Literkowa z Atyldą i Pasją zapraszają do zabawy ze stusłówkami

Zwyciężczynie poprzedniej edycji - Atylda i Pasja zapraszają do Bitwy na Sto słówek!!!

 

Entuzjastów Drabble i nie tylko? Może to Ty napiszesz i otrzymasz wirtualne podziękowanie i przyjemność podania wyzwania do kolejnej Bitwy.

Dwie kobiety zapraszają i inspirują do tworzenia.

 

Atylda zaprasza w ciszę bezpieczną, ale z pewnym dystansem poszukuje dżwięku samotności.

Jej temat to:

~ DŻWIĘK SAMOTNOŚCI

 

Literkowa dodaje:Dżwięk samotności? - Zamknięcie się w dzwonie Gaussa, w którym nie ma nikogo oprócz nas, jest niedobre. Jest pustką na wypełnienie siebie sobą. Jednak osoba woląca samotność i idącą za nią totalną niezależność wcale nie jest zaburzona. Jest sobą.

 

Pasja zachęca do rozpływania się w wiosennej atmosferze. Zostawia pełną dowolność formalną, lecz wprowadza za to inne utrudnienie;

Każdy z tekstów musi zawierać słowa: pięćdziesięciogroszówka, buńczuczny i vintage.

Liczy na twórcze podejście do tematu, który choć podejmowany już przez wielu, wciąż ma w sobie ogromny potencjał!

Jej temat to:

~ WIOSNA

 

Literkowa dodaje:Wiosna? - Kojarzy nam się z odrodzeniem, życiem i miłością. Z zapachem kwiatów i śpiewem ptaków, z motylami, z porywem młodości. Jest porą roku i przedjesiennym przedwiośniem życia.

 

Czas pisania do 05 maja /północka/

W tekście można zamieścić obydwa tematy, albo jeden z dwóch. Do wiadomości! Piszemy jedno drabble.

 

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na pytania;

https://www.opowi.pl/konkursy/

https://www.opowi.pl/profil/lbndrabble/opis

Albo pytaj u żródła:https://www.opowi.pl/forum/lbnd-50-w1564/

 

Jak napisać sto słów. Jak podpalić Sto(s)ik, aby rozpalił czytelnika. Drabble to historia, taka mała brukselka i fajna zabawa.

Opowiadanie ograniczone do STU słów. Czasem do tej liczby wyrazów włącza się tytuł, ale niekoniecznie. Po napisaniu musimy sprawdzić, czy zamiast myślnika nie ukrywa się gdzieś łącznik; który liczy się jako osobny wyraz.

Drabble powinny być przyjemne i łatwe w odbiorze. Język lekki i nieskomplikowany. W stu słowach każde zdanie powinno być przemyślane i dopasowane do całości. I końcowa puenta musi błysnąć ogniem.

Trening czyni mistrza. Nie wymyślajmy zbyt trudnych tematów, bo otaczające nas przedmioty czy przyziemne sytuacje, potrafią zaskoczyć i niewyobrażalnie zainspirować do podpalenia Sto(s)iku.

 

Pozdrawiamy i zapraszamy

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • LBnDrabble rok temu
    ZAPRASZAMY gorąco do udziału w zabawie ze stusłówkami.

    Literkowa
  • MartynaM rok temu
    Temat Atyldy mi leży nawet, ale po co te słówka, które ograniczają wyobraźnię?
  • LBnDrabble rok temu
    Może jeszcze przedłużmy do ponoiedziałku? Kto jeszcze weźmie wyzwanie i napisze stusłówek!!!

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania