Mężczyzna i kobieta robią dziecko

Aaaaa - takie dźwięki wydobywała z siebie kobieta gdy uprawiała seks z jej mężem w dni płodne.

Mężczyzna mocno dotulał ją do swojego ciała i szczególnie skupił się na rozpieszczeniu jej cipy. Pierwsz włożył jej tam palce i trochę pokręcił. Później wycaławał ją tam ustami. Później jak włożył tam penisa to nie było na niego mocnych. Ruszał w każdą strone. Zwalniał albo przyspieszał. Kobieta była w raju i aż cała czerwona się zrobiła. Mężczyzna gdy skończył to powiedział : Jak nie zajdziesz w ciąże to robimy to do skutku.

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • cos_ci_opowiem 01.01.2022
    A jeżeli nie zaszła w ciążę, to będą powtarzać to i kobieta będzie częściej robić aaaa? ?
  • Ile tych pierdoletów na dobę zamierzasz wklejać, hę?
    Przez twoją sraczkę z głównej spadają utwory innych.
  • cos_ci_opowiem 01.01.2022
    Ja chcę więcej! Mam nadzieję, że Kobieta nie zaszła w ciążę, więc seks się powtórzy i przeczytamy kolejny rozdział przygód tej pary.
  • cos_ci_opowiem A zauważyłeś, że genitalia męskie są nazywane w tych opowiadaniach bardzo naukowo, a kobiece bardzo ... kolokwialnie?
  • cos_ci_opowiem 01.01.2022
    Edward Handscissors Bardzo ciekawe spostrzeżenie. Czekam na utwór, w którym wystąpi wagina lub pochwa oraz chuj lub kutas.
  • cos_ci_opowiem Nie jestem zdziwion, że podbijasz chłam.
  • Targówek 01.01.2022
    Wow
  • pansowa 01.01.2022
    Coraz więcej tu chłamu, wtórności i grafomanii.
  • cos_ci_opowiem 01.01.2022
    "Aaaaa - takie dźwięki wydobywała z siebie kobieta gdy uprawiała seks z jej mężem w dni płodne." - zaczyna się niczym reportaż, a dalej jest tylko lepiej.
  • pansowa 01.01.2022
    cos_ci_opowiem raczej recenzja z filmu porno
  • cos_ci_opowiem 02.01.2022
    Karola, mam pomysł! Może chcesz wystartować w Literkowej Bitwie na Drabble? Chodzi o utwory mające maksymalnie 100 słów (onomatopeje się też liczą), a aktualnie jednym z tematów przewodnich jest dzieciątko na skrzyżowaniu, więc jeśli bohaterom udało się zrobić dziecko, to może dobra by była konkursowa kontynuacja? https://www.opowi.pl/forum/lbnd37-w1466/
  • cos_ci_opowiem 02.01.2022
    * Poprawka - nie maksymalnie 100 słów, tylko dokładnie 100 słów, ani jednego więcej, ani jednego mniej. Widzę, że specjalizujesz się w krótkich formach, więc na pewno dasz radę. :)
  • Gruszeł 02.01.2022
    cos_ci_opowiem Dobrze gada, polać mu! xD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania