Poprzednie częściMój Adamie - prolog

Mój Adamie - cz.3

Droga Catherine

Muszę powiadomić cię o czymś niewyobrażalnie przykrym. Adam został zamordowany. To tragedia, która nigdy nie powinna była się wydarzyć. Planowaliśmy udać się do Europy, by spędzić tam wakacje, jednak już teraz to wszystko na nic. Policjanci dopiero zaczynają dochodzenie w tej sprawie i nie wiadomo ile to potrwa. Tak bardzo chciałabym dowiedzieć się już, kto dopuścił się tego czynu. Gdy to piszę, jestem cała roztrzęsiona i nie mogę pojąć dlaczego to wszystko się stało. Doskonale wiesz jak bardzo Adam był mi bliski, jednak wiesz też, że nasza miłość się wypaliła. Nie czułam się wcale dobrze z tym, że nie jestem z nim uczciwa. Codziennie chciałam mu już wyjawić prawdę, jednak coś ciągle mnie powstrzymywało.

W zaistniałej sytuacji, boję się, że podejrzenia mogą zostać skierowane na mnie, lub na Tommy'ego. Dwójka detektywów, którzy się tu kręcą wszędzie wtykają nos. Wiesz przecież, droga siostro, że nie byłabym zdolna do tego czynu, a Tommy jest dobrem wcielonym.

Mimo wszystko, Adam powinien dowiedzieć się o nas przed swoją śmiercią. Przysięgam, że po powrocie z Europy nie kłamałabym dłużej.

Teraz mam do ciebie ogromną prośbę, lecz serce boli mnie na myśl, że muszę o to błagać. Jesteś jedyną osobą, która wie o Tommym. Policja zakazała nam wychodzić z domu do czasu ustalenia sprawcy, więc nie mogę do ciebie przyjechać. Nikt nie może dowiedzieć się o moim romansie. Jeśli to wyjdzie, z pewnością będziemy mieli ogromne problemy, a już i tak mamy ich teraz zbyt wiele.

Przeżywam ogromne cierpienie, kochana Catherine. Liczę na Twoją wyrozumiałość, i spełnienie mojej prośby.

 

Susan

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Shogun 23.04.2020
    No ciekawie, mamy list. Akcja się rozwija. Już kilku podejrzanych jest. Dobrze, dobrze. Rozdział króciutki, to w sprawach technicznych nie ma o czym pisać.
    Cóż, czekam na następny rozdział i rozwój wydarzeń.
    A tymczasem, pozdrawiam ;)
  • DEMONul1234 24.04.2020
    No no... robi się ciekawie, dopiero teraz zauważyłem publikację, inaczej przeczytałbym wcześniej ^^
  • Bajkopisarz 25.04.2020
    „wszędzie wtykają nos.”
    Wszędzie wtyka

    Bardzo dobrym pomysłem jest zmiana perspektywy i kontunuowanie opowieści widzianej przez inną osobę. Mniej dobrym pomysłem, jest brak wprowadzenia Catherine, a i Susan z Tommym bardziej pozostają w domyśle, niż ich znamy.
    No, ale to tylko list, więc jakoś ujdzie.
    Bardziej zastanawia, jak zdołała go nadać, skoro nikt nie może wychodzić z domu?
  • Lincoln 25.04.2020
    Spokojnie, na wszystko przyjdzie czas. Nie wypiszę wszystkich od razu :D należy zwracać uwagę na szczegóły, taka drobna podpowiedź
  • Simia 26.04.2020
    Bardzo bardzo bardzo dobrze. Świetny pomysł. Zaskakujesz pozytywnie, Lincolnie ;)
    Susan zdaje się być ciekawą postacią...
  • Lincoln 26.04.2020
    Pojawi się jeszcze :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania