Miasto świeckie

Na Jantarowej mieszkam od tylu lat, z sąsiadami żyję jak pies z kotem, kiedy tylko kupię sobie jakiś fajny ciuch zaraz na mieście wiedzą co na mnie powiedzieć, a przecież każda dziewczyna ma prawo do tego by ubierać się gustownie wedle własnego uznania. Wydaje mi się że dlatego każdy ma wzrok skierowany tutaj na mnie przez to że tak po prawdzie przewaga tutaj samej prostoty jest, kobiety nie dbają o siebie a mężczyźni chodzą jak łachudry. Jak nadmieniłam znajomej Annie Jaśkiewiczowej że chciałabym polecieć na Wyspy Zielonego Przylądka popatrzyła bykiem ma mnie jak na kompletną wariatkę, zaś jak umalowałam usta zbyt mocno za czerwoną szminką Jan Jaskólak darł się w głos ze swojego okna że idzie tandetna ropucha. Czy w tym mieście nie ma ludzi żyjących jak na XXI wiek przystało, czy nie zależy im na wyglądzie, tak samo czy zwiedzanie świata jest dla nich tak niemożliwym wyczynem. Kiedy te ludzie się ogarną i zaczną inaczej żyć wedle nowej ery , to nie świeckie czasy. Zamyślam się nad jedną sprawą, chciałabym w jak najszybszym czasie zmienić swój adres zamieszkania.

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • betti 23.01.2020
    Dobrze by było, żeby ''te ludzie'' na początku zaczęli się prawidłowo wysławiać i pisać, bo z czym iść w ten świat?
  • Sisi26 23.01.2020
    Spadaj pierw naucz się ty poprawnie pisać a dopiero poprawiaj innych.
  • Sisi26 23.01.2020
    Bo każdy tylko wie co na kogo powiedzieć a nie spojrzy pierw na siebie. Karma zawsze wróci.
  • Sisi26 23.01.2020
    Nygusiara jesteś.
  • betti 23.01.2020
    Sisi26 nie pisze się ''pierw'', to jeszcze starzy ludzie, z jakichś zapadłych dziur mogą powiedzieć, bo zostało w głowie z dzieciństwa, ale nie ty Sisi, która jest przecież taka postępowa i maluje usta ''za czerwoną szminką''. Pilnuj się!
  • bogumil1 23.01.2020
    Sissi to chyba niezła prowokatorka.
  • Targówek 23.01.2020
    Sisi26 opamiętaj się. Zwracaj się do Betti z szacunckiem, tak jak ona do ciebie.
  • betti 23.01.2020
    E tam, to zielona gąska, której się wydaje, że jak umaluje usta, to jest wielce postępowa... xd
  • Sisi26 23.01.2020
    Sayonara

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania