(Rymowanka)

ściskając w dłoniach kilogramy marzeń

z odrobiną odwagi szukający wrażeń

w niepokoju niejasności pustce i chaosie

przed monitorami dokładnie owinięci w koce

aktorzy fikcyjnej sztuki zagubione dzieci

próbują dopasować swój krok do śladów stóp poety

 

https://www.youtube.com/watch?v=R5w6pLbaeq4

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • MartynaM rok temu
    Ale mi się ładnie napisało... aż sobie postawię 5
  • o nim pseud rok temu
    ;)
  • Cygan rok temu
    hahahahahhahaha, ale numer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    o nim pseudŁukaszenkow 16 min. temu
    119 z racji tradycji, teraz stało się legalnym pitolo.

    MartynaM 15 min. temu
    A skąd, jakieś koszmary mnie nawiedziły w snach...

    o nim pseud 12 min. temu
    Rano obudziłam się z ciepłym uczuciem, że
    byłoby miło, gdybyś miał ten sam sen

    MartynaM 11 min. temu
    do łukaszenki piszesz?

    o nim pseud 10 min. temu
    Śmieszne, gdyż właśnie pisałem coś na ten temat

    o nim pseud 9 min. temu
    To jest część dialogu z mojego opowiadania

    MartynaM 8 min. temu

    Małtynka oszustka, małtynka oszustka hahahahahahahhaha
  • o nim pseud rok temu
    marzeń — wrażeń tu się nie postarałaś ;) Przepraszam, ale nie byłbym Tobą, gdybym tego nie napisał.
  • MartynaM rok temu
    o nim pseud, bardzo Ciebie za to przepraszam. Istotnie przeoczyłam... muszę to naprawić.

    Ale fajnie się czuję będąc Tobą i patrząc na wściekliznę wyżej... to takie słodkie!
  • o nim pseud rok temu
    Cygan
    W tym zagraconym pokoju jest samotność, z którą się urodziłem, kubki z kawą, która wystygła i ja niemogący ze śmiechu popełnić samobójstwa. Więc kurwa proszę cię, pomyśl, zanim spierdolisz komuś plany.
    Tu nie ma i nie było MM.
  • MartynaM rok temu
    o nim pseud, no przecież przyszłam i sprzątam. Robię świeżą kawę... nawet jakąś muzyczkę włączyłam i odpaliłam świece, żebyśmy mieli fajny nastrój. Zaraz jakiś obiad wymyślę, później poczytamy poezję... może znowu jakiś mój sen opiszesz?
  • o nim pseud rok temu
    MartynaM

    A wszystko z powodu:

    "Rano obudziłam się z ciepłym uczuciem, że
    byłoby miło, gdybyś miał ten sam sen."

    ...tych kilku słów, które niczym pozostawiony przez kochankę w zlewie, kieliszek ze śladami szminki, wyzwoliło takie demony — nieprawdopodobne.
  • MartynaM rok temu
    o nim pseud, i jeszcze że ja takiego snu, jaki miałam, nikomu nie życzę... ludzie są aż nieprawdopodobni ze swoją głupotą.
  • o nim pseud rok temu
    MartynaM "i jeszcze że ja takiego snu, jaki miałam, nikomu nie życzę..."
    Tak się mówi, ale pewnie by się ktoś taki znalazł ;)

    "ludzie są aż nieprawdopodobni ze swoją głupotą."

    Nie są głupcami, to tylko tak wygląda, gdy uczucia mają przewagę nad rozsądkiem. Bez różnicy czy to miłość, czy nienawiść, nawet najmądrzejsi mogą zachowywać się jak idioci.
  • MartynaM rok temu
    o nim pseud, a wiesz że w tym coś jest. Miłość ogłupia, ale i nienawiść...
  • Cygan rok temu
    ?????? Małtynka teraz sie wije jak nadepnięta żmija??????????
  • MartynaM rok temu
    Tak. Rozgryzłaś mnie... co to będzie???
    Tragedia portalowa... hahaha
  • Cygan rok temu
    MartynaM nic nie będzie, tylko jesteś trolicą i jesteś wielonikowcem ???????
  • Martyna to napisała, tę rymowankę? Bo nic nie rozumiem. Jest zresztą świetna. Gdyby też ktoś mi powiedział, co jest w linku, będę wdzięczny. Bo inaczej muszę przepisać z telefonu i wklepać.
    Pozdrawiam ?
  • o nim pseud rok temu
    Tango Roxanne (El Tango de Roxanne- Moulin Rouge - Polish version) Studio Accantus
  • MartynaM rok temu
    Pobóg, komuś pod deklem się coś rujnuje całkowicie i wymyśla... ale każdy sposób jest dobry, żeby uderzyć.
  • o nim pseud dzięki ?
  • MartynaM, aha, czyli to dzieło o nim pseud. Dzięki.
  • o nim pseud rok temu
    Pobóg Welebor Sprawa jest bardziej skomplikowana jakby się wydawało, a mianowicie: Martynie ten wiersz się przyśnił, a ja go tylko podyktowałem Kasi, która robi mi za sekretarkę. I teraz być mądry, pisz wiersze o tym, komu się oklaski należą.
  • o nim pseud, o kurczę, dzięki za wyjaśnienie. Niesamowite, bo to jest naprawdę coś.
  • Nie dociekając kto wymyślił, kto zapisał i kto w końcu wstawił, rymowanka bardzo spoko.
  • Rok rok temu
    Jakby nie patrzeć. nie o mnie.
    Ale szacunek za samokrytykę xd
  • o nim pseud rok temu
    https://www.opowi.pl/mamo-a83035/#comment-791165

    Rok "Pech" to taki palant jak ty, który wprowadza w błąd nowych użytkowników, tylko po to, a by zaspokoić swoje zacietrzewienie. To mój pierwszy i ostatni post do tego zacietrzewionego palanta.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania