Mój czas dobiega końca - Rozdział 10

Popołudnie było typowo jesienne. Niebo było zachmurzone, lecz przebłyskiwały się przez nie promyki słońca.

Ellie siedziała w kuchni nad swoim telefonem. Z jednej strony czekała na telefon od Jace'a, a z drugiej strony nie chciała rozmawiać z nikim.

- Kotku, odłóż ten telefon. Siedzisz nad nim już jakieś dwie godziny. - do kuchni wszedł Bill. Oparł się o framugę drzwi i lekko się uśmiechał. Lecz nie z radością. Ze smutkiem.

- Czekam na telefon. - powiedziała dziewczyna, cały czas myśląc czy zadzwonić do Jace'a, czy nie.

- Dwie godziny? Chodź, pójdziemy do sklepu, kupimy chipsy, popcorn i zrobimy sobie seans filmowy. - tym razem uśmiechnął się naprawdę radośnie.

Ellie wzięła z wieszaka swój płaszcz i wyszła wraz z ojcem do spożywczaka obok. Kupili popcorn, chipsy, colę i paluszki, które El kochała. Zaszli jeszcze do wypożyczalni filmów. Filmy wybierała oczywiście ona. Wzięła 3 części „Igrzysk Śmierci”, „Ja robot” i „Kevin sam w domu”.

Gdy wrócili do domu, dziewczyna rozłożyła się na sofie, a jej tata włączył pierwszy film, „Kevin sam w domu”. Dojechali dopiero do sceny, gdzie Kevin odkrywa, że został sam w domu, a Ellie dostała SMSa.

„Spotkajmy się w parku. Dzisiaj o 16:00. To ważne. Proszę. Kocham Cię.”

Była 14:48. Zastanawiała się, co chłopak od niej chciał.

Do parku miała dobre pół godziny drogi, a chciała jeszcze zajść do sklepu po doładowanie do telefonu. Wyjaśniła tacie szybko o co chodzi. Była 15:00. Nałożyła lekki makijaż, uczesała się w luźnego koka, założyła swoją nową, skórzaną kurtkę. Była 15:15.

Zdążę, pomyślała. Lecz cały czas rozmyślała co yło tą ważną sprawą. Co mógł chcieć od niej Leo?

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • lemon16 07.04.2015
    Fajna historia. Szkoda tylko, że piszesz tak krótkie rozdziały. W każdym razie czekam na rozwój wydarzeń. 4 :-)
  • MaHa 07.04.2015
    lemon16, cóż.... u mnie często jest tak, że długie są nudne :(
  • lemon16 07.04.2015
    To może po prostu najpierw napisz w dwóch częściach a później połącz w jedno? Poza tym jestem pewna, że dałabyś sobie radę z dłuższym. Piszesz naprawdę całkiem dobrze, więc nie powinno to być dla ciebie problemem. Spróbuj ;-)
  • BreezyLove 07.04.2015
    Daję 4 i czekam na kolejną część, mam nadzieję, że będzie dłuższa bo lubię to opowiadanie ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania