XXX

XXX

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (72)

  • Yennefer 27.09.2019
    Pomysł okej, ale może nie do wstawienia na portal?
    Pozdrawiam.
  • Bogumił 27.09.2019
    Dzięki
  • franekzawór 27.09.2019
    Tylko mentalne ćwoki piszą donosy, żaden mężczyzna z jajami nigdy nie napisze donosu.
  • Bogumił 27.09.2019
    Zgadzam się z tym.
  • betti 27.09.2019
    Coraz lepiej...
  • Bogumił 27.09.2019
    Betti nie drwij ze mnie.
  • betti 27.09.2019
    Bogumił nie z Ciebie, tylko z sytuacji. Że też komuś chce się tak bawić... kiedy tu wszyscy mają dużo za uszami.
  • Bogumił 27.09.2019
    Betti dziś trole już potrafią pisać donosy
  • Angela 27.09.2019
    Tym razem dam Ci 5, bo mało z fotela nie spadłam : )
  • Bogumił 27.09.2019
    Dlaczego? Na opowi to norma.
  • Kapelusznik 27.09.2019
    ...
    Ale ty Bogumił wiesz, że sam jesteś "Anonimem"?
    Bo w tabelce "o mnie" na swoim portalu też nic nie masz?
  • Bogumił 27.09.2019
    Wszyscy mnie tu znają bez curriculum vitae.
  • Margerita 28.09.2019
    Kapelusznik to że nie ma w tabelce o mnie nic napisane nie znaczy że jest anonimem ode mnie leci 5
  • Bogumił 28.09.2019
    Dziękuję Margerito pięknie.
  • Pan Buczybór 28.09.2019
    na naszym portalu nie ma komuny, by pisać donosy.
    wszystkie przypadki łamania regulaminu są, albo powinni być zgłaszane do admina.

    Sam wiersz...
    może być. chyba.
  • Bogumił 28.09.2019
    Komuny nie ma ale donosiciele pozostali nie wszystko co jest zgodne z prawem/regulaminem jest moralne
  • franekzawór 28.09.2019
    Komuny nie ma, ale mentalność postkomunistyczna dopiero za sześć pokoleń ulegnie zmianie, czyli w roku 2360. A w Polsce chyba jednak nigdy, na co wskazuje m.in. przykład Bogumiła - XXI wiek, dostęp do prasy, wolny dostęp do myśli ludzi oświeconych, a artykuły o objawieniach mają się w najlepsze. Czas otrzeźwieć.
  • Bogumił 28.09.2019
    Ha ha oświecone tępaki
  • Bogumił 28.09.2019
    A co Ci objawienia przeszkadzają? Zaprzeczają światopoglądowi?
  • franekzawór 29.09.2019
    Bogumił, ja w przeciwieństwie do ciebie i wielu innych osób nie wyznaję żadnego światopoglądu, bo wiem co będzie po śmierci. Ciało to maszyna, z którą świadomość jest sprzężona na czas życia, świadomość wbrew logice nie jest wytworem mózgu. Po tym jak maszyna ulega zniszczeniu, świadomość wędruje do nowej maszyny, ale bez wspomnień, bo jest to niemożliwe z użytkowego punktu widzenia. Możesz to sprawdzić: na pewno, jak i cała reszta z nas, nie pamiętasz poprzednich maszyn, z którymi byłeś sprzężony. Takie działanie świata i wszechświata wyklucza wszelkiego rodzaju objawienia i inne brednie.
  • Bogumił 29.09.2019
    franekzawór pierniczysz bo objawienia były i są łatwe do udowodnienia, że to fakt.
  • Bogumił 29.09.2019
    franekzawór wiesz tyle co zjesz;))
  • franekzawór 29.09.2019
    Bogumił, bredzisz. Starczy, że nie zaśniesz jutro albo pojutrze. Starczy, że któregoś razu nie zaśniesz - ciało ma zasnąć a ty masz pozostać świadomy - wówczas świadomość odsprzęża się od ciała. Każdy to może sprawdzić na sobie. Przy zasypianiu, jak jesteś na granicy snu, wyobrażaj sobie np. że obierasz ziemniaki. Jak zaangażujesz w to wszystkie zmysły, przeniesiesz się do wyobrażanej scenerii, czyli będzie to już po odłączeniu świadomości od obecnej twojej maszyny. Stamtąd możesz odwiedzić inne miejsca, np. te opisywane podczas śmierci klinicznej przez niektóre osoby. Objawienia to wierutne brednie.
  • Bogumił 29.09.2019
    franekzawór objawienia są poparte tysiącami uzdrowień dokonanymi w Gietrzwałdzie nie na Majorce czy Teneryfie. Przepowiednia się spełniła. Bismark wycofał dobrowolnie kulturkampf, mało KK uznał za sojusznika.
    Wizje miały dwie dziewczyny niezależnie które zeznawały tak samo i to samo. To nie był omam. Poza tym później była Fatima. Poczytaj, zapoznaj się a później dopiero dyskutuj.
  • franekzawór 29.09.2019
    Najpierw poobieraj ziemniaki na granicy snu i jawy, angażując w to wszystkie zmysły, tak żeby świadomość w pewnym momencie przeniosła się do wyobrażanej scenerii, a potem, po wypróbowaniu metody, zabieraj się za dyskutowanie ze mną :D Tyle że może będzie trzeba spróbować sto razy zanim się uda, wraz z ćwiczeniami jest coraz łatwiej.
  • Bogumił 29.09.2019
    franekzawór ha ha zmam ciekawsze zajęcia niż samokatowanie się przed zaśnięciem.
  • Bogumił 29.09.2019
    Znam
  • franekzawór 29.09.2019
    Bogumił, po prostu musiałbyś zmienić wszystkie swoje średniowieczne poglądy, dlatego nigdy nie spróbujesz - jeszcze nie ta maszyna. Ale po kolejnym tysiącu maszyn - kto wie ;)
  • Bogumił 29.09.2019
    franekzawór ha ha poglądy nic do faktów nie mają zaprzeczasz faktom mało to już ciemnota nie próbujesz ich poznać bo ci zburzą ciasne widzenie świata
  • franekzawór 29.09.2019
    Bogumił, ale tak a propos, popatrz. Ja ci opisuję jak rzeczywiście wszystko działa, chociaż jeszcze na razie nie wiadomo dlaczego tak jest, to się dopiero dowiedzą ludzie w przyszłych stuleciach. Podałem ci metodę jak możesz sprawdzić, że twoja świadomość jest sprzężona z obecnym ciałem, możesz ją odsprzężyć nie zasypiając, więc podałem ci fakty i metodę. A jaką ty mi dajesz metodę na twoje bzdurne obawienia? Nic nie dajesz, jedynie wiarę.
  • Bogumił 29.09.2019
    franekzawór metoda samokatowania organizmu daj sobie siana wstecznicy i zacofańcu
  • Bogumił 29.09.2019
    Wsteczniku
  • Bogumił 29.09.2019
    franekzawór jakie masz tu jeszcze konta?
  • franekzawór 29.09.2019
    Bogumił, poobieraj ziemniaczki na granicy snu i jawy, zrzuć z siebie średniowieczne poglądy: jesteś świadomością sprzężoną z ciałem. Po śmierci powędrujesz do nowego ciała: w kolejnym życiu będziesz gejem transseksualistą. Przed chwilą odłączyłem się od swojej maszyny i sprawdziłem twój przyszły los w Źródle Wszechrzeczy.
  • Bogumił 29.09.2019
    franekzawór dyskutujesz jak klasyczny wariat z po nie na temat a argumentów zero objawień maryjnych nie zabegujesz szkodniku
  • Bogumił 29.09.2019
    Nie zanegujesz bo one są faktem i ibalją w proch Twoje rojenia
  • franekzawór 29.09.2019
    Galileusza też ciemny motłoch wyzywał od wariatów. Najpierw poobieraj ziemniaczki, a potem dyskutuj, tylko musisz zaangażować wszystkie zmysły w to, co sobie wyobrażasz. Wtedy świadomość odłącza się od obecnej maszyny, z faktami nie wygrasz.
  • Bogumił 29.09.2019
    franek piszesz z psychiatryka?
  • franekzawór 29.09.2019
    Bogumił, ja nie, ale co do ciebie mam spore wątpliwości.
  • franekzawór 29.09.2019
    :)
  • Bogumił 29.09.2019
    franekzawór jak nie jak poglądy rodem z wariatkowa
  • franekzawór 29.09.2019
    Ale zadufany w sobie katolicki zadufku, moje poglądy możesz sprawdzić, bo metoda jest prosta jak drut. Ty wierzysz w jednorożce i Bozię, więc może powinieneś się zgłosić po jakąś pomoc???
  • franekzawór 29.09.2019
    Poglądy poglądami, ale metoda podana, a u ciebie co - mam po prostu uwierzyć, że Bozia ukazała się dzieciom na polance, to dobre dla podstawówki, a nie filozofa świadomości jak ja...
  • Bogumił 29.09.2019
    franekzawór ja wierzę w Boga a Ty w d. Maryni taka między nami drobna różnica
  • franekzawór 29.09.2019
    Ty wierzszy, a ja nie muszę, bo jak chcę, to odsprzężam się od ciała, i finisz. Dobranoc! Niech ci się przyśnią piękne nagie anielice.
  • Bogumił 29.09.2019
    franekzawór po prostu przeanalizuj do jutra zamiast strzępić język po próżnicy. W fakty nie potrzeba wierzyć. Ja mam pewność.
  • franekzawór 29.09.2019
    Bogumił, bo nie dokończyliśmy tego tematu. Fakty są takie, że świadomość każdego z nas jest sprzężona z ciałem, które nie jest niczym więcej aniżeli po prostu maszyną. W przeciągu kolejnych 200 lat powstaną urządzenia pozwalające dzięki jednemu naciśnięciu przycisku odsprzężać jaźń od ciała, co dzieje się każdej nocy m.in. w fazie snu REM. Wspomnienia, które do nas wracają, to właśnie wspomnienia już po odsprzężeniu się świadomości na jakiś czas od ciała-maszyny, tyle że w przyszłości powstaną urządzenia, które będą pozwalały na natychmiastowe odsprzężenie świadomości od ciała. Jeden z wniosków, jaki stąd płynie, jest taki, że wszystko, co tu widzimy, jest jedynie symulacją jakiegoś rodzaju, i to będzie kiedyś badać nauka i różnorakie eksperymenty. Zmieni to całkowicie oblicze tego obrazu wszechświata, który znamy, jesteśmy bowiem częścią większego wszechświata niematerialnego, a dla jego mieszkańców nasz świat jest tak samo niematerialny, jak owe doświadczenia opisywane przez niektóre osoby podczas śmierci klinicznej. W chwili obecnej niestety jedyna metoda, jaką dysponujemy na odsprzężenie świadomości od ciała, to pozostanie świadomym gdy balansujemy na granicy snu i jawy. Można to zrobić wyobrażając sobie / będąc na granicy snu i jawy, który to stan można nauczyć się rozpoznawać w miesiąc/ wykonywanie jakiejś powtarzającej się czynności, która zaangażuje wszystkie nasze zmysły (może być obieranie pomarańczy), a można po prostu, będąc blisko zaśnięcia, obserwować ciemność za zamkniętymi powiekami oraz to jak ona się zmienia. W pewnym momencie następuje przeskok, czyli odsprzężenie świadmości od ciała. Po drugiej stronie na wyciągięcie ręki są doświadczenia opisywane np. przez tych, którzy doświadczyli tego podczas np. śmierci klinicznej. Po drugiej stronie nie ma Boga ani żadnych bogów, natomiast osoby wyznające podobne wierzenia są jak magnes przyciągane do stworzonych w ten sposób obszarów, tj. buddyści po śmierci wędrują do buddystów, chrześcijanie do chrześcijan itp. wyższe szczeble zajmują tacy wolnomyśliciele jak ja, ponieważ trzeba wielu żyć i wielu zmian maszyn, ażeby móc doświadczać tych spraw i je rozumieć. Także pocieszeniem dla ciebie jest to, że po śmierci jak magnes przyciągnie cię nieprawdziwe Niebo stworzone w wyobraźni przez chrześcijan, ale w kolejnych wcieleniach powoli będziesz uwalniał się od przesądów.
  • Bogumił 29.09.2019
    franekzawór proponuję żebyś pogadał o tym z jakimś dobrym psychiatrą
  • franekzawór 29.09.2019
    Bogumił, obrażanie kogokolwiek za poglądy jest mało eleganckie, tym bardziej że to tak po prostu jest, podobnie jak słońce po prostu jest kulą a nie trójkątem. Jest masa opisów ludzi, którzy doświadczyli śmierci klinicznej, i jakoś są normalni i nikt ich nie wysyła do psychiatryka. Jak odłączać swiadomosc od ciala masz podane jak na tacy, nic tylko trenować, nic nie musisz brać na wiarę, bo metoda na odłączenie jest bardzo prosta i skuteczna, wymaga tylko wysiłku z twojej strony.
  • franekzawór 29.09.2019
    Także, Boguś, szerokich lotów, rybko! Jak jesteś blisko zaśnięcia zaczynasz w wyobraźni obierać pomarańczkę, obierasz, obierasz, obierasz, koncentrujesz wszystkie zmysły, wyobrażasz sobie zapach, czujesz w tych wyobrażanych rękach swoich tę pomarańcz i nagle za którymś razem bam i zdajesz sobie sprawę, że przed chwilą już sobie nie wyobrażałeś, tylko naprawdę przeniosło cię do snu. Każdy może się to nauczyć i takich osób jak ja są setki, wszyscy normalni :)
  • Bogumił 29.09.2019
    franekzawór psychiatra ci pomoże na pewno, dobranoc.
  • franekzawór 29.09.2019
    Bogumił, nie różnisz się niestety zbytnio od tych, którzy tutaj tak samo obrażają ciebie. Ja nie każę ci w nic wierzyć, metoda jest podana i każdy może spróbować. Pierwszy raz udało mi się jak byłem nastolatkiem zupełnie przypadkowo, wyobrażałem sobie zasypiając, że chodzę po centrum handlowym i mnie przeniosło tam. Każdy może spróbować, a ty tymczasem wierzysz w różne bajki bez pokrycia. Kto wie, może jeszcze twoje dzieci doczekają się tych urządzeń, o których pisałem, ich powstanie jest nieuniknione :)
  • franekzawór 29.09.2019
    Do psychiatryka powinni zamykać wszystkich wierzących w jednorożce, różne bozie itp. bo tych rzeczy nie ma. Odłączyć świadomość od ciała może każdy i tak się zresztą dzisiaj stanie z każdym z nas podczas fazy snu REM. Dobranoc, Boguniu.
  • Bogumił 29.09.2019
    franekzawór tylko objawienia gietrzwałdzkie akurat świadczą o istnieniu Boga a gadka o snach to jest zupełnie nie na temat nie wiem czy zauważyłeś, bo spamujesz mi wątek. Gietrzwałdu unikasz jak diabeł święconej wody. O snach załóż sobie oddzielny wątek wtedy mogę się wypowiedzieć.
  • franekzawór 29.09.2019
    Ale Boguniu. Zauważ rybko, że jeśli popróbujesz przedstawionej przeze mnie metody to z głowy wyparują ci wszelkie objawienia i inne bzdurki. To są doświadczenia na wagę złota. Nie wiem dlaczego nie chcesz poćwiczyć, masz całe lata przed sobą, a jesteś młodziutki. A nuż masz do tego wrodzony talent, kilka osób tutaj na portalu statystycznie w tym kierunku będzie miała większe uzdolnienia niż inni. Toteż już nie spamuję, ale musisz spróbować, trzeba mieć doprawdy złą wolę, żeby tak odrzucać coś, skoro ja ci jasno mówię, że a i b da c. Blisko zaśnięcia jak będziesz wystarczająco długo obierał pomarańcz we śnie i będziesz wytrwały to przeniesie cię do snu. Sny są jednym z obszarów, gdzie może powędrować świadomość po odłączeniu od ciała. Obszarów tych jest więcej. Trzeba spróbować, a nie wykazywać złą wolę człowieka wszystkowiedzącego. Musisz pamiętać, że wszelkie doświadczenia będą twoje własne, bo jesteś unikatowy jak każdy z nas, chociaż taki Bogumił :D Więc nie krępuj się, tylko jeszcze dzisiaj zaczynaj ćwiczenia.
  • Bogumił 29.09.2019
    franekzawór pamiętaj że za spam już poleciało jedno Twoje konto. A w admina też nie wierzyłeś.
  • franekzawór 29.09.2019
    Bogumił, jak już pisałem - to nie jest spam. Jeśli chodzi o moje konta to wystosowałem do Administratora oficjalną prośbę o usunięcie kont, między innymi też dlatego, że nie mam zamiaru reklamować swoimi tekstami i osobą portalu, gdzie łamie się pewne zasady nagminnie, a na rzeczy absolutnie niedopuszczalne się pozwala, jak np. obrzucanie się błotem i ostatnio, co lepsze, grożenie śmiercią, że aż mi się jaja zatrzęsły ze śmiechu. Oficjalna prośba została wystosowana, ponieważ portal nie ma prawa przetrzymywać moich tekstów zgodnie z polskim prawem, ale konta wiszą i tylko dlatego jeszcze się tu loguję. Takim jak ty, którzy z tej strony czerpią jakąś energię, może zależeć, żeby mieć konto na tej stronie, a dla mnie to jest obojętne. Wciąż czekam aż admin łaskawie usunie konta i nie będę się już tu logował, bo nie mam takiej potrzeby. A o co do spamu - gdybym ja tu był administratorem, to wybacz, ale twoje konto bym usunął całkiem, bo portal literacki nie powinien być miejscem dla tekstów religijnych, publikuj je waść w Niedzieli.
  • Bogumił 29.09.2019
    franekzawór nie zależy Ci niby na portalu a próbujesz tu dyrygować co i kto ma tu publikować. Brak w tym logiki. Bolszewickie nienawistne teksty antyreligijne też Ci oczywiście też nie przeszkadzają. Kolejny zgrzyt.
  • franekzawór 29.09.2019
    Bogumił, żaden zgrzyt. Propaganda prawicowo-katolicka, to ciągłe pranie mózgów nie jest miejscem na portal literacki. Na portalach literackich bytują ludzie rozumni. Publikuj sobie w gazetce Prawicowiec i Niedzieli tam jest miejsce na te teksty, a nie tu prawnie mózgu dzieciom przeprowadzasz, tyle że ja nie piszę donosów he he. A teraz już dobranoc. Polecam jakąś scenerię z fajnymi babeczkami do takiej miło się przenieść.
  • Bogumił 29.09.2019
    franekzawór ha ha
  • franekzawór 29.09.2019
    Nie, Bogumił, żartowałem nie może być nic pobudzającego, tylko i wyłącznie coś pwtarzalnego, co zaangażuje zmysły, właśnie to powoduje przeniesienie świadomości, tylko musisz być blisko zaśnięcia inaczej też się nie uda.
  • betti 29.09.2019
    franekzawór chcesz powiedzieć, że na portal nie ma miejsca dla katolików? Niby dlaczego?
  • betti 29.09.2019
    portalu - kor.
  • franekzawór 29.09.2019
    A tera, adieu! Log out. Bardzo też bym chciał, żeby administrator się w końcu zdecydował, bo lubię Opowi tak ogólnie za brak cenzuty :D
  • Bogumił 29.09.2019
    Betti żeby ateiści mogli szaleć bez przeszkód.
  • betti 29.09.2019
    Bogumił przecież i tak szaleją...
  • Bogumił 29.09.2019
    Betti, tak by nie miał ich kto ośmieszać. Najlepszym środowiskiem do szerzenia nihilizmu jest brak konkurencji. Dlatego marzą o pozbyciu się chrześcijan.
  • betti 29.09.2019
    Bogumił nie wiem dlaczego, ale przypomina mi to ''Quo vadis''
  • Bogumił 29.09.2019
    betti na pierwszy rzut oka widać że to ludzie z różnych względów przepełnieni nienawiścia. My nie domagamy się ich usuwania a oni wielokrotnie.
  • Keraj 28.09.2019
    Zawsze się znajdzie ktoś kto donosi.
  • Bogumił 28.09.2019
    To prawda.
  • yanko wojownik 30.09.2019
    Jak Bogumiły ludzikom, tak ludziki Bogumiłemu i nie inaczej pewno było, gdzie Bogumiły nie pójdzie, to dymi, sam zaczynając.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania