Poprzednie częściMiniatura - Konferencja
Pokaż listęUkryj listę

Miniatura - Rozejm który miał dać bezpieczeństwo

Krzyczała tylko przez chwilę. Krótko, ale tak silnie, że odruchowo odsłonił zęby pozwalając by po obu stronach bębenka wyrównało się ciśnienie. Powinien wcześniej przyłożyć jej kilka razy w twarz, nie odważyłaby się teraz nawet pisnąć. Trwająca we wsi zabawa, choć głośna, mogła nie zagłuszyć jej głosu. Zignorował ryzyko, nie zamierzając przerywać z obawy przed wieśniakami. Żadnego z nich nie uznawał za równego sobie, a co za tym idzie za wartego uwagi przeciwnika. Tak jak nieszczęsnej dziewki, która jakże błędnie odczytała jego spojrzenia. Naiwnie uznała, że jest jednym z tych najemników, którzy są nieokrzesani tylko z wyglądu. Pierwsze wrażenie jakie sprawiał było jednak bardzo prawdziwym wrażeniem i w głębi duszy Kurt był dokładnie tak brutalny jak wskazywało na to jego usiane bliznami i tatuażami ciało. Mogła mieć nadzieję, owszem mogła, lecz powinna stracić ją już w momencie gdy zasunął skobel w drzwiach chaty do której sama go zaprowadziła. Oblicze mężczyzny stężało w jednej chwili a wpadający do środka blask ogniska dawał dość światła by ukazać zachodzącą na nim zmianę tak samo jak tężejącą w tym samym tempie zwartość jego spodni. Nie miała szans, ale nie zdając sobie nawet z tego sprawy brnęła dalej. Pozwoliła by odgrodził jej jedyną drogę ucieczki. Zrozumiała dopiero gdy pchnął ją na stół i ostrym szarpnięciem zadarł spódnicę. Potrzebował tylko jednej dłoni by przycisnąć jej kark do blatu sprawiając pierwszy ból. Drugi poczuła kilka chwil później gdy skończył mocować się klamrą paska. Krzyczała tylko przez chwilę.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Akwus 12.02.2015
    Wprawka nr2 - scena gwałtu, analogicznie limit 900-1800 znaków.
    Tu akurat wykorzystałem mój stary tekst, opis jakiejś postaci do gry. Ze względu na limit znaków, jako pracę kursową oddam tylko ten kawałek, ale dla Was wzbogacę go o resztę - niemniej dopiero jak skończę odrabiać co zadane :)
  • Ant 12.02.2015
    Gdzie takie zadania domowe masz/ miałeś?
  • Akwus 12.02.2015
    http://maszynadopisania.pl/?q=node/12
  • KarolaKorman 12.02.2015
    Oj , to scena gwałtu, a ja znów pomyślałam, że wziął ją tylko jak Halinkę Mlynkovą w Czerwonych koralach, żeby jej bielutką bluzeczkę zmiąć. Nie oceniam.
  • Akwus 13.02.2015
    Masz całkowitą, słuszność, bez drugiej części, to jest zupełnie nie to co miało być. Dzięki, przemyślę.
  • NataliaO 13.02.2015
    Zgadzam się z Karolą to nie wyglądało na scenę gwałtu. Nie mówię, że musi być brutalnie ale to wygląda raczej na normalne zbliżenie. Ale opis bardziej mi się podobał niż poprzednia część. 4:)
  • Prue 13.02.2015
    Nie wiem ale nie przemawia to do mnie. Całość poprawna, treść też przyjemna. Ode mnie 3
  • Ekler 16.02.2015
    Nie potrafie powiedziec, co mi sie nie podobalo, ale nie kupilo mnie to. Moze za duzo opisu wszystkiego, co dzialo sie dookola a za malo tego co czuli sami bohaterzy, ktorzy akurat w takiej scenie sa najwazniejsi.
  • Tynina 16.02.2015
    Przyciągnął mnie tytuł i zdziwił fakt jak niepowiązany on jest z treścią ;)
    Brakuje mi charakteru, widoku z perspektywy ofiary, albo oprawcy. Paraliżującego strachu, albo dzikiej przyjemności.
  • Akwus 20.02.2015
    Poprawiłem całość, zapraszam do oceny zamian w opowiadaniu "Najemnikom nie płacą za czułość".

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania