Miłosny labirynt

Opowiadania to jednak nie moja bajka...

Edit...

Treść usunięta :)

Dziękuję za uwagę i komentarze.

Pozdrawiam

Następne częściMiłosny labirynt

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Szpilka 12.06.2021
    Znany motyw - zapracowany mąż i zaniedbywana żona, chyba zawsze jest coś za coś, czyli albo mieć, albo być ?

    Interpunkcja do poprawy ?

    *przydarzyło
  • Dobra wróżka 12.06.2021
    Dzięki Szpileczko ?uczuczę się pisać dłużej dystansowo, motyw oczywiście znany, mimo wszystko jestem ciekawa co z tego wyjdzie.. byka już poprawiam ??
    Miłego dnia
  • Szpilka 12.06.2021
    Dobra wróżka

    Zatem pisz, bo też jestem ciekawa, co z tego wyniknie ?

    Miłego ?
  • Morus 12.06.2021
    Mówią, że nie każda kobieta ma szanse znaleźć swojego Bogumił, ale każdy mężczyzna odnajduje w swojej partnerce szaleństwo Barbary Niechcic, albo chociażby jej cząstkę.
  • Morus 12.06.2021
    err. Bogumiła
  • Ellie Victoriano 12.06.2021
    Życzę każdej kobiecie, by nie musiała się nigdy męczyć z żadnym "bogumiłem", a trafiła na fajnego faceta lub kobietę.
  • Morus 12.06.2021
    Heh, za to my musimy się męczyć a duplikatami Barbary Niechcic. Podobny typ opisany jest w powyższym opku. Niemal każda kobieta jest tak paskudna charakterologicznie, jak żona rybaka z bajki o Złotej rybce, albo jak pramatka Ewa.
  • Ellie Victoriano 12.06.2021
    Dla ciebie okropny jest każdy,kto potrafi się z tobą nie zgodzić, więc twoje gadanie jest jedną z najbardziej bezwartościowych "rzeczy" na świecie.
  • Morus 12.06.2021
    Ja podałem tylko przykłady z literatury, nic nie pisałem o różnicy zdań, bo nie o to chodzi w tym opku. Znów nadinterpretujesz.
  • Ellie Victoriano 12.06.2021
    Bo ja nie o opku ?‍♀️
  • Morus 12.06.2021
    Jasne, rozumiem, dzień bez jazdy personalnej, to dzień stracony.
  • Morus 12.06.2021
    Aha, a propos tekstu. Moim zdaniem budujesz zbyt długie zdania, przez to masz problemy z interpunkcją. Powinnaś trochę jeszcze popracować nad tym tekstem, choć ogólnie zrozumiały, a sama historia, pewnie taka sama jakich wiele. Ja stworzyłem na użytek podobnych historii taką pointę: "Z dobrobytu ludziom w dupach się przewraca".
  • Dobra wróżka 12.06.2021
    Czasem jak się ma za dobrze, to wydaje się, że może być jeszcze lepiej.. a to często bywa tak, że dupa z tego wychodzi :D
  • Morus 12.06.2021
    Taka już natura człowieka, Dobra wróżko, jak ma dobrze, to chce mieć jeszcze lepiej. Łapie miraże, aż w końcu najczęściej nie jest zadowolony, ani szczęśliwy.
  • Onyx 12.06.2021
    "30tce" - trzydziestce

    Poczytaj o zasadach stawiania przecinków, bo na razie interpunkcja kuleje. Sam tekst natomiast ciekawy, będę śledzić.
  • D.E.M.O.N 13.06.2021
    fajny motyw, też lubię te miłosne zawirowania. Nie czuję tego co Ty, może z racji innej perspektywy, taką niezdecydowaną żonkę co ma wszystko niestety czasem z nudów ponosi i do romasów zanosi. Dlaczego tylko ta "miłość do zwierząt" jest tak dalece ceniona?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania