----

----

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (113)

  • MartynaM dwa lata temu
    Dyskretnie idzie do salonu... ciekawe.
  • Margerita dwa lata temu
    a czasy jak?
  • MartynaM dwa lata temu
    Mar zanim dojdziemy do czasów... facet wlamuje się i gwałci... wiesz czym jest gwałt?
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM tak wiem jest to coś takiego w którym ofiara wbrew swojej woli zostaje zgwałcona
  • MartynaM dwa lata temu
    Margerita i co sprawia jej to przyjemność, a nawet przejmuje inicjatywę?
    Poczytaj w necie, co kobiety piszą o gwalcie...
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Jednego nie rozumiem, kobietę po trzech godzinach snu budzi szelest ubrania w jej domu, a ona zamiast sprawdzić dom lub dzwonić po policję odpala laptopa i wchodzi na profil kolesia, którego w zasadzie nie zna po numer telefonu?
  • Margerita dwa lata temu
    Ale ja wyraźnie piszę że się kapała a nie spała
  • Margerita dwa lata temu
    Sprawdziła ale nic nie znalazła
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Margerita " Pośpiesznie wstała z wanny. Po wyjściu z niej, owinęła się ręcznikiem i opuściła łazienkę. Uzbrojona w kij bejsbolowy, ostrożnie zeszła po schodach. Sprawdziła drzwi wejściowe były zamknięte na cztery spusty.

    Obeszła cały dom i nic nie znalazła, więc udała się do sypialni. Ledwo przyłożyła głowę do poduszki to zasnęła. Ale jakieś trzy godziny później zbudził ją szelest pocieranego ubrania, który tym razem dobiegał z salonu.

    Wyskoczyła z łóżka odpaliła laptopa i natychmiast się zalogowała na swój profili. Potem weszła na Marcina, gdzie był telefon do niego. I trzęsącymi się palcami wystukała numer."
    Chyba pisałaś nieuważnie.
  • Margerita dwa lata temu
    Piotrek71 co masz na myśli mówiąc że pisałam nie uważnie?
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Margerita Nie chcę ingerować w Twoje opowiadanie, to w końcu Twoja praca i Twoja wizja. Myślę jednak ze jest tu błąd logiczny lub nie zauważyłaś że po kąpieli wysłałaś bohaterkę do łózka, w którym spała trzy godziny. To się zdarza, zwłaszcza wtedy gdy szybko się pisze bo wena dopisuje :)
  • MartynaM dwa lata temu
    Po kąpieli, gdy coś usłyszała... napisałaś:

    "Obeszła cały dom i nic nie znalazła, więc udała się do sypialni. Ledwo przyłożyła głowę do poduszki to zasnęła. Ale jakieś trzy godziny później zbudził ją szelest pocieranego ubrania, który tym razem dobiegał z salonu."
  • Margerita dwa lata temu
    No tak
  • MartynaM dwa lata temu
    Czyli spała trzy godziny... Mar, to jest porno?
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM erotyk
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM ale dalej mi nie odpowiedziałaś o czasach
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Lepiej poprawiaj czasy, bo Marg, trochę w nich jednak namieszała, a że porno, nie porno - literatura. Różne ludzie mają fantazje i oni - bohaterowie się rozumieli, jeśli policja dojechała w duecie; ona i on - mogli wspólnie, we czworo, zmieniać konfigurację. Erotyk, jak nic. W domyśle, to oni się mogli umówić na tym portalu - randkowy był, nie literacki, przecież.
  • MartynaM dwa lata temu
    Margerita, no chyba nie, bo jakieś burdelowe sceny tu przedstawiasz... w normalnym życiu nikt nie cieszy i nie podnieca się z wizyty gwałciciela.
    Gwałt, to jest przeżycie, z którym kobiety, po takim przejściu nie radzą sobie. Mają lęki, często korzystają z porady psychologa.
    Poczytaj, w necie dużo na ten temat piszą.
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997 co Ty za bajki opowiadasz? Kto, w normalnych warunkach, zadowolony jest z gwałtu?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Różnie bywa, jak gwałciciel spełni fantazje erotycznie...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Zresztą oni się znali z portalu i czuli miętę przez net - to był zwykły seks, tylko trochę z zaskoczenia.
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997, bzdura totalna! Gwałt jest gwałtem i jako taki jest przestępstwem. Inaczej nie nazywalby się gwałtem.

    Nie plec bzdur!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Ale to fikcja literacka i tu nie musi wcale być tak.
  • Margerita dwa lata temu
    yanko wojownik 997 właśnie
  • MartynaM dwa lata temu
    Fikcja czy nie, Mar opisuje jakieś gwałty chyba z filmów pornograficznych... tylko nie wiem czy ma tego świadomość.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Pisze, to wie co.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Martyno, Skąd Ty tyle wiesz swoją drogą o filmach pornograficznych?!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Ogląda się po cichu, ogląda...
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997, tak pasjami...i stąd znam różnicę!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Nie można więc kwestionować wobec faktu, Twej znajomości tematu. Na Twoim stanowisku, po prostu takie rzeczy się wie - qrdę, nie rozgryziemy tego we dwoje.
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997, we dwoje mozliwe że nie, jedna osoba wystarczy, z głową na karku...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Poncki?
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997 z czym masz problem? Nie znasz różnicy między burdelem a normalnym życiem, w którym gwałt nie jest niczym przyjemnym dla ofiary?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, To każdy, kto idzie do burdelu, musi gwałcić, nie można tak bez przemocy?
  • Grain dwa lata temu
    Masz zdiagnozowany ADHD?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Bogumił jeszcze nie przybył, ale ma nie tylko to.
  • Grain dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Pytałem autorkę, nie o pierdoły.
  • Margerita dwa lata temu
    Grain ja nie mam adha i proszę mnie tu nie obrażać
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Grain, A to przepraszam, jakoś tak z przyzwyczajenia poczułem się wywołany - to wina społeczeństwa.
  • Grain dwa lata temu
    Margerita nie obrażam, ale piszesz z mętlikiem w głowie/.
  • Akwadar dwa lata temu
    A ja se myślę, że bohaterka to też niezła artystka... Niby nie podoba się jej, a jednak zabawia się z Marcinkiem, a potem wzywa policję. No, no
  • Margerita dwa lata temu
    Dokładnie
  • Akwadar dwa lata temu
    Margerita i kto kogo przeleciał? ;)
  • Margerita dwa lata temu
    Akwadar włamywacz Marcin Martę a potem ona jego
  • SwanSong dwa lata temu
    Wstyd opisywać gwałt jako coś dobrego. Naprawdę wstyd. Wstawiam jedynkę, bo niżej się nie da. Zresztą za samo fatalne wykonanie należy się pała. Co drugie zdanie do poprawki.
  • Margerita dwa lata temu
    Aha
  • Akwadar dwa lata temu
    Może to zabawa taka była... jednoznacznie z tekstu nie wynika, że gwałt się odbył. ;)
    "Marta tym nieziemskim dotykiem tak się podnieciła, że aż sutki jej stwardniały."
    "...że zanim zawiadomi policję to się zabawi uklękła na jedno kolano, a drugą przełożyła przez niego i siada na jego członku."
  • SwanSong dwa lata temu
    Akwadar
    Może, ale gwałtu nienawidzę z całej siły i jakiekolwiek próby ugrzecznienia go czy usprawiedliwienia działają na mnie jak przysłowiowa płachta na byka. To temat tak trudny, że powinny się brać za niego tylko osoby, które potrafią nie spłycić tematu, a nie taka Marg.
  • Akwadar dwa lata temu
    SwanSong zgadzam się z Tobą. O przemocy trzeba umiejętnie pisać, autor takich tekstów zawsze balansuje na granicy szkodliwości i kontrowersji.
  • Targówek dwa lata temu
    SwanSong to jest coś w stylu Blanki Lipińskiej.
  • MartynaM dwa lata temu
    To skoro zabawa, to po co dzwoniła po policję, mieli się przyłączyć, w imię tej "zabawy"?
  • Akwadar dwa lata temu
    przewrotna była i może jeszcze policjanta chciała wykorzystać... kto wie?
  • MartynaM dwa lata temu
    Pewnie zgwalcic chciała, żeby miał przyjemność... gdzie ta nasza Mar naogladala się takich bzdur? Kto ją tak "uświadomił"?
    Normalnie tragedia jakaś...
  • Akwadar dwa lata temu
    MartynaM myślę, że internet
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Akwadar, Czeba gościa schwytać i ukarać, tego Inter Neta.
  • Akwadar dwa lata temu
    yanko wojownik 997 nie inaczej!
  • MartynaM dwa lata temu
    A ja myślę, że nieodpowiedzialni, wręcz prymitywni mężczyźni z portal.
    Mar nic nie wie o miłości między kobietą a mężczyzną, a dużo o seksie. To dla niej krzywda.
  • Akwadar dwa lata temu
    MartynaM raczej teksty i filmy porno.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Martyno, Nie wiesz jakie są kobiety, gdy się pare zbierze piszących i kontroli żadnej ze strony chłopa...
  • MartynaM dwa lata temu
    portali*
  • MartynaM dwa lata temu
    Pozna kogoś i będzie myślała, że trzeba się od razu rozkładać przed nim, no i pozwalać na gwałt. To zbrodnia!

    Ciekawe kto ją skierował na takie manowce? Gdybym dorwała w swoje ręce...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    LOL?
  • MartynaM dwa lata temu
    Na Lolu takie prymitywy?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Nie no, erotyka - dużo w piśmie: rysunku, fotach, linki na sex shopy - takie tam.
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997, ktoś ją musiał pokierować, sama by nie znalazła.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Pachnie tam deko erotyką.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Harem Szejka itp.
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997 erotyką czy burdelem?
  • Akwadar dwa lata temu
    MartynaM przesadzasz. Świat nie tylko internetu jest przesycony erotyką.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Seksem?
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM nie prawda guwno o mnie wiesz i lepiej dla ciebie bo byś osiwiała
  • Akwadar dwa lata temu
    Margerita spokojnie...
  • MartynaM dwa lata temu
    Akwadar nie plec bzdur. Znasz Mar, zdania nie skleci poprawnie, a tu taka wyrywna by była...

    Ty Mar ucz się pisać poprawnie, osiweć od tych błędów można...
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM ja już od dawna czasami oglądam filmy erotyczne w TV i necie
  • Akwadar dwa lata temu
    MartynaM skladanie zdań, nie ma tu nic do rzeczy. Nie znasz jej, nie wiesz, co w jej głowie siedzi.
  • MartynaM dwa lata temu
    Margerita, to zacznij oglądać o miłości, bo przez te oglądanie porno, to jakieś burdelowe kawalki wstawiasz. Wstyd!
  • MartynaM dwa lata temu
    Akwadar a Ty wiesz?
  • Margerita dwa lata temu
    MartynaM lubię to
  • Alienator dwa lata temu
    MartynaM Ty, betti, a to nie Ty skomlałaś parę dni temu, że już nie można o dupie napisać, bo się zaraz zjawi jakaś "święta oburzona"?
  • Akwadar dwa lata temu
    MartynaM nie wiem, ale na tyle znam ludzi, zeby wiedzieć, że nic nie wiem, co w ich psyche się dzieje.
  • MartynaM dwa lata temu
    Alienator, trzeba wiedzieć jak o dupie pisać... następny różnicy między erotyką a burdelem nie widzi? Aż z pitolenia go przyniosło...
  • Margerita dwa lata temu
    Alienator jak to kiedyś Violett powiedziała że opowi to średniowiecze i miała rację
  • Akwadar dwa lata temu
    Margerita naprawdę tak powiedziała?
  • Margerita dwa lata temu
    Akwadar coś w tym stylu bo się jej kiedyś poskarżyłam że mnie za erotyki tępią
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Ale o co tu się kłócić? O tą scenę gwałtu? Faktycznie dziwna, może ostra choć dla mnie nie bardzo nie jestem jakoś tam wrażliwy i niejedno w życiu widziałem. osobiście uważam gwałt za coś odrażającego i każdego gwałciciela postawiłbym pod mur i zastrzelił. Ale skoro autorka opowiadania ma taką a nie inną wizję to jej sprawa. Może się nie podobać ale to nie jest powód do kłótni. Lubi tego typu sceny to lubi jej sprawa.
  • Akwadar dwa lata temu
    Margerita muszę z nią pogadać, chyba...
  • MartynaM dwa lata temu
    Piotrek71 a kto się kłóci? Rozmawiamy przecież...?
  • Akwadar dwa lata temu
    Piotrek71 jaka tam ostra...
  • Margerita dwa lata temu
    Akwadar nie daj spokój
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM Ta :) widzę
  • Akwadar dwa lata temu
    Margerita z czym mam dać spokój?
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Akwadar Napisałem że dla mnie nie za bardzo ostra :)
  • MartynaM dwa lata temu
    Piotrek71 co widzisz?
  • Margerita dwa lata temu
    Akwadar z rozmową z Violett
  • Akwadar dwa lata temu
    Margerita a czemu?
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM Że tylko Wam zapalnika chyba brakuje dziewczyny :)
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Akwadar, E tam, LOLowe sprawy, tam inny klimat, chciała dobrze.
  • Akwadar dwa lata temu
    yanko wojownik 997 domyślam się
  • MartynaM dwa lata temu
    Skoro Violet powiedziała... ?
  • Margerita dwa lata temu
    Betti jeśli masz coś z wzrokiem to idź do okulisty bo ja nie piszę o gwałcie tylko o seksie
  • MartynaM dwa lata temu
    Margerita i co, do seksu policję wzywasz? ?
  • Akwadar dwa lata temu
    MartynaM no przecie tłumaczyłem, ze fantazję taką miała, żeby z mundurowym jeszcze...
  • Margerita dwa lata temu
    Akwadar tak
  • MartynaM dwa lata temu
    Margerita jakaś Ty uświadomiła i współczesna... i średniowiecze pytasz, czy czasy masz dobrze? Tutaj to już wiedzy brak? Ucz się!
  • MartynaM dwa lata temu
    uświadomiona*
  • Targówek dwa lata temu
    — Hej ślicznotko.

    — Hej przystojniaku, czym się zajmujesz?

    — Robię na kasie w warzywniaku.

    — To musi być bardzo ciekawa praca.

    — To zależy, jak dla kogo, bo ja mam jej serdecznie dość. A ty czym się zajmujesz?

    — Jestem bezrobotna.

    — Nie martw się, wszyscy zapierdalamy za miskę ryżu.
  • Szalej. dwa lata temu
    A Wystarczyło napisać na końcu, że się obudziła i byłoby po temacie.
    Kobiety zaczytujące się w jakiś Grejach, Mucace się jakimiś Dniami (ile ich by tam nie było) oburzają się o fantazję bohaterki. No komiczne jak dla mnie.
    To tylko kawałek opowiadania, nie literatura faktu. Nie sprawozdanie.

    A kto nie czytał owego Greja, niech pierwszy rzuci kamień.

    Literatura nie jest od stawiania rzeczywistości w skali jeden do jeden - a przynajmniej nie każda i nie tylko - i kto komu zabroni, mieć takie a nie inne fantazje...

    Bo to wbrew wszystkiemu, zwykła fantazja.
    I Wystarczyło to jakoś w tekście zaznaczyć...

    Zresztą.

    Nikt nie zauważył jakoś, że Marta już wcześniej wchodzi na Marcina a on ją na łóżku, czy gdzieś tam - może to błąd, a może nie :D haha.

    Wszystko jest kwestia odniesienia
  • Szalej. dwa lata temu
    Swoją drogą, uśmiałem się czytając swoje imię w tekście. Haha. Tym bardziej, że znam kilka kobiet o tym imieniu :D
  • Margerita dwa lata temu
    Szalej. Ty masz na imię Marcin? Nawet nie wiedziałam
  • Szalej. dwa lata temu
    Margerita a niby skąd mogłaś wiedzieć, przecież się nie znamy :) tak się składa, że jakoś tak od urodzenia.

    A. No mogłaś wiedzieć. Jakbyś mnie poczytała, to często się podpisuje :)
  • zsrrknight dwa lata temu
    prawie zabawne.
    A tak w sumie to bardzo źle napisane, nawet jak na ciebie
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    To ma być ostrzeżenie przed podawaniem zbyt wielu informacji w intrenecie? W sumie wyszła opowieść o zboczonej babie, którą podnieca, że została zgwałcona. Jej takie zaburzenie. Pozdrawiam 2
  • Margerita dwa lata temu
    Dzięki za przeczytanie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania