
    No, no, no - ino bez kolesiostwa! ;D
    Hehehe, no wlasnie chcialam usmieszek wywolac na Elołapkowym obliczu ;)
    Co do emocji na Ozarro - dobrze, sa emocje, jest ekspresja, lubie!
    Pozdrawiam, caluje :** ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania