Noc nad brzegiem morza

Pewnej nocy wśród błyszczących na niebie gwiazd, siedziała śliczna rudowlosa dziewczyna patrzyła ona w głąb lądu na morzu śródziemnym gdzieś w oddali było widać świecącą latarnie morską. Dziewczyna lubiła bowiem tak co noc przysiadywać nad brzegiem morza, ale pewnej chwili zauważyła że nie jest sama na piasku w blasku księżyca odbijala się jakaś postać, dziewczyna lekko się przestraszyła i w pierwszym momencie jej myśli wołały w głowie dziewczyny uciekaj natychmiast! Ale zaś serce znów podpowiadało jej, dziewczyno jesteś piękna młoda spróbuj do niego zagadać może to właśnie ten jest ci pisany w twoim życiu? Może to jest twój książę z bajki?......

Co zrobiła dziewczyna? Czy zagadala do młodzieńca, a może to on pierwszy do niej zagadal? Odpowiedź już w kolejnym rozdziale.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Narrator 27.11.2020
    „patrzyła ona w głąb lądu na morzu śródziemnym” – no, to jej oczy musiały mieć zasięg rakiety woda – powietrze.
  • Megi27 27.11.2020
    Coś w tym stylu
  • Zaciekawiony 27.11.2020
    To parodia stylu Marg?
  • Megi27 27.11.2020
    To opowiadanie, w stylu książki
  • laura123 27.11.2020
    A jakie książki są takim stylem pisane?
  • Megi27 27.11.2020
    To jest bardziej romantyczny styl opowiadania, ja dopiero zaczynam. Już niebawem drugi rozdział. Pozdrawiam
  • laura123 27.11.2020
    Megi27 a gdzie w Twoim tekście romantyzm?
  • Onyx 27.11.2020
    Witam nową użytkowniczkę, mam nadzieję, że miło spędzisz tutaj czas :D

    Trochę interpunkcji zostało zjedzone ;)
    W niektórych miejscach brakuje też polskich znaków. Da się to wyłapać podczas czytania. Natomiast, jeśli masz z interpunkcją większy problem, polecam poczytać poradnik stawiania znaków interpunkcyjnych ;)
  • Megi27 27.11.2020
    Myślę że następnym razem pójdzie lepiej, ale dziękuje za rade.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania