.

.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (81)

  • AmeBeznadziejna 05.04.2016
    Hej Magda fajny , rozdział mam pytanie kiedy wprowadzisz postać Ameli bo , już się nie mogę doczekać XD
  • Magda1906 05.04.2016
    AmeBeznadziejna
    cierpliwości
  • Krystyna1985 05.04.2016
    Magdo...
    Czytam te twoje wypociny i za cholerę nie mogę pojąć, w jaki sposób od około czterdziestu części opowiadania, bo wliczam w to też "Życie Marii" można popełniać te same, proste błędy, które ci ludzie tutaj, w większości z dobrego serca, byś czegoś się nauczyła, powypisywali, marnując na to swój cenny czas.
    Jesteś uparta i tak tępo głupia, że po prostu mi ciebie żal i wcale się reszcie nie dziwię, że wstawia ci za ten szajs jedynki. Piszesz tak beznadziejnie, że w większości łapałam się za głowę, zastanawiając się jak niski masz iloraz inteligencji i jaką edukację odebrałaś. Twierdzisz, że rzekomo masz 31 lat, no ale wybacz, tak tragicznie w tym wieku pisać nie można.
    Ponadto te twoje wołania innych użytkowników kiedy wstawiłaś nowy rozdział były grubo poniżej wszelkiej godności i kultury i dobrze, że chociaż to udało ci się zmienić.

    Co do obydwu opowiadań, to są one głupsze niż ustawa przewiduje i wyglądają jakby pisała je nastolatka opóźniona lekko w rozwoju, ale oczywiście jest to moja opinia, bo jak widzę inni cię tu chwalą i zaprawdę zastanawiam się za co... Za ten upór z jakim nie próbujesz się niczego nauczyć i dalej wstawiasz to gówno, czy za co, bo sorry bardzo, ale nie potrafię to ogarnąć.

    Ogólnie rzecz biorąc jestem głęboko zniesmaczona twoimi opowiadaniami, które w głównej mierze się kupy nie trzymają, bo brakuje im logiki.

    Serdecznie pozdrawiam wszystkich, którzy hejtują tę "twęrczość", pozdrawiam was serdecznie, jestem z wami całym moim sercem ;-)

    Za całość zostawiam wielkie, soczyste 1, choć gdybym mogła, dałabym ci za to najniższą dostępną ocenę minusową.
  • Okropny 06.04.2016
    Ciebie też znam ;)
  • AmeBeznadziejna 05.04.2016
    Hej Magda nie przejmuj sie ludźmi takim , jak krystyna niech sama coś napisze a nie hejtuje innych :)
  • Magda1906 05.04.2016
    AmeBeznadziejna
    Kim ona jest i skąd się wzięła właśnie niech sama coś napisze i nie wyzywa innych od głupich
  • Revollo 06.04.2016
    Magda1906 ale Krystyna ma rację.
  • Magda1906 06.04.2016
    Revollo
    czyli ty tez uważasz że jestem beztalenciem literackim
  • Krystyna1985 05.04.2016
    Ależ Beznadziejna kobieto, ja wcale nie hejtuję, tylko wyrażam swój pogląd, tak samo, jak ty.
    Ale to ty z reguły wywołujesz wszystkie gównoburze, sama konta nie masz, a dopierdalasz się do innych. Załóż konto, dodaj własny tekst i wtedy porozmawiamy ;-)
  • Krystyna1985 05.04.2016
    Magdo, się wzięłam z odmętów internetu. Póki co nie mam zamiaru niczego publikować. Zrobię to, kiedy znikną stąd takie beztalencia literackie, jak ty czy kilku innych użytkowników, bo nie mam zamiaru psuć sobie humoru odpisywaniem na komentarze intelektualnie i edukacyjnie niedomytych osobnikćw.
    Miłego wieczoru życzę
  • Magda1906 05.04.2016
    Krystyna1985
    Jak śmiesz! Mnie wyzywać od beztalencia literackiego
  • Krystyna1985 05.04.2016
    Magdo, jesteś beztalenciem, bo tak prostej rzeczy, którą ci chyba od miesiąca już tutaj ludzie tłuką, jak prawidłowy zapis dialogów i brak enterów w środku zdanie nie potrafisz przyswoić!
  • Angela 05.04.2016
    I tu się z Krystyną zgodzę, to naprawdę smutne : (
  • AmeBeznadziejna 05.04.2016
    krystyna haha ty to naprawde dziwna jesteś , sama piszesz z anonima więc co sie mnie czepiasz XD
  • AmeBeznadziejna 05.04.2016
    krystyna haha ty to naprawde dziwna jesteś , sama piszesz z anonima więc co sie mnie czepiasz XD
  • Okropny 06.04.2016
    Ha, Neuro ;)
  • Neurotyk 06.04.2016
    Okropny ???
  • Magda1906 06.04.2016
    Neurotyku
    Jak ci się podoba ten rozdział bo nic nie napisałeś
    A czy ty też mnie uważasz za beztalencie literackie
    Bo tak o mnie powiedziała Krystyna1985
  • ausek 06.04.2016
    Okropny widzę, że nie tylko ja odnoszę wrażenie, że większość osób mających założone konta na tej stronie lubi bawić się w anonimków. Coraz mniej mi się tu podoba. :( I pomyśleć, że marzy się im własna strona... ciekawe do czego jest potrzebna?
  • elenawest 06.04.2016
    ausek sądzisz, że to ktoś z nas?
  • O-Ren Ishii 06.04.2016
    elenawest, ja tez tak sądzę.
  • elenawest 06.04.2016
    O-Ren Ishii a po czym wnosisz? Jak dla mnie to ktoś kto z anonima czyta opki magdy i najprościej mówiąc się jej nie spodobały
  • Farfocel 06.04.2016
    Okej, a teraz mi powiedzcie - kto z was to JestemBeznadziejna? Średnio chce mi się wierzyć, że można być aż takim nieogarem :/
  • Magda1906 06.04.2016
    Farfocel
    To musi być ktoś kto bardzo musi nienawidzić moich opowiadań a może i mnie samej nie wiem tylko dlaczego?
  • elenawest 06.04.2016
    Farfocel pojęcia nie mam kto to jest... I w sumie mnie nie obchodzi
  • Nazareth 06.04.2016
    ausek Nie wiem dlaczego zostaję w to wciągnięty? Czy naprawdę jest coś co zrobiłem albo powiedziałem przez co wierzysz, że mógłbym uprawiać hejt jako anonim? Jestem mocno rozczarowany taką insynuacją
  • Farfocel 06.04.2016
    Wiem, że jestem brzydki, trollowaty, i lubię was drażnić.
    Więc podejrzewanie mnie byłoby jak najbardziej uzasadnione.
    Jednak poza mną, Nuncjuszem i Okropnym znajdują się tu ludzie prawi i dobrzy. I sugerowanie, że to oni hejcą z anonimka jest dla nich na pewno krzywdzące. Nie krzywdźmy więc tego ginącego gatunku, jakim są Dobrzy Ludzie!
    Apeluję jako nowy w tej branży.
  • ausek 06.04.2016
    Nazareth a je nie rozumiem czemu uważasz, że do Ciebie piję? Jeśli odebrałeś to jako oskarżenie o hejty z mojej strony, to wiedz, iż akurat Ciebie bym o to nie podejrzewała i najmocniej przepraszam jeśli tak to odebrałeś. Wątek założenia innej strony pojawiał się tu już tu wcześniej. Ta osoba wie i to mi wystarczy - czym pewnie narażam się na kolejne 1, ale wisi mi to. Jak będę Ci potrzebna to znajdziesz mnie na fb. Pozdrawiam.
  • elenawest 06.04.2016
    ausek ja tez chce zalozyc swoja strone podobna do opowi i ta propozycja padla wczoraj na forum w pitoleniu II. Tez nie wiem kim jest krystyna, ale ja nia nie jestem, mam wystarczajaco duzo wlasnych spraw
  • Neurotyk 06.04.2016
    Magda1906 piszesz ciut lepiej, wolne postępy, ale postępy :) Co do tej Krystyny, wybacz, ale jak widzę ten chaos w komentarzach tutaj, to już nie wchodzę nawet :/
  • Okropny 06.04.2016
    Farfocel ja też jestem dobry
  • Nazareth 06.04.2016
    ausek odebrałem to w ten sposób bo wczoraj na forum roawialiśmy na temat założenia strony myslal ze do tego odnosi się twój komentarz. Jesli mówisz ze to nie mnie się tyczyło to ci wierze. Zwykle nieporozumienie.
  • Magda1906 06.04.2016
    Neurotyk
    Cieszę się, że się Neurotyku odezwałeś
  • Krystyna1985 05.04.2016
    Beznadziejna, a tak, piszę z anonima, bo nikt mi tego nie zabroni, tak samo, jak niestety i tobie...
    Czepiać sić czepiam, ty przecież też ogółem i wszędzie, więc tym bardziej ciebie nie rozumiem ;-)
  • AmeBeznadziejna 05.04.2016
    krystyna ogarnij sie ty też piszesz z anonima wiec zacytuje , ciebie samą : sama konta nie masz, a dopierdalasz się do innych . ty też czepiasz sie zarejestrowanego użytkownika i też jako anonim . znowu zacytuje ciebie samą ,,Załóż konto, dodaj własny tekst i wtedy porozmawiamy ) '
  • Krystyna1985 05.04.2016
    Beznadziejna, jaka ty nieogarnięta jesteś, to aż mnie to boli... No i ten twój nick, tak cudownie oddaje twoje komentarze ;-)
  • AmeBeznadziejna 05.04.2016
    Haha , nie próbuj mnie teraz obrażać napisałaś po prostu komentarz bez sensu i teraz głupio ci sie przyznać .
  • Krystyna1985 05.04.2016
    Beznadziejna, ja nie próbuję, tylko to robię, a ty tego nawet nie zauważasz :-P
  • AmeBeznadziejna 05.04.2016
    no rzeczywiście jestem taka głupia więc prosze wskaż mi konkretnie gdzie sie przyznałaś do głupoty swojej , wypowiedzi ?
  • AmeWspaniała 05.04.2016
    no rzeczywiście jestem taka głupia a teraz wskaż mi prosze czy sie przyznałaś do głupoty swojej wypowiedzi ?
  • Krystyna1985 05.04.2016
    Ty serio jesteś głupia :-P napisałam, że nie PRÓBUJĘ cię obrażać, tylko właśnie to ROBIĘ, a ty o jakimś moim przyznaniu się do błędu. Boże, co za żenada... Spadam
  • AmeWspaniała 05.04.2016
    i bardzo dobrze nikt nie bedzie płakał XD
  • Krystyna1985 05.04.2016
    Beznadziejna, zmieniłaś nick, by podkreślić jak "cudowna" jesteś? :-P jaka dziecinada...
  • Angela 05.04.2016
    Magda, pisząc komentarz i pytanie pod moim tekstem, napisałaś go sensownie, bezbłędnie. W zupełności nie rozumiem,
    dlaczego nie jest tak w poszczególnych rozdziałach Twojego opowiadania?
    Obie Panie uprasza się gorąco o zaprzestanie tej bezsensownej dyskusji.
  • AmeWspaniała 05.04.2016
    No ale tak strasznie ci przeszkadzało jak byłam Beznadziejna XD chciałam być m iła
  • Krystyna1985 05.04.2016
    Angelo, szanuję twoją prośbę i dlatego uciekam :-)
  • Angela 05.04.2016
    Serdecznie Dziękuję : )
  • Krystyna1985 05.04.2016
    Beznadziejna/Wspaniała nie przeszkadzało, tylko mnie dobijało. Tyle. Miłego wieczoru mimo wszystko życzę i założenie wreszcie konta ;-)
  • Farfocel 05.04.2016
    Jeju, jaka szkoda, Farfocel tak się z was obu chachał... Troll kontra osoba pisząca szybciej niż myśli? Byłoby ciekawie...
  • Krystyna1985 05.04.2016
    Farfocel, bardzo cię proszę sprecyzuj ktęra z nas to ten troll itd, bo aż jestem ciekawa ;-)
  • Krystyna1985 05.04.2016
    Angelo, ależ proszę ;-)
  • AmeWspaniała 05.04.2016
    Krystyna z wzajemnością XD
  • Farfocel 05.04.2016
    Trollem jest AmeWspaniała/Beznadziejna/JestemBeznadziejna.
  • Krystyna1985 05.04.2016
    Wspaniała, ależ dziękuję :-)
  • Krystyna1985 05.04.2016
    Ah, czyli sądzisz, że ja piszę zbyt szybko? :-D
  • Farfocel 05.04.2016
    Sądzę, że niektóre twoje wypowiedzi są bezsensowne.
  • Krystyna1985 05.04.2016
    Farfocel a które mianowicie? Z ciekawosci czystej pytam ;-) nie bede za to mordowac :-)
  • Angela 05.04.2016
    A ja sądzę, że cała ta dyskusja jest bezsensowna. Farfocel nie podpuszczaj ich, proszę.
  • Farfocel 05.04.2016
    Nie mam zamiaru. Nie będę się bawić z osobami, które nie ogarniają mego geniuszu :P
  • Uwielbiam 05.04.2016
    E, no opanujcie SIę, to chyba nie koniec. Za co ja płace! Dawać dalej! To lepsze niż Matysiaki!
  • Krystyna1985 05.04.2016
    Uwielbiam, a za co niby płacisz? :-P portal mamy darmowy :-)
  • Dark Hunter 06.04.2016
    Dno, gówno, syf, wodorosty. Jesteś beztalenciem Magda, nie pisz więcej bo zadajesz mi ból. Najgorsza profanacja w dziejach piśmiennictwa.
  • SamotnyChomik 06.04.2016
    Dark Hunter co ty pierdolisz? To jest wspaniałe opowiadanie i krzywdzi Magdę!
  • Magda1906 06.04.2016
    SamotnyChomik
    Jeśli mówisz prawdę to miło mi
  • Szalony Nazista 06.04.2016
    Wazyscy jesteście nienormalni, leczcie się. Heil Hitler!
  • Khartus 06.04.2016
    No dobra. Znowu spamy. Ja się pisze. Oba kciuki w górę i wszyscy powtarzamy:

    Pierwsze Primo -- zostawcie Magdę. Jeżeli ona chce tak okropnie pisać, niech pisze. Może w końcu zrozumie błąd.

    Drugie Primo -- Anonimowi sami załużcie konta i publikujcie, skoro twierdzicie, że np. Elena nie umie pisać. Zobaczymy jak wam pójdzie.

    Trzecie primo -- Anonimowi Wypierdalać.

    Czwarte Primo -- Tu jest Polska, więc jedyne dopuszczalne hasła to Bóg, Honor, Ojczyzna oraz Witaj Towarzyszu Stalin.

    Piąte Primo -- Khartus, elena, martehyux, neuro, nazareth mają zawsze rację.

    Szóste Primo -- Jeśli ktoś chce się kłócić -- patrz primo nr 5.

    Siódme Primo -- hejty na mnie to również hejty na ideologię Eleny, Neuro, Okropnego, Naza, Nuncjusza, Marethyux.

    Ósme Primo -- chcesz się kłócić -- patrz primo nr 5
  • elenawest 06.04.2016
    Jak zwykle Khartus mądrze dopierdzielił :-D Khartus na prezydenta!
  • Nazareth 06.04.2016
    elenawest ma już mój głos. W zamian za jakiś drobny resorcik oczywiście ;)
  • Khartus 06.04.2016
    Nazareth ależ oczywiście:

    1. Emigrantów rozstrzelać.
    2. Polityków PO i PiSu zamknąć.
    3. Kontakty z Rosją - polepszyć.
    4. Kontakty z UE - pogorszyć (znaczy się wziąść jak najwięcej hajsu i spierdalać z UE)
    5. Kontakty z USA - polepszyć.
    6. Zbudować kraj na pokładach komunizmu i wybranych punktach z kapitalizmu.

    Sprostowanie: komuna jako ustrój nie jest gorsza od kapitalizmu. Poprostu mieliśmy pecha jeśli chodzi o przywódców. Sama w sobie komuna jest okej.

    7. Zamiast sejmu i senatu oraz prezydenta -- 3 konsuli (Ja, Naz, Elena)
    8. Zamiast ministerstw (rada 300 na czele z Neuro, Okropnym i Marethyux)
    9. Złota zasada "Mój dom moją twierdzą"
    10. Co roczne, trwające dwa tygodnie - obozy wojskowe. Faceci obowiązkowo, kobiety ochotniczo.

    Sprostowanie: ciężko zaatakować kraj, którego 90 % społeczeństwa posiada lub umie korzystać z broni palnej.

    To takie 10 na dobry początek.
  • elenawest 06.04.2016
    Khartus cudownie to opisałeś :-) zgadzam się ze wszystkimi postanowieniami :-) Nazareth, dzięki bardzo :-) czy nasza planowana rozmowa jest jeszcze aktualna?
  • Nazareth 06.04.2016
    Khartus Jezus Marian toz to mój program! Podpisuje się pod nim rekami, nogami i... No rekami i nogami chyba starczy :)
  • elenawest 06.04.2016
    Nazareth też tak uważam :-P
  • Revollo 06.04.2016
    Khartus. Po pierwsze primo ultimo maximo, nie obchodzą mnie twoje primo.
  • Khartus 06.04.2016
    Revollo w takim razie nie ma problemu...

    ...Dziewiąte Primo -- Jeżeli kogoś nie obchodzą moje Prima, patrz Primo nr 10

    Dziesiąte Primo -- WYPIERDALAĆ
  • Revollo 06.04.2016
    Khartus wolę nie, jeśli łaska.
  • Neurotyk 07.04.2016
    Pięknie:)
  • Neurotyk 07.04.2016
    Khartus , nie chcę tylko komuny:(
  • little girl 06.04.2016
    Serio? Weźcie już dajcie spokój z tym całymi dyskusjami, rozumiem, że to fajna zabawa pisać z anonima i myśleć, że nikt się nie domyśli xd Bo bardzo wiarygodne jest, że nagle tylu użytkowników nieposiadających konta zebrało się tu, by dyskutować o tym opowiadaniu... I akurat tu zdecydowali się zabrać głos, wywołując kłótnię (specjalnie?). Ten portal miał w miarę poziom, kiedy tu przyszłam, a teraz prawie codziennie coś się dzieje. Może to było z początku zabawne, ale to już drobna przesada. Strona bez admina to dno.
  • elenawest 06.04.2016
    Mnie też nie podoba się to, że admin nad olał i pozwala tak bezkarnie hasać sobie tym popieprzonym anonimom...
  • cerber 06.04.2016
    Na tym portalu wszyscy są anonimowi i to jest zamysł twórcy. Swoboda myśli, ul Mysia widocznie już nie potrzebuje działalności, wystarczycie wy sami. No i jak wam idzie?
  • Łowca Cerberów 07.04.2016
    Na pohybel anonimom.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania