XXX

XXX

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 23

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (65)

  • Jacom JacaM 08.06.2019
    Częstochowa :-)
  • Bogumił 08.06.2019
    Co wbrew pozorom nie obniża przesłania tej modlitwy.
  • Pan Buczybór 08.06.2019
    udziel nam duchu łaski rozsądku
    zostaw Bogumiła na jakimś przylądku
    daleko hen
    (weźże się człowieku)
  • Bogumił 08.06.2019
    Naucz nas Duchu co to pokora
    By zdzierżyć koment od Buczybora;))))
  • betti 08.06.2019
    Modlitwa nie musi opierać się na prehistorycznym pisaniu szczególnie, że dotykasz czasów bieżących więc powinieneś konsekwentnie posługiwać się współczesnym rymem. Z treścią się zgadzam.
  • Bogumił 08.06.2019
    Pewnie masz rację. Zapraszam do współautorstwa utworu.
  • Tomek Bordo 08.06.2019
    betti cieszę się, że ty też masz rozum
  • Kastor 08.06.2019
    A ty to kto? Zajrzałem do twoich wypocin i zachciało mi się rzygać.
  • Tomek Bordo 08.06.2019
    sensol to troll który pod każdym moim czy Bogumiła opowiadaniem pisze gniot
  • Bogumił 08.06.2019
    Tomek Bordo I stawia jedynki. Odpowiadajmy mu tym samym pod jego tekstami to szybko spasuje.
  • Kastor 08.06.2019
    Zgadzam się z komentarzem Betti co do treści, co do formy, pozostawia trochę do życzenia, aczkolwiek tego typu utwór o charakterze modlitwy nie musi być wcale taki nowatorski, jak sugeruje Betti.
  • Tomek Bordo 08.06.2019
    Piąteczka.
  • Bogumił 08.06.2019
    Dziękuję.
  • Wrotycz 08.06.2019
    Bogumile Drogi, nie żądasz zbyt wiele?
    Łaski, cnoty, daru – może wiary jeszcze?

    Nieszczęsny, zabrakło ci całkiem ufności
    we mnie, twego Boga, coś mu ponoć miły...
    Było tak, nie przeczę, ja – w wielkiej radości
    stałem, gdy nie wykorzystywałeś siły

    mięśni i języka do gnębienia Innych.
    Bogumile Srogi, zapamiętaj sobie:
    - W tęczy dzieci moje, szanuj godność bliźnich!
    Nie posłuchasz? To Cię upośledzę... w mowie.

    ________
    Nie wiem, czy przez usta moje... ale pomyśl.
  • Bogumił 08.06.2019
    Wrotuś, to że proszę to właśnie oznacza, że mam ufność. Pamiętam też o słowach Jezusa, że ktokolwiek będzie przyczyną zgorszenia tych najmniejszych lepiej żeby sam popełnił samobójstwo topiąc się odmętach z kołem młyńskim u szyi. To nie jest raczej oznaka akceptacji tęczowych dzieci, ale wskazanie że ten grzech, który jest u nas na siłę promowany kosztem miliardowych nakładów Rosji, Niemiec, Izraela jest Bogu najobrzydliwszy. I drugi przeciw Duchowi Świętemu.
  • Wrotycz 08.06.2019
    Bogumił, popatrz, samobójstwo a nie zabójstwo. Poniekąd byłaby tu cnota męstwa pedofila, targnięcie się na swoje życie, nieprawdaż?
    Doskonale wiesz, że prawo w ST i NT się zmienia.Pierwsze, najokrutniejsze ślepe prawo zemsty, zostaje zastąpione - ius talionis - skodyfikowanym prawem odwetu, a NT, w nauce Jezusa, prawem miłości wszystkich, nawet wrogów.

    Może najwcześniejszy ślad tego współczesnego, bo dwutysiącletniego pojmowania winy w zakresie nienormatywnych stosunków płciowych jest w nieukaraniu przez Jahwe córek Lota, które z nim dopuściły się kazirodztwa po ucieczce z Sodomy.

    A dla rozluźnienia Twojej politycznej misji powiem, że żaden gej mnie nie napastował, lesbijka również, czego nie mogę niestety powiedzieć o normalsach - hetero :)
  • Bogumił 08.06.2019
    Wrotuś tyle że o samobójstwie przez utopienie powiedział Jezus w NT. Tu zrobił wyjątek uznał to za najohydniejszy grzech. A Sodomy nie odbudował..
  • Wrotycz 08.06.2019
    Bogumił, przecież to jasne, z tym samobójstwem. Pedofila nie każe zabijać, on ma to sam zrobić, jeśli już.

    Nie odbudował. I dlatego zwracasz się do pogłębionego Bytu w trzech osobach, nowotestamentowego, do moralności ewangelicznej. Wybaczającej, szanującej godność każdej osoby.

    "Niemniej, według nauczania Kościoła, mężczyźni i kobiety o skłonnościach homoseksualnych « powinni być traktowani z szacunkiem, współczuciem i delikatnością. Powinno się unikać wobec nich jakichkolwiek oznak niesłusznej dyskryminacji "
    Joseph Kard. Ratzinger
  • Bogumił 08.06.2019
    Wrotycz ok ale nie ma tu mowy o organizacjach i partiach popierających pederastów. Te mogę zwalczać słowem i przysłowiowym ogniem i mieczem. Jak wszystkich niszczycieli Polski. Poza tym nowa o niesłusznej dyskryminacji. Kiedy syf wytacza się na ulice demoralizując widokiem obleśnego syfu dzieci oper takich pedałów jest jak najbardziej słuszne????️
  • betti 08.06.2019
    Jeżeli Bogu miłe ''dzieci w tęczy'', to czemu zrównał z ziemią Sodomę i Gomorę?
  • Bogumił 08.06.2019
    To taki mały zgrzyt. Mam nadzieję, że nie wynika z nieznajomości choćby Nowego Testamentu, nie mówiąc o Starym.
  • betti 08.06.2019
    Bogumił to było pytanie do Wrotycz.
  • Bogumił 08.06.2019
    betti Aha.
  • Kastor 08.06.2019
    betti Pan Bóg zrównał z ziemią te miasta bo to był taki objaw jego miłości do tęczowych, o której pisze Wrotycz.
  • betti 08.06.2019
    Kastor ja to wiem tylko nie wiem czy Wrotycz to wie...
  • Kastor 08.06.2019
    betti Obawiam się, że żyje w błogiej nieświadomości.
  • Bogumił 08.06.2019
    betti jakiś masoński poryp choćby był nawet przez przypadek wybrany papieżem nie jest w stanie zmazać nauki Jezusa, ani tekstów biblijnych.
  • Kastor 08.06.2019
    betti Wrotycz raczej nie odpowie. Zagniłaś ją tym pytaniem do narożnika.
  • yanko wojownik 08.06.2019
    Betti, Sodoma i Gomora, to nie bóg, to ja w tandietnej opowiadance tu: https://tekstura.j.pl/index/Profiles/teksty/64.php

    Oni tam byli "bi" wszyscy i "pedo" chyba też, i może "zoo" a kto wie - może i "nekro"?
    Ale to i tak było przypadkiem - to zniszczenie.
  • Jacom JacaM 08.06.2019
    boją się tęczy prawdziwi patrioci
    tak bardzo ich przeraża
    że chodzą do siebie plecami
    może doskwiera im
    jak organizatorom nocy
    tej nocy długich noży
    wsadziliby ją pewnie do gułagu
    mają przecież dwóch idoli
    Adolfa i Józefa

    przemoc domowa im nie straszna
    a dzieci ślą księżom do zabawy
    więc z tęczy robią wroga polskości
    choć to tylko zwykłe kolory
  • Bogumił 08.06.2019
    Ładnych masz idoli.
  • Jacom JacaM 08.06.2019
    Bogumił, a to oni nie twoi, towarzyszu gruppenfuhrerze ;-)
  • betti 08.06.2019
    Jacom JacaM a dlaczego to mają być idole Bogumiła?
  • Bogumił 08.06.2019
    betti Facetowi wali dobrze pod kopułą. Jak nic nie potrafi wymyślić to obraża. A sam jak napisał Ziemkiewicz wspiera tęczowych faszystów próbujących nową ideologią zniszczyć kraj. Zastanawiałem się dlaczego tylu ludzi popierało bolszewików którzy wymordowali miliony ludzi. Mieli umysłowość nieskomplikowaną jak Jacom. Takie jakomy każdą gównianą (w tym wypadku naprawdę gównianą) ideologię poprą, obojętnie czy to maoizm, faszyzm, bolszewzim, polpotyzm. Wystarczy, ze usłyszą słowa w mediach, że to nowoczesne i postępowe. Na proste umysły nawet nie trzeba wielkich nakładów propagandowych.
  • Jacom JacaM 08.06.2019
    betti Hm...a czy hileujący chłopcy z ONRu i towarzysze z pisu nie mają fobii na punkcie LGBT i nie chcą wszystkich kroić na swoją modłę. Można to wszystko powiedzieć inaczej.
  • Bogumił 08.06.2019
    Jacom JacaM Ty za to próbujesz nas tutaj kroić na swoją modłę towarzyszu bolszewiku, cobyśmy czołami bili przed zbokami. Niedoczekanie twoje tęczowy towarzyszu.
  • Jacom JacaM 08.06.2019
    Bogumił, tobie nie wali pod kopułą pantofelku, bo nie ma co walić, mam konserwatywne poglądy a tacy jak ty konserwatyzm sprowadzają do groteski. Tacy jak ty tłuką żony i kochają księży pedofili, lubią też żyć na cudzy koszt. Dla takich śmieci jak ty nie warto strzępić języka, ale to nawet zabawne :-)
  • betti 08.06.2019
    Jacom JacaM jestem katoliczką, dla mnie ;;tęczowe upodobania'' to grzechy, opisane już w Biblii. Poza tym z tego właśnie środowiska wywodzi się 80% pedofilii., a zbrodnie dokonane na dzieciach, to jest coś czego moja natura nie trawi. Zaraz ktoś napisze, że wśród kleru też są pedofile. Tak są. Uważam, że powinni być natychmiast odsunięci od sutanny i skazani na dożywocie za podwójne grzechy. Sodomii i złamania ślubów czystości.

    Przypuszczam, że większość z PiS-u to katolicy, dlatego nie stoją pod tęczą i za tęczą, ale jak widać nie stosują metod Hitlera i Stalina więc porównanie nie na miejscu.
  • Bogumił 08.06.2019
    Jacom JacaM Jak masz konserwatywne poglądy, to nawet jak jesteś niewierzący, to jako człowiek jako tako wykształcony, powinieneś wiedzieć, co Jezus powiedział o promocji zboczeń i jak Bóg potraktował Sodomę. Wtedy kiedy zniszczył Sodomę jeszcze księży katolickich nie było na świecie. A od Kościoła się odwal, czep się swojej rodziny.
  • Jacom JacaM 08.06.2019
    betti hm....i jak się to ma do przesłania Franciszka ?
  • betti 08.06.2019
    Jacom JacaM tak samo jak do umycia nóg islamistom przez Franciszka.
  • Jacom JacaM 08.06.2019
    betti z chrześcijaństwa można wywieść oko za oko a można i miłosierdzie . Czym innym jest respektowanie własnego prawa i egzekwowanie tego od innych, a czy innym stygmatyzowanie ludzi o innych poglądach albo wyznaniu. W mojej ocenie jest to przejaw strachu. JP II był i w meczecie i w synagodze, przepraszał za winy kościoła. Do tego też masz taki sam stosunek jak do umycia nóg muzułmanom przez Franciszka ???
  • Bogumił 08.06.2019
    Jacom JacaM Poza tym te zboczenia są zwyczajnie obrzydliwe. Promocja pederastii, zoofili to tak jakby promować zachorowania na raka, nikotynizm, albo alkoholizm. Z tym żeby izolować palaczy od niepalących to się zgadzasz bez zmrużenia oko logiku za dychę, a z tym, żeby izolować ludzi grzebiacych sobie w kale to juz każesz mi ich wielbić.
  • Jacom JacaM 08.06.2019
    Bogumił ty chyba masz jakiś problem z własną dupą, nie wystawiaj jej, albo zrób coming out i miej to za sobą ;-)
  • betti 08.06.2019
    Jacom JacaM Jan Paweł II jest na Sądzie Bożym...wojny religijne były, są i będą, tłumaczę sobie, że za to JP II MÓGŁ PRZEPRASZAĆ. Bo nie jestem za tym, żeby się wzajemnie zwalczać, ale spokojnie koegzystować. Nie wydaje mi się, że potrzebne są do tego takie gesty jak mycie nóg...
  • Bogumił 08.06.2019
    Jacom JacaM To raczej ty wielbisz te brudne smrodliwe dupy obrzydliwców z dzisiejszego marszu. Może je czule ucałuj wzorem twojego guru Franciszka.
  • Bogumił 08.06.2019
    betti W piekle jest wielu papieży, biskupów, ksieży. Oni grzeszą jak każdy. Nie zdziwiłbym się, gdyby tam trafił także Franciszek za gorszenie wiernych.
  • Jacom JacaM 08.06.2019
    Bogumił, podofilo-katolu mam nadzieję, że nie masz dzieci i nie będziesz ich miał, bo nic ich dobrego nie czeka
  • Bogumił 08.06.2019
    Jacom JacaM jakbyś próbował moje dzieci deprawować poobcinałbym ci łapy zboczeńcu????
  • Jacom JacaM 09.06.2019
    Bogumił, one już mają pecha, mają tatuśka psychola, kato-taliba chorego z nienawiści, wyślij je do księdza zjebie faszystowski
  • Bogumił 09.06.2019
    Jacom JacaM wyślij swoje biedroniowi na deser po śmiszku bolszewicki kacapie.
  • Jacom JacaM 09.06.2019
    Bogumił o ile wiem śmieciu, to Biedroń nie jest pedofilem, no ale ty wszystko wiesz lepiej, już byś pewnie otworzył Auschwitz dla tych co inaczej myślą
  • Bogumił 09.06.2019
    Jacom JacaM Ty wiesz tyle co zjesz bolszewiku. 80 procent homoseksualistów ma jednocześnie skłonności pedofilskie. Że Biedrona takich skłonności nie ma jest więc bardzo nikłe, zaledwie 1/5. To, że musi mieć takie skłonności może potwierdzać fakt, że na stanowisko instruktora w domu kultury w Słupsku mianował pedofila, który zgwałcił i molestował kilka małych dziewczynek. A Urząd Miejski w Słupsku wiedząc co się dzieje nie składał zawiadomienia do prokuratury. Co oznacza, że ludzie Biedrony kryli pedofila i starali się jak najdłużej ukręcić łeb aferze pedofilskiej. Teraz w tej jego pseudopartii kolejna afera, tym razem z molestowaniem kobiety.
  • Jacom JacaM 09.06.2019
    Bogumił wiesz to od swojego kumpla księdza, podaj źródło tych badań
  • Bogumił 09.06.2019
    Jacom JacaM A co ty tak bronisz tych pederastów - pedofilów? Jesteś jednym z nich. A o pederastach, jako rozsadnikach AIDS slyszałeś? A widziałeś badania, że pedofil pederasta jest trzykrotnie groźniejszy od pedofilia heterseksualnego? To sobie poszukaj w necie badań. Jest ich wiele. I nie zagłuszaj własnej głupoty własną niewiedzą.
  • Something 08.06.2019
    Forma prosta. Jakościowo ujdzie. Taki twój wybór. Tekstowo - modlitwa. Nic nadzwyczajnego, ale czy nadzwyczajne być musi?
  • Bogumił 08.06.2019
    Pewnie cieszyłbym się, gdyby przypadkiem wyszła mi rota, albo pieśń insurekcji barskiej "Nigdy z królami nie będziem w aliansach". Ale cuszsz, muszę jeszcze popróbować. Dziękuję za ocenę.
  • yanko wojownik 08.06.2019
    Odwdzięczyłem się w tym żarcie fałem "V" - rzymska piątka, a w Rzymie t kiedyś... - też poczynali. niektórzy, mówią, ze przez to się Rzym posypał, ale ja nie wiem.
  • Bogumił 08.06.2019
    Przez dobrobyt i wyuzdanie. Tak mówi wielu historyków.
  • Miron 08.06.2019
    Modlitwa na jutrzejsze święto jest ok- daję 5.
  • Bogumił 08.06.2019
    Dziękuję.
  • yanko wojownik 09.06.2019
    Ale lesbijki, to są zajebiste - dwie kobiety uprawiające ze sobą miłość - coś pięknego.
  • Tomek Bordo 09.06.2019
    Bogumił idziesz dzisiaj na Marsz dla Życia i Rodziny?
  • Bogumił 09.06.2019
    Tak, pokażemy zdegenerowanym zbokom, że przyszłość świata i nowoczesność należą do normalnej, kochającej się rodziny, o ile to możliwe z dużą liczbą dzieci. A nie do wstecznej, cofającej nas do epoki barbarzyństwa cywilizacji śmierci i zepsucia głoszonej przez piewców zboczeń i wynaturzeń.
  • Agresivo 10.06.2019
    Ode mnie wpada 4. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania