Marzenia o życiu z Marcinem

1.)Marzę o tym żeby się spotkać z Marcinem, utonąć w jego dłoniach jak w koronie drzewa.

 

2.)Marzę o tym żeby na plantach w Krakowie wypić z Marcinem wino i żeby powiedział do mnie baby blue.

 

3.)Marzę o tym, żeby gdzieś przez przypadek spotkać Marcina.

 

4.)Marzę o tym, żeby być dla Marcina białym płótnem, na którym maluje palcami.

 

5.)Marzę o tym żeby Marcin znowu mnie przytulił.

 

6.)Marzę o tym, żeby Marcin mnie dotknął, bo Marcin dotyka w sposób wysublimowany.

 

7.)Marzę o tym, że Marcin się do mnie uśmiechnie.

 

8.)Marzę o tym, że Marcin zadzwoni, zapyta co słychać.

 

9.)Marzę o tym, że będziemy z Marcinem w stałym kontakcie i będziemy się ze sobą dzielić wrażeniami, rozmawiać.

 

10.)Marzę o tym, że Marcin mnie namaluje.

 

11.)Marzę o tym, żeby spędzić z Marcinem dzień w lesie, lub chociaż kilka godzin.

 

12.)Marzę o tym, że Marcin mnie pocałuje.

 

13.)Marzę o tym, żeby każdą wolną chwilę spędzać z Marcinem.

 

14.)Marzę o tym, żeby wspólnie z Marcinem pomilczeć.

 

15.)Marzę o tym, żeby napisać recenzję z wystawy obrazów Marcina.

 

16.)Marzę o tym, żeby Marcin przyszedł na spotkanie ze mną w spodniach w kratę.

 

17.)Marzę o tym, żeby Marcin czuł się spełniony.

 

18.)Marzę o tym, żeby Marcin czuł się szczęśliwy.

 

19.)Marzę o tym, że Marcin znowu mnie obdaruje swoją dobrodusznością.

 

20.)Marzę o tym, żeby po prostu patrzeć na Marcina.

 

21.)Marzę o tym, że Marcin znowu mi się zwierzy.

 

22.)Marzę o tym, żeby oczarować Marcina.

 

23.)Marzę o tym, żeby Marcinowi było dobrze ze mną.

 

24.)Marzę o tym, że Marcin też marzy o mnie.

 

25.)Marzę o tym, że Marcin napisze dla mnie wiersz.

 

26.)Marzę o tym, że będziemy z Marcinem realizować wspólny projekt społeczny.

 

27.)Marzę o tym, że wspólnie z Marcinem będziemy gospodarować w Domu dla Artystów w Krakowie.

 

28.)Marzę o tym, żeby sprawić Marcinowi przyjemność estetyczną.

 

29.)Marzę o tym, że Marcin się zaangażuje w sprawy Stacji Badawczej Outsider Art i że się będziemy często spotykać.

 

30.)Marzę o tym, że będziemy spać przytuleni w jednym łóżku z Marcinem, budzić się razem i zasypiać.

 

31.)Marzę o tym, że wspólnie z Marcinem ugotujemy obiad.

 

32.)Marzę o tym, że wspólnie z Marcinem pójdziemy na zakupy.

 

33.)Marzę o tym, że napiszę wiersz z dedykacją dla Marcina, który będzie odpowiedzią na pytania w jego poezji.

 

34.Marzę o tym, żeby uchwycić piękno Marcina w wierszu.

 

35.)Marzę o tym, żeby się dowiedzieć jak Marcin ma na drugie imię.

 

36.)Marzę o tym, żeby Marcinowi powiedzieć, że się nie myliłam, że on nie jest czwórką w numerologii, ma natomiast numer anielski 31, który się nie sumuje.

 

37.)Marzę o tym, żeby być wybranką Marcina.

 

38.)Marzę o tym, żeby być dla Marcina inspiracją, tak jak on mnie motywuje swoim przykładem, bo jest wytrwały.

 

39.)Marzę o tym, żeby szaleni filmowcy nakręcili o Marcinie film, w którym zagram epizodyczną rolę.

 

40.)Marzę o tym, żeby wspólnie z Marcinem latać na dywanie, omijać złe chwile, złe momenty, złych ludzi.

 

41.)Marzę o tym, że jako para będziemy inspiracją dla innych artystów.

 

42.)Marzę o tym, że wspólnie z Marcinem będziemy przygotowywać posiłki dla biednych.

 

43.)Marzę o tym, że wspólnie z Marcinem pojedziemy na koncert.

 

44.)Marzę o tym, że spędzimy wieczór przy ognisku, a Marcin będzie grał na bębnach.

 

45.)Marzę o tym, że pojedziemy z Marcinem na jam session do przyjaciół i wtopimy się w muzyczny band.

 

46.)Marzę o tym, że Marcin będzie miał mnóstwo wernisaży, żeby można było go często odwiedzać, niby z umiłowania dla sztuki.

 

46.)Marzę o tym, by się zaszyć w galerii i spędzić z obrazami Marcina całą noc.

 

47.)Marzę o tym, żeby opisać swoje wrażenia z wernisażu Marcina w księdze pamiątkowej.

 

48.)Marzę o tym, żeby schudnąć dla Marcina.

 

49.)Marzę o tym, żeby lepiej poznać Marcina.

 

50.)Marzę o tym, że będziemy się kochać z Marcinem na milion możliwych sposobów.

 

51.)Marzę o tym, że będziemy sobie wysyłać zdjęcia z Marcinem.

 

52.)Marzę o tym, że będziemy sobie pisać SMSy.

 

53.)Marzę o tym, żeby ludzie darzyli Marcina szacunkiem, żeby mu dawali prezenty.

 

54.)Marzę o tym, że Marcin będzie w stanie utrzymywać siebie i innych tylko i wyłącznie z działalności artystycznej.

 

55.)Marzę o tym, że obrazy Marcina osiągną niebawem niesamowite ceny rynkowe.

 

56.)Marzę o tym, żeby wspólnie z Marcinem wystąpić na Open-Micu.

 

57.)Marzę o tym, żeby Marcin zobaczył mnie w czerwonej sukience.

 

58.)Marzę o tym, żeby odzyskać utracony tom z wierszami Marcina, który chciałabym wchłonąć.

 

59.)Marzę o tym, że Marcin będzie miał wolne i przyjdzie mu do głowy, żeby się ze mną spotkać.

 

60.)Marzę o tym, żeby mu uświadomić, że związek nie musi być przeszkodą w tworzeniu.

 

61.)Marzę o tym, żeby wspólnie z Marcinem spełniać marzenia.

 

62.)Marzę o tym, żeby Marcin zainteresował się moją twórczością. Napisał opis pod moim obrazem.

 

63.)Marzę o tym, że Marcin będzie radosny i dostanie ataku śmiechawy.

 

64.)Marzę o tym, że wszystkie obrazy z wystawy Marcina zostaną sprzedane.

 

65.)Marzę o tym, żeby Marcin do mnie przyjechał na wieś.

 

66.) Marzę o tym, żeby mieć rodzinę z Marcinem.

 

67.)Marzę o tym, żeby się ponownie otworzyć na kwestię macierzyństwa przy Marcinie.

 

68.)Marzę o tym, że jeszcze mogę mieć dzieci z Marcinem, a jeśli nie to przynajmniej będziemy mieli zwierzęta.

 

69.)Marzę o tym, żeby nie tęsknić już za Marcinem.

 

70.Marzę o tym, że odcisnęłam w Marcinie jakiś ślad i że jednak tęskni i zadzwoni.

 

71.)Marzę o tym, że pojedziemy razem na wycieczkę do Adamowa, że mnie Marcin pozna ze swoją mamą, jak przyjdzie czas.

 

72.)Marzę o tym, że Marcin nie odszedł, tak jak odszedł.

 

73.)Marzę o tym, że Marcin też w końcu poczuje to samo, nawet jeśli nie do mnie, bo czułabym się lepiej wiedząc, że ma dziewczynę, to by mi dało większe pole do manewru i układania sobie życia.

 

74.)Marzę o tym, że Marcin znajdzie dziewczynę szybko, bo już nie mogę wytrzymać z tęsknoty i niepewności.

 

75.)Marzę o tym, że odpłyniemy w spazmach.

 

76.)Marzę o tym, że wspólnie stoimy z Marcinem na klifach w Irlandii.

 

77.Marzę o tym, że Marcin ma wernisaż w Berlinie, w Paryżu, w Nowym Yorku.

 

78.)Marzę o tym, że jakiś znany krytyk napisze artykuł o malarstwie Marcina.

 

79.)Marzę o tym, że Marcin poczuje się pewny siebie i swojego talentu.

 

80.Marzę o tym, że pieniądze nie zmienią Marcina.

 

81.)Marzę o tym, żeby wspólnie z Marcinem słuchać muzyki.

 

82.Marzę o tym, żeby Marcinowi wyprasować koszulkę z napisem Dezerter.

 

83)Marzę o tym, żeby mieć jego koszulkę pachnącą nim, żebym mogła się do niej przytulać jak jej nie ma.

 

84.)Marzę o tym, żeby Marcinowi zorganizować kolejny wernisaż.

 

85.)Marzę o tym, żeby mu kupić spóźniony prezent urodzinowy, być może jakieś precjoza do malowania.

 

86.)Marzę o tym, żeby dotykać Marcina i całować.

 

87.)Marzę o tym, żeby wspólnie z Marcinem i ekipą filmową pojechać do Zakopanego śladami brata Alberta.

 

88.)Marzę o tym, żeby mieć tyle siły w sobie, żeby pomóc Marcinowi osiągnąć sukces artystyczny.

 

89.)Marzę o tym, że Marcin przeczyta kiedyś ten tekst i sobie przypomni, jak rozmawialiśmy o liście marzeń.

 

90.Marzę o tym, żeby choć raz założyć buty Marcina i spędzić dzień tak jako on, w domu opieki dla bezdomnych.

 

91.)Marzę o tym, żeby wziąć wspólny prysznic z Marcinem.

 

92.)Marzę o tym, żeby się Marcinowi wyspowiadać.

 

93.)Marzę o tym, żeby Marcin pokochał kogoś takiego jak ja.

 

94.)Marzę o tym, że pasujemy do siebie, chociaż wróżba wskazuje inaczej.

 

95.)Marzę o tym, żeby stanąć z Marcinem na szczycie góry, żeby go zabrać na wycieczkę w Bieszczady i wspólnie wypić piwo w Cieniu PRL-u.

 

96.)Marzę o tym, że codziennie będzie mi wysyłał swoje zdjęcia w stokrotkach, bo są naprawdę bardzo słodkie.

 

97.)Marzę o tym, że Marcin będzie o mnie pamiętał przed śmiercią.

 

98.)Marzę o tym, że Marcin będzie żył długo w pełnym zdrowiu.

 

99.)Marzę o tym, że mama Marcina dożyje pełnej starości w dobrym zdrowiu.

 

100.)Marzę o tym, że kolejną listę wymyślimy już wspólnie z Marcinem.

 

P.S. Nie zadzwonię pierwsza, choćby skały srały.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Trzy Cztery 04.01.2022
    A to już było kiedyś. I napisałam wtedy, że coś nie tak w punkcie 83:

    "83)Marzę o tym, żeby mieć jego koszulkę pachnącą nim, żebym mogła się do niej przytulać jak jej nie ma".

    Jak jej nie ma, tej koszulki, to jak się możesz do niej przytulać? Przytulać się możesz, jak ona jest. Chyba o to mi chodziło.

    Nie czytałam dzisiaj wszystkiego, tylko zajrzałam od razu pod 83. czy zapis jest taki, jak kiedyś. Nie wiem jak zapamiętałam, ale zapamiętałam ten nr. Zapis jest taki sam.
  • Tylko, że to było o Krzyśku. Zapamiętałem ten tekst kici - Buddy tylko nie pamiętałem imienia lubego.
    https://www.opowi.pl/lista-marzen-a70257/
  • Trzy Cztery 04.01.2022
    Edward Handscissors, rzeczywiście. Tak czułam, że imię było inne. A mój komentarz był też inny:

    W 83. masz chyba błąd.

    "Marzę o tym, żeby mieć jego koszulkę pachnącą nim, żebym mogła się do niej przytulać jak jej nie ma". --> "jego nie ma" - ?

    Tzn, że to zdanie można poprawić na dwa sposoby.
  • Trzy Cztery Jest na to jedno bardzo dziwne wytłumaczenie. Świat ma naturę "binominalną", tak jak w filmie "Deja vu" z Denzelem Washingtonem i Paulą Patton. W jednej rzeczywistości Krzysiek jest bębniarzem, malarzem i mieszka w Adamowie, zakochuje się w nim Kici-Budda i pisze ten utwór, a w drugiej rzeczywistości na skutek nieoznaczoności Heisenberga ta sama osoba otrzymuje imię Marcin, też jest bębniarzem, malarzem i mieszka w Adamowie i zakochuje się w nim Fionka:) .
  • Trzy Cztery 04.01.2022
    Edward Handscissors, obaj chłopcy mają szczęście do zakręconych dziewczyn o bardzo ładnych imionach:)
  • Pan Buczybór 05.01.2022
    Ale co to właściwie jest? I to twój tekst w ogóle? Wygląda jak jakiś gotowy schemat, do którego wpisuje się imię i ewentualnie zmienia parę elementów...
  • Gdyby nie punkty 77, 80, 82 oraz 90 w których brakuje nawiasu tak samo jak w tekście o Krzyśku, można by wytłumaczyć doskonałą pamięcią, której nie powstydziliby się najlepsi na świecie sawanci. Kwestią osobną jest to czy utwór jest autorstwa jednej osoby u której zmieniły się miłości życia.
    Każdy człowiek ma prawo do przeróbki swojego tekstu z pamięci. Tutaj jest kopiuj wklej, zmiana imion oraz dodanie nawiasów od 1 do 39 punktu oraz do 70- tego.
  • * mój błąd, nie ma w 34 i w 70.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania