↓↓

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • Dekaos Dondi rok temu
    Yanko↔Tekst i treść→faktycznie piosenkowe. Szkoda jeno, że tak ciurkiem, a nie w jednej zwrotce, osobno trzy.
    Chociaż w śpiewie, to jeden pies:)↔8/7/8/7→zauważyłem tak. Fajnie też, że końcówki→jednosylabowe:)
    Pozdrawiam ?:)
  • Noico1 rok temu
    Nie ściemniaj Dechujosie.
  • Ano trzeba było na czas, trochę się zapędziłem, tekst wymagałby szlifu po odstaniu.
  • Noico1, Nocnym może jest zwierzęciem DD, więc zwyczajnie zgodnie z naturą.
  • PS
    Tak, 8/7/8/7 tak mi się samo ułożyło, dzięki za wizyt.
  • Grain rok temu
    disco z Opla
  • W temacie "Miłość" ciężko podejść inaczej na szybko w piosence.
  • Szpilka rok temu
    No, mógłby Zenek Martyniuk zaśpiewać, takie teksty i muza też potrzebne ?
  • Sprzedam za 1200 zeta z wsjemi prawami. Ale na disco polo, to za 3200, bo to bogata, bita w kasę branża, jeszcze mogę melodię dołożyć, za dodatkowe parę setek.

    Dzięki za wizytę!
  • PS

    Mogę sprzedać udostępnić za taniej, pisałem o całkowitej sprzedaży.
  • *udostępnić taniej
  • Poncki rok temu
    yanko wojownik 997
    Prawo autorskie jest niezbywalne.
  • Poncki, E tam, zależy od ilości piniędzy:) Jakiejkolwiek kapeli to bym za dwie stówy udostępnił, dowolny tekst. Moje teksty były i chyba są nieliczne grane, ale żadnego jeszcze nie opyliłem.
  • Poncki rok temu
    yanko wojownik 997 udostępnić to zupełnie inna sprawa. Chodzi o to, że nawet jak ktoś podpisze z Tobą kontrakt to jedynie na wykorzystywanie utworu, ale autorstwa nie jesteś w stanie się pozbyć.
  • Poncki, A jak mi dużo zapłaci żebym zaprzeczył, że jestem autorem, a mnie się to spodoba, ta sakiewka, to też nie?
  • Poncki rok temu
    yanko wojownik 997 nawet jak się wyprzesz, i skasujesz to dalej jesteś autorem. Dlatego raczej nikt za to nie będzie skory płacić. W każdej chwili możesz zmienić zdanie, a autorstwo nie trudno udowodnić. A jeszcze tym bardziej, że łatwiej jest podpisać umowę o wykorzystaniu utworu.
  • Poncki, Dobra i tak nie mam propozycji, za free, tak, czasem:) Czyli niepublikowane trza oferować.
  • Poncki rok temu
    yanko wojownik 997
    Szkoda, że tylko trzy osoby napisały Marg piosenkę. Myślałem, że będzie z tego jakaś płyta.
    "Ballady o opowijskiej miłości"
  • Poncki, A bo Szpilka nie che publikować na głównej.
  • Poncki, Trauma, tutaj tak bywa.
  • Poncki rok temu
    yanko wojownik 997
    No, Szpilka się zraziła. Co zrobisz, jak nic nie zrobisz.
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    Nie trauma, tylko obora, jakoś mi nie pasi w oborze publikować, zresztą nie tylko mi, bo wielu fajoskich twórców się wyniosło, ja jeszcze jestem i podczytuję innych, zostawiając słówko lub nie ?
  • Szpilka, W ramach wyparcia różnie zwać można.
  • Szpilka, Ty już zahartowana, świeżaki płakają.
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    Owszem, ale gównoburze nie prowadzą do pisarskiego rozwoju, tylko do gówna właśnie, a na co mi ono? ?
    Nie ma tu już nikogo, kto potrafi profesjonalnie klasykę zrecenzować.
  • Szpilka, E tam, pokonwersować można.

    Nie no, wciąż jest Bogumił, tylko trzeba z patosem i bogu ojczyźniane.
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    Ano, już tylko konwersacja została. Niestety, Bogumiłowe tematy to nie moja bajka ?
  • Szpilka, Ale w konkursach możesz, konkurs nie podlega takiej krytyce, jak tekst standardowy, bo tematycznie idzie.
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    Ale mi krytyka nie przeszkadza, tylko niegramotny kmiot, który się mądrzy, a teorii literatury nie zna ani pisać klasyków nie potrafi.
  • Szpilka, Taki tu klimat, nie narzekaj.
  • Szpilka rok temu
    yanko wojownik 997

    A dyć nie narzekam, wszak był czas przywyknąć ?
  • Poncki rok temu
    Mnie to wcale nie pasuje do muzyki wiejsko-rozrywkowej.
    Co prawda momentami proste i nawet za proste, ale mimo to bardziej słyszę tam punk-rock.
    Tematyka tylko nie punk-rockowa...

    Mogły by być zmienne refreny.
  • Mogłem podświadomie coś przemycić z punka, może nawet przekornie, ale to przypadkiem, przez naleciałości:)

    Myślałem o zmiennych refrenach, ale chciałem skończyć przy drugim podejściu i uprościłem tak...
  • Margerita rok temu
    Fajna
  • Dzięki!
  • Margerita rok temu
    Piosenka już jest zaśpiewana tylko muszę jakąś melodyjkę skomponować
  • Powodzenia! Trochę w niektórych miejscach ma "kanty'', ale może do przejścia:)
  • LBnDrabble rok temu
    Gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w zabawie na drabble.
    Wszystko znajdziesz:
    https://www.opowi.pl/literkowa-z-atylda-i-pasja-zapraszaja-do-a83552/

    Czas pisania do jutra [północ] Tylko sto słówek z ciekawym zakończeniem.

    Liczymy na ciebie!

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania