..

.

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (41)

  • Poncki dwa lata temu
    Uśmiałem się?
  • Targówek dwa lata temu
    ?
  • Poncki dwa lata temu
    Targówek a znasz Dwarf Fortress?
  • Targówek dwa lata temu
    Poncki Nie, ale mogę nasrać ci na twarz. Zadowolony?
  • Poncki dwa lata temu
    Targówek nie bardzo...
  • Targówek dwa lata temu
    Poncki Przykro mi
  • Poncki dwa lata temu
    Targówek to może ja ci nasram jak ci przykro?
  • Targówek dwa lata temu
    Poncki Proszę bardzo. Lubię ciepłe gówno.
  • Poncki dwa lata temu
    Targówek czemu mnie to nie dziwi... różnimy się
  • krajew34 dwa lata temu
    Z jednej strony ludzie się śmieją z tego Minecrafta, jednakże obserwując, co tam nie raz zbudują... To przechodzi ludzkie pojęcie, a nie które mody, shadery, czy inne wizualne modyfikacje palą nawet porządne komputery. Bazujesz zaledwie na stereotypach, poleciłbym raczej fortnite... Świat się zmienia i gry przekroczyły już prostą i naiwną granicę, stając się niekiedy dziełami sztuki. A nie wspomnę, ile zarabiają na takich turniejach...
  • Poncki dwa lata temu
    https://m.youtube.com/watch?v=tDxKhiJfgYk
  • krajew34 dwa lata temu
    Poncki wybacz, ale nie wchodzę w linki, cóż tam żeś wysmarował?
  • Poncki dwa lata temu
    krajew34 słusznie.
    Na YouTube jest film pokazujący 8 bitowy komputer zbudowany w minecrafcie.
  • krajew34 dwa lata temu
    Poncki no mówię, niby klocki, a jednak przykład ludzkiej pomysłowości (lepszego słowa nie mogę sobie przypomnieć) pokazuje, co może powstać. Zresztą z lego też powstają cuda.
  • Targówek dwa lata temu
    krajew34 nie mam na myśli, że z grą jest coś nie tak. Raczej że społecznością.
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    krajew34 Z tymi grami i klockami to prawda. Niektóre zestawy klocków, np. Lego, figurki rekreacyjno-dekoracyjne, np. Papo, jak i gry wideo, na przykład z serii "The Sims", wyglądają moim zdaniem zaskakująco bardzo dekoracyjnie, jak swoiste małe dzieła sztuki, mimo że były/są produkowane i sprzedawane na masową skalę, oraz mimo że wielu ludziom kojarzą się banalnie, infantylnie i kiczowato. Moim zdaniem, te utwory dekoracyjno-rekreacyjne posiadają swój specyficzny urok, który sprawia, że od wielu już lat, w wielu różnych częściach świata, mają one fanów i fanki z naprawdę dosłownie różnych grup wiekowych.
  • krajew34 dwa lata temu
    Targówek każda społeczność jest dziwna, a bywa też toksyczna. Komputery, a raczej Internet wszedł w obieg codzienny i zupełnie nie patrzy się na wiek, stąd nawet dzieci mogą grać. Ze smutkiem obserwuje jak małolaty, które jeszcze nie tak dawno bawiły się w różne głupoty, teraz klną jak szewce i ćmią fajki , a o alkoholu nie wspomnę. Dzieciństwo przestaje mieć na znaczeniu, a dziecko ma bardzo mało czasu, by być dzieckiem. Dodatkowo ekran daje pozorne poczucie anonimowości, a nie oszukujmy się, małoletni raczej nie grzeszą rozwiniętym ciągiem przyczynowo skutkowym. Stąd można ich usłyszeć w cs-ie, czy innych podobnych grach. Przeważnie irytują, ale co zrobić. Ta świadomość, czy też poczucie wzmacnia u nich pewność siebie, w końcu kto im coś zrobi? (głupie myślenie, ale tak jest), próbują naśladować swoich idoli, a jeśli spojrzeć kto, nim jest, zobaczysz, dlaczego się tak zachowują. Czy to piosenki, od których na ulicy więdną uszy, nie ze względu na basy, jak to na początku 2000 było, ale przez tekst, niecenzuralny z elementami plus osiemnaście, które kiedyś powodowały rumieniec na twarzy, dziś.., czy live, bądź stream, gdzie wyzywanie i robienie dość specyficznego kontentu jest na porządku dziennym. Starsi zobaczą w tym tylko przedstawienie, młodzi w to uwierzą, jak zresztą we wszystko. Wujek Google zastąpił wszystkie szare komórki, nie potrafią szukać informacji, nie potrafią z nich korzystać, ponieważ wszystko mają podane na srebrnej tacy. Stąd taka bezgraniczna, niemal owcza wiara, przez co łatwiej jest wyprać im mózgi, nie ważne z której strony i jaką ideologią, to znacznie łatwiejsze współcześnie. Dzisiaj nie masz już typowy dzieciaków, jest albo wczesna młodzież, albo wcześni dorośli... Internet to jednocześnie dobrobyt, jak i zło wcielone, szczególnie że nie jesteś w stanie w stu procentach kontrolować, co ogląda tam małolat (mam przykład swojego brata młodszego). A wszelka próba kontroli skończy się źle, w najlepszym wypadku na obrażeniu, a w najgorszym na telefonie na niebieską linię (były już takie przypadki). Niestety wbijając dzieciakom tylko to, co mogą, do czego mają prawa, jednocześnie zupełnie zapominając o obowiązkach i odpowiedzialności, a powinny być równe, trudność wychowania dziecka wzrasta wraz z latami, a niebezpieczeństwa, tylko się piętrzą.
  • Targówek dwa lata temu
    krajew34 Przyczyna jest prosta - Polacy to w dużej mierze idioci i nie umieją korzystać z dobrodziejstw zachodu, które otrzymaliśmy po upadku kurtyny. Nic więc dziwnego, że tak wychowują podopiecznych.
  • krajew34 dwa lata temu
    Piotrek P. 1988 gry już zaczynają przyćmiewać seriale i filmy, potrafią wzbudzać niezwykłe emocje. A grafika to niebo i ziemia, względem początków. Dodatkowo należy wspomnieć, że dzięki nim dostajemy możliwości, które zabiera nam prawdziwe życie. Tylko naprawdę wielcy przeciwnicy nie zauważą ogromnego potencjału, czy to dla fabuły, rozrywki, czy nawet finansowego. Rozrywka, którą możesz po prowadzisz po swojemu w ramach szyn, które dają ci autorzy, czy to samotnie, czy z innymi. To jest przyszłość.
  • krajew34 dwa lata temu
    Targówek nie zgodzę się, moja opinia wyżej dotyczy całego świata. Rodzic bardzo często nie jest w stanie odpowiednio zareagować, aby móc ochronić dziecko. Świat to ogrom zmiennych, a przez co, że dzieci mają o wiele większą świadomość, tego co mogą, są bardzo wyczulone na wszelkie zakazy i nakazy, zresztą ich organizm to jedne wielki bunt. A bezkrytyczne podchodzenie do "dobrodziejstw" zachodu prowadzi do powolnego upadku, co widać na tym twoim zachodzie. Uważam, że z racji na historię i to że mamy podejrzliwość w żyłach. podchodzimy do wszystkiego z krytycyzmem. Oby ten nasz ciemnogród za bardzo się nie otworzył, wpuszczając wszystko do głowy, jak leci.
  • krajew34 dwa lata temu
    Zachłysnąć się wolnością jest łatwo, a zrzucając kolejne łańcuchy, niebezpiecznie się zbliżamy do granicy między człowiekiem, ograniczonym łańcuchami moralnymi i określonymi zasadami, a zwykłą bestią, opartą wyłącznie na swych pierwotnych instynktach, bez kontroli nad nimi.
  • krajew34 dwa lata temu
    Ale to jest trudny temat, pójście w którąkolwiek stronę i tak kończy się określonym niebezpieczeństwem, dlatego najlepiej stanąć w miarę pośrodku i lekko skierować się w dany kierunek. Każdy fanatyk to zło wcielone, niezależnie, jakimi pobudkami się kieruje.
  • Targówek dwa lata temu
    Tak przy okazji to ciekawe, że teraz znów chcesz ze mną dyskutować. Nie tak wcale dawno byłeś raczej szorstki wobec mojej osoby i porzuciłeś Wolfa, którego razem pisaliśmy.
  • krajew34 dwa lata temu
    Targówek jestem osobą, która może pogadać z każdym, nawet jeśli ma przeciwne poglądy. Jednak jeśli widzę, że plecie głupoty, bądź dyskusja z nim nie ma sensu, wtedy nie podejmuje się próby, czy też raczej dialogu. Na razie nie widzę tu gadki "świra", mówiąc symbolicznie i twoje odpowiedzi są na jakimś tam poziomie, mógłbym rzec normalne, dlaczego więc miałbym nie odpowiadać, bądź nie komentować? Jasne, gdy zauważę, że znów odwalasz, zapewne znowu raczej będę ignorować, lecz na razie nie mam podstaw, by robić inaczej.
  • Targówek dwa lata temu
    krajew34 aha. A czy jest szansa na reaktywację Wolfa? Po 3 latach (sic)
  • krajew34 dwa lata temu
    Targówek niestety nie, praca z tobą była jak z Marg, 80% ja 20% wy. Więc podziękuje.
  • Targówek dwa lata temu
    krajew34 a tak jeszcze wracając do naszej rozmowy. Co myślisz o współczesnych dziewczynach?
  • krajew34 dwa lata temu
    Targówek tak jak kwestia młodzieży jest prosta, tak dziewczyny... Hm... Ciężki temat, jak zresztą wszystko... Na pewno nie można generalizować i sprowadzać do jednego, a właściwie jednej. Jasne jest tu wpływ współczesności, raczej nastawiane są na karierę i jakiegoś luźnego związku, niż coś innego. Jednak znajdziesz też takie, które będą matkami, żonami... Trzeba podejść indywidualnie, choć bez wyglądu, czy też pieniędzy będzie trudno, sam nie mam ani jednego, ani drugiego, ale za pewne na odpowiednich forach (co do zainteresowań, hobby) pewnie znajdziesz pokrewną duszę. Jednak nie powiem ci ogólnie, że są złe, nastawione na konsumpcjonizm itd... za bardzo szanuje płeć piękną i nie lubię, jak się kogoś traktuje ogólnie przez pryzmat czegokolwiek. Szukanie klejnotu pomiędzy błyskotami i tyle.
  • Targówek dwa lata temu
    krajew34 A ty masz kogoś? Zgodzę się, nie warto zawracać sobie głowy osobami, które patrzą tylko na wygląd i pieniądze. Choć i tak w naszych czasach jest lepiej, kiedyś to rodzice decydowali o partnerze swojego dziecka.
  • Targówek dwa lata temu
    Sama wizja, że ktoś mnie czule dotyka i pieści me ciało tylko dlatego, bo chce pieniędzy...brr
  • krajew34 dwa lata temu
    Targówek ja jestem mrukiem i samotnikiem, dodaj do tego małe miasteczko... W krajach azjatyckich nadal rodzice bardzo aktywnie uczestniczą w wyborze partnera, bądź partnerki potomstwa, nie rzadko odcinając się, gdy nie spełni wymagań, dotyczy to nawet dziadków...
    Co do twojego drugiego komentarza, to czasem tak bardzo przypominasz mi Marg...
  • Targówek dwa lata temu
    krajew34 Mówię o Polsce
  • Targówek dwa lata temu
    ty mieszkasz gdzieś w górach?
  • krajew34 dwa lata temu
    Targówek wielkopolska. A w Polsce, jak to w Polsce... Dziewczęta robią, co chcą i tyle, jak trafisz to trafisz. Żaden ze mnie znawca, czy coś, więc nie będę się rozpisywał.
  • Targówek dwa lata temu
    krajew34 Hehe rozumiem
  • Targówek dwa lata temu
    krajew34 Na facebooku miałeś zdjęcie w czymś w stylu chatki podhalańskiej, stąd moje przypuszczenia.
  • Targówek dwa lata temu
    krajew34 coś się stało, że nie chcesz mnie na FB?
  • krajew34 dwa lata temu
    Targówek ani nie jesteś ładną dziewczyną, ani moim potencjalnym znajomym. :) Zresztą face używam bardzo, ale to bardzo rzadko, raczej nie piszę, bardziej do fanpage.
  • Targówek dwa lata temu
    krajew34 aha
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Gniot od siedmiu boleści...
  • Targówek dwa lata temu
    Kto przezywa ten się tak sam nazywa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania