Lustro - temat narzucony z góry

Lustro to taki ciekawy wynalazek człowieka chyba, że można w nim np. zobaczyć swoją gębę. Podobno, jeśli rozpoznajesz swój ryj w tym odbiciu lustrzanym, to znak, że jesteś istotą samoświadomą — robiono takie eksperymenty z małpami, stąd moja wiedza.

Jako rzecze Darwin, niewiele się od małp różnimy, dlatego posiadamy na stanie tzw. głupie pomysły; bo lustro nie tylko musi służyć do oglądania samych siebie (notabene, cóż za narcyzm z tego wyziera), ale można odbijać nim np. słońce.

Tak słońce, to nie pomyłka, naszą wspaniałą gwiazdę, możemy sobie odbić i posłać zdalnie, złośliwego "zajączka" ku upatrzonemu. Zwłaszcza aktualna aura temu sprzyja, zachęcam do eksperymentów. Pisząc "zajączek" mam na myśli mały fragmencik tejże gwiazdy, mały, ale zadziorny.

W ten sposób można trollować kogoś nie tylko poprzez internety a też zdalnie — na odległość. Świecić mu w oczy, oślepiać wręcz, odsłaniać fragmenty jego jestestwa ukryte w cieniu itp.

Nie chcę za dużo podpowiadać, ale w ten sposób można sobie "pomacać" dowolną panienkę z dowolnej odległości, aby tylko chmur za dużo nie było.

Baj, idę na łowy.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Agnieszka Gu 28.07.2018
    Witam Szanownego Nuncjusza,
    Więc tak, trochę jakby wymuszony ten tekst, może potrzebami jakimiś... może potrzebą napisania czegokolwiek, bez zwyczajowego polotu jakowegoś. Końcówka ratuje nieco honor, nadając sens, bynajmniej nie ukryty, całej tej króciutkiej opowiastce ;)
    Pozdrawiam :)
  • Nuncjusz 28.07.2018
    Oj chyba trochę nade mną jojczysz :)
  • Agnieszka Gu 28.07.2018
    oj tam zaraz jojczysz ;) zwyczajnie marudzę i tyle ;))
  • Karawan 28.07.2018
    Obyś tylko nie trafił na czarną dziurę co to ponoć wszystko wsysa ;) 5
  • Nuncjusz 28.07.2018
    Zawsze istnieje jakieś ryzyko, ale kto nie ryzykuje, ten nie wygrywa w bierki :)
  • nimfetka 28.07.2018
    Nienawidzę jak po ryju dostaje zadziornym fragmentem Słońca. Jebać.
  • Nuncjusz 28.07.2018
    XDD
  • KarolaKorman 28.07.2018
    ,,odsłaniać fragmenty jego jestestwa ukryte w cieniu '' - no tak, i mógłby się ludek pomylić, że ukrył się w cieniu nie tylko przed słońcem :)
    Fajny tekst, do tego pouczająco, jak ktoś tego nie wiem, a pewnie i tacy są.
    ,,cóż za narcyzm z tego wyziera'' - tu świetnie wpasowane słowo ,,wyziera'' :)
    Pozdrawiam i 5 :)
  • Canulas 29.07.2018
    Końcówka bardzo ok. Tekst zacny, lekki, ale i "średniaczkowy".
  • Haruu 29.07.2018
    Niegrzeczny jestes :o
  • Nuncjusz 29.07.2018
    Zawsze taki byłem ;)
  • Haruu 29.07.2018
    Ojej, no dobrze :o
  • fanthomas 29.07.2018
    no, czegoś zabrakło do perfekcji tym razem ;)
  • Keraj 29.07.2018
    Końcówka perfekcyjna 5
  • Ritha 20.08.2018
    "W ten sposób można trollować kogoś nie tylko poprzez internety a też zdalnie — na odległość" - git
    Mój pies lubi zajunczki :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania