Moje szaleństwo

Każda myśl o tobie przybliża mnie do popadnięcia w obłęd. Każde wspomnienie twoich oczu sprawia, że jestem o krok bliżej szaleństwa. Za każdym razem, kiedy szepczę twoje imię, szepczę je co raz bardziej i bardziej gorączkowo.

Wariuję.

Wariuję, gdy cię nie widzę i wariuję, gdy jesteś obok.

Umieram z głodu, tęskniąc. Czuję, że jestem pusty, że czegoś mi brakuje. Zaczynam trawić sam siebie. Jęczę cicho, nie mogę już głośniej. Chcę znowu cię zobaczyć, a kiedy już mogę... Topię się w głębi twojego spojrzenia, do płuc dostaje mi się płyn. Chcę krzyczeć, ale z mojego gardła wydostaje się tylko skrzek topielca. Próbuje machać rękami, ale pełen miłości do ciebie jestem za ciężki.

Opadam na dno.

Tracę przytomność.

Tracę życie.

Dlaczego mnie zabijasz?

Dlaczego nie pozwalasz się kochać?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Anonim 07.07.2015
    Minimum treści maksimum przekazu. Piękne, wiele uczuć. Kiedyś zmusisz mnie do zhakowania tej strony bym mogła dać ci sześć. Daję pięć i czekam na więcej ;)
  • NataliaO 07.07.2015
    Skąd to znam, a raczej znałam takie uczucia. Trzeba iść dalej, no nie. Treść doskonała, mała ale bardzo dobrze ujęta. Nostalgicznie; 5:)
  • Niebieska 07.07.2015
    Dołączam się do Shiroi xD Pięć to za mało :)
  • Można sobie włączyć jakąś melancholijną muzykę i czytać. Złamane serce, ech. Zakochanie bez wzajemności. Ładne, bardzo ładne c:
  • Angela 07.07.2015
    Bardzo dobre, nostalgiczne, mega : ) 5
  • Vasto Lorde 07.07.2015
    Dobre! Very dobre! 5 Mało, który tak krótki tekst mnie zachwyca :o
  • ciekawe
  • Anonim 08.09.2015
    Boże :c
  • Obywatel 21.09.2015
    Tyler Durden mówi mi że zbyt słodkie, ale jego nie słuchaj ja zostawiam 5
  • Ichigo-chan 21.09.2015
    Kim jest Tyler Durden? XD
    Ale dzięki, że mu się nie dałeśxD
  • Rasia 18.07.2016
    "szepczę je co raz bardziej" - coraz*
    Tutaj z kolei druga strona medalu - miłość, ale miłość cierpiąca. Tutaj obiekt westchnień zadaje ból tym, że nie zauważa swojego adoratora, a jemu to wcale nie jest na rękę, pragnie czegoś więcej i nie umie pogodzić się z tym, że tego nie dostaje. Krótkie, ale bardzo treściwe. Zostawiam 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania