Miłość od pierwszego wejrzenia.

POCZĄTEK

 

Moim zdaniem pierwsze życie człowieka jest nudne. Dopiero to drugie pokazuje nam co to miłość. Każdy człowiek, który trafia do nieba, po pewnym czasie znajduje miłość swojego życia, a człowiek, który znajdzie się w piekle będzie mógł tylko z zazdrością spoglądać na szczęście bliźniego.

Osobiście wydaje mi się, że to moje pierwsze życie, bo nie znalazłam jeszcze swojej miłości od pierwszego wejrzenia. Aczkolwiek jestem optymistycznie nastawiona, ponieważ mam dopiero 19 lat. Kto wie, jak to wszystko się ułoży. Ale dzisiaj nie o mnie.

Ta historia będzie opowiadać o parze zakochanej w sobie od pierwszego wejrzenia. Taki ogrom szczęścia przytrafił się Alicji i Dominikowi.

Posłuchajcie zatem.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • KarolaKorman 06.06.2017
    Ładny wstęp :) A miłość od pierwszego wejrzenia nie wszystkim się przytrafia, czasem trzeba kogoś lepiej poznać, zaufać, by się zakochać. Różnie z tą miłością bywa :)
  • Pasja 13.06.2017
    No ciekawie się zapowiada. Irena Santor śpiewała...każda miłość jest pierwsza, najgorętsza, największa. Ale coś jest w tej od pierwszego wejrzenia. Czytam i czekam na dalsze części:-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania