Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Jordan Tomczyk 29.03.2021
    Ciekaw jestem naprawdę, kto uznał, że to dzieło jest na tyle kiepskie, że zasługuje na najniższą z możliwych ocen, nie doceniając kompletnie trudu, jaki włożył w nie autor. I to już nie pierwszy raz. Śmierdzi mi to na kilometr jakąś prywatą, no ale cóż... Lepiej tak, niż pokusić się o merytoryczny komentarz i konstruktywną krytykę. Brak słów. Cieszę się jednak z pozytywnych komentarzy pod poprzednimi częściami tej serii.
  • Nie czytałem jeszcze Mafiosa,pewnie przeczytam. Ale wiesz co, jedna jedynka nie nic nie przekreśla, tak jak jedna jaskółka nie czyni wiosny. Dystans do siebie i własnej twórczości w pisaniu jest leczniczy, pisz czerpiąc z tego przyjemność.

    Pozdro:)
  • Jordan Tomczyk 29.03.2021
    illibro 2-kontynuacja illibro Dzięki bardzo za odwiedziny i oczywiście zapraszam do lektury ;) Faktycznie, czasem człowiek pomyśli, lub napisze coś w nerwach, jednak po ochłonięciu myśli nieco inaczej. Pozdrawiam :)))
  • Mroźny Ryś 14.04.2021
    Bardzo chętnie złapię za książkę, jak już się pojawi na półkach! Wciągnęło. :)
  • Jordan Tomczyk 14.04.2021
    Bardzo miło mi to słyszeć i dziękuję za miły komentarz :)
  • D.E.M.O.N 25.05.2021
    Masz rację, nie moje klimaty, ale tekst jet ogólnie dobry. Może administratorzy powinni wprowadzić widoczną skalę - ile osób dało 5, ile 4 ile 3, ile 2, i ile 1 gwiazdkę, bo uśrednianie to właśnie tak wychodzi, że jeden niezadowolony malkontent i ocena średnia leci w dół...
  • Jordan Tomczyk 31.05.2021
    Bardzo dobry pomysł, jestem za :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania