Miniatura - Konferencja

- Nie chcesz?

- Przestań, przecież wiesz.

Zaśmiała się delikatnie i próbowała chować głowę w ramiona. Droczyła się z nim karcąc co chwilę jego dłonie szukające raz po raz miejsca, w którym mogłyby dostać się pod jej bluzkę. Pragnęła jego dotyku tak samo jak każdego słowa wypowiadanego aksamitnym głosem, lecz wiedziała, że to co właśnie się działo było tak samo pociągające jak złe. Pozwalała by pieścił ją przez cienki materiał, lecz ilekroć próbował przekroczyć tę granicę, zatrzymywała jego palce zmuszając je do szukania innej drogi. Przesuwał wtedy dłoń w inne miejsce muskając ją i pozostawiając po swoim przejściu delikatny dreszcz, który trwał na jej skórze przez kolejne uderzenia serca. Czekała by złapał mocniej, by przestał udawać, że nie pragnie jej tak mocno jak ona pragnęła jego. Wiedziała, że nie może mu na to pozwolić, lecz gdyby wziął sam… Jezu, jak bardzo chciała by zachował się jak prostacki mężczyzna za jakiego miała go jeszcze kilka godzin temu. Wystarczyło by wykorzystał przewagę swojej siły i chwycił jej ręce przytrzymując je jedną swoją dłonią, drugą mógłby wtedy pozwolić sobie na wszystko. Nie miałaby się jak bronić. Czuła, że na samą myśl robi się wilgotna. Teraz już bardziej pobudzała ją jej własna wyobraźnia niż dotyk kochanka. Leżała z nim w hotelowym łóżku, bo odpowiadał typowi mężczyzny jakiego wybrała sobie na ten jedyny raz. Powoli jednak zaczynała rozumieć, że cel silnie rozmijał się z pragnieniami...

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Akwus 12.02.2015
    Wprawka z zadania domowego: scena seksu, limit 900-1800 znaków
    Po pierwszych zajęciach byłem skarcony za konstruowanie zbyt długich i skomplikowanych zdań - tu troszkę nad tym pracuje, ale to dopiero rozpęd przed głównym tekstem :)
  • KarolaKorman 12.02.2015
    A ja pomyślałam, że zasmakowałeś w romansidłach, bo tak się odgrażałeś w jednym z komentarzy. No ,,wilgotno" mi się nie zrobiło, ale było nieźle. Wiem, że szykujesz się na bitwę, więc kibicuję trzymając kciuki. Nie oceniam.
  • NataliaO 13.02.2015
    Scena przyjemna, subtelna i delikatna. Ale czegoś mi w niej brakowało. 3:)
  • Gorgiasz 13.02.2015
    Bardzo ładnie, Tylko, że jest zaledwie początek, a gdzie środek i zakończenie?
  • Akwus 13.02.2015
    Spoko, mam czas do poniedziałku, popracuję nad tym jeszcze :) miejcie tylko serce i pamiętajcie, że mam limit 1800 znaków :)
  • Prue 13.02.2015
    Całość ładna. Ale dla mnie brzmiało to jak poznawanie a nie scena seksu. Brakuje dalszej części jeśli takowa będzie. Dam 3
  • ausek 29.12.2015
    Jeśli pozwolisz to pomyszkuję w Twoich tekstach ;) Zwietrzyłam świeżą krew. :)
    Swoją drogą szkoda, że nie ma spisu autorów. Ciężko znaleźć kogoś kto na jakiś czas zniknął.
  • Akwus 29.12.2015
    Baw się do woli :) Zakładam, żę za chwilę zacznę tu ponownie publikować, więc będziesz miała bieżące teksty. Postaram się też ściągnąć kilka nowych osób, więc dostawy świeżej krwi tyle ile zapewnię :) Tylko to będą świeżaki, więc nie możesz ich wyssać do zera ;p
  • ausek 29.12.2015
    obym to ja nie musiała się zwijać ;) Lubię czytać, a w pisaniu jestem raczkująca :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania