Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Mam dość

Już niedługo wyjadę do Ameryki wrócę tam gdzie byłam szczęśliwa, tam gdzie jest ostoja i spokój cierpienie się kończy a zaczyna szczęścię czy każdy patrzy na życie w taki sam sposób jak ja odkąd poznałam ciebie świat stał się dla mnie magiczny niebo czymś niesamowitym wszystko wokół magią. Kochałam tak naprawdę nie oszukiwałam nie kłamałam mówiłam prawdę szczerze zawsze i wszędzie.

Kochałam tak na serio dziś wszystko się skończyło zeszło w dół po schodkach a ja ja zostałam jak nic wiem, ze cię kocham wiem, ze ty też coś czułeś moze tylko się stęskniłeś może chciałeś odreagować swoje małżeństwo na mnie może oderwać się od rzeczywistości ale takie mamy już życie tak nam dał Pan Bóg tak nam dał los wszystko ułożył właśnie tak żeby to wszystko było do dupy kochałąm wiecie co to jest prawdziwa miłość pierwszy mężczyna do łożka i pierwszy na całe życie kocham cię PP kocham cię Panie Piotrze tak mocno że aż chore to jest ale tak cie kocham za te wszystkie krzywdy odchodze ale nadal kocham tak nie ma przecinków nie ma kropek i błedy orograficzne i literówki nie podoba się odchaczyć lady nie czytac mam wyjebke a wiecie czemu bo właśnie życie mi sie wyjebało do góry nogami wszystko rozwaliliśmy głupotą mogło być wspaniale a jest jak jest nie chce nie chce mi się już nic tylko.....

.....łzy jakoś tak same płyną po policzku...

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • słone paluszki dwa lata temu
    To już jest parodia.
  • MartynaM dwa lata temu
    No widzisz, lady, im mocniej poniewiera tym bardziej dziewczyny kochają... co prawda nie wszystkie, ale i tak dużo.

    Jedyną jego zaletą jest fakt, z tego co czytałam, że był dobry w łóżku... może to i wystarczy żeby kochać do szaleństwa.

    Panowie niech się szkolą w sztuce kochania... to jakby taki apel naszej lady.
  • lady dwa lata temu
    W łóżku też nie idealny ale jak przeżyjesz coś pierwszy raz z kimś to zostaje więź do tej osoby dość mocna więź kocham go choć jest egoistą ale jest taki sam jak ja teraz pozostaje zamknąć rozdział i pogodzić się z tym że w tym życiu nie możemy być razem próbowaliśmy dwa razy ... nie wyszło więc już nie wyjdzie już nie teraz za wiele się stało.
  • Angela dwa lata temu
    Staram się nie oceniać ludzi, ale tu, po miesiącach wynurzeń, mam już zwyczajnie dosyć.
    Czy ty czasami myślisz o swoich dzieciach, czy już dawno złożyłaś je na ołtarzu, tej swojej pożal się Boże miłości?
    Zdrada to coś ochydnego i jestem ciekawa jak wielkie masz drzwi w domu, że mąż da radę przejść przez nie z rogi.
  • MartynaM dwa lata temu
    Czepiasz się Angela rogów, jakby to jeden je miał... gdyby to było od razu widocznie, to byś ze świecą bez rogów szukała... widzisz to? ?
  • pansowa dwa lata temu
    Faktycznie można mieć dość tej lektury.
  • lady dwa lata temu
    Ale nie rozumiem zawsze można unikać i nie czytać nie jestem tu dla was!
  • PierluigiDaPalestrina dwa lata temu
    Nie wiedziała, że jest żonaty? Wrócił do tej złej wiedźmy? Ten scenariusz jest zawsze obecny. Może lepszy model muzułmański? Porzucone kochanki bywają mściwe. Niejeden stracił ptaka.
  • 110101011 dwa lata temu
    Skądś znam ten styl wypowiedzi hmm...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania