Poprzednie częściLudwik Część Pierwsza

Ludwik Część Druga

Mój drogi

Mam się dobrze, dziękuję. Ale jak się jutro spotkamy, to Ty będziesz potrzebował pomocy medyka.

Po pierwsze - skąd wiesz, jak wygląda moje życie prywatne? Co to ma według Ciebie znaczyć, że jest pełne tajemnic i skomplikowane? Nie rozumiem. I bardzo jestem ciekaw, jak zamierzarz mi to wytłumaczyć. Szpiegujesz mnie? Skąd masz takie informacje? Liczę na szczerość z Twojej strony. Tylko dobre wytłumaczenie tej sytuacji może Cię uratować.

Po drugie - wiem, że nie miałeś złych zamiarów, jednak nie życzę sobie, abyś przypominał mi o mojej chorobie. Jestem szczęśliwy, gdy o tym zapominam. Twoje uwagi mi nie pomagają. Nie mów więcej o moim schorzeniu, nie chcę i nie zgadzam się na to.

A po trzecie - nie wiem, o co Ci chodziło w poprzednim liście. Chcesz być dla mnie kochankiem. Nie mam pojęcia, co przez to rozumiesz. Raczysz mi to jakoś wyjaśnić?

Spotkamy się jutro. Obyś nie potrzebował lekarza. I pamiętaj - chcę poznać prawdę. Jeśli masz szpiega, musisz mi o tym natychmiast powiedzieć. Nie miej przede mną tajemnic. Masz mi powiedzieć wszystko, rozumiesz?

Do zobaczenia

Ludwik

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • AlaOlaUla 28.11.2019
    A to jeszcze bardziej?
  • Klaudunia 28.11.2019
    Jeszcze bardziej co?
  • indri 28.11.2019
    Dość słabe.
  • Klaudunia 29.11.2019
    Mi się podoba
  • indri 29.11.2019
    Klaudunia a mnie nie.
  • Klaudunia 29.11.2019
    indri W porządku
  • TomaszBordo 29.11.2019
    Czyżby inspiracja moimi fanowskimi tekstami o rodzince.pl?
  • Klaudunia 29.11.2019
    Nie, inspiracja z filmu ,,Ludwik". To o niemieckim cesarzu czy coś. Piękny film, oglądałam tylko kawałek, ale bardzo mi się spodobał.
    A tak na marginesie, twoje teksty są bardzo dobre i fajnie napisane : )
  • Klaudunia 29.11.2019
    Nie jestem pewna, ale chyba coś tam było z homoseksualizmem. Wykorzystałam to, podejmuję trudne i kontrowersyjne tematy
  • TomaszBordo 29.11.2019
    Klaudunia dzięki, jesteś jedną z niewielu osób, które doceniają moją twórczość. Jeśli podobają ci się moje teksty, to jest ich znacznie więcej na moich poprzednich kontach: Tomek Bordo, Tomasz Bordo i Tom Bordo.
  • TomaszBordo 29.11.2019
    A tak w ogóle to jesteś z prawicy, lewicy czy centrum?
  • Klaudunia 29.11.2019
    TomaszBordo Jesteś oryginalny i kreatywny, to bardzo ważne i dobre. Piszesz rzeczy zupełnie inne, niż wszyscy, i dlatego jesteś wyjątkowy.
    Dzięki za poprzednie konta, na pewno tam zajrzę ; )
  • Klaudunia 29.11.2019
    TomaszBordo Z czego??
  • TomaszBordo 29.11.2019
    Klaudunia no po jakiej opcji politycznej się opowiadasz
  • Klaudunia 29.11.2019
    TomaszBordo Wybacz, ale możesz jeszcze jaśniej??
  • TomaszBordo 29.11.2019
    Klaudunia eh.. no dobra. PiS czy PO?
  • Klaudunia 29.11.2019
    TomaszBordo Żadne

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania