...

Momenty #2011

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (116)

  • Karawan 08.05.2018
    Moja też tak ma; czytała - mamy dwoje synów.;) Pięć!!
  • Canulas 08.05.2018
    heh, pięknie :)
  • Pan Buczybór 08.05.2018
    heh, a co to za chłodne maleństwo?
  • Canulas 08.05.2018
    Nieśmiałe próby skompresowanej dwoistości. Trafiłem na coś, co mnie poszarpało i sobie dłubię cichutko, na kamulcu siedząc.
  • rubio 08.05.2018
    Wyśmienite, panie kolego. Niby o taki se tam opis. A tu nie. A tu w punkt.
  • Canulas 08.05.2018
    Raczej unikam krótkiej formy. Jak zepsujesz, nie ukryjesz tego. SKryty tu pisze bardzo fajne miniatury. Se spróbowałem.
    Dzięki, Rubio.
    Mam nadzieję, że nie jesteś "przejazdem"
  • rubio 08.05.2018
    se spróbuj jeszcze nie raz, bo z tej próby wyszedłeś zwycięsko, serio.
    i nie, wrzucę jeszcze trochę rzeczy
  • Canulas 08.05.2018
    rubio , noo, będę se po cicho dłubał.
    Fajnie.
    Dawaj.
  • Szudracz 08.05.2018
    Jak na miniaturę dość wymowne.
  • Canulas 08.05.2018
    Dzięki, Szu
  • Okropny 08.05.2018
    Ja to tak chyba średnio widzę, nie wiem jaka czasowo była odległość między rdzeniem 1 i 2, nie łapię kontekstu, albo coś
  • Canulas 08.05.2018
    Spox, chopcze. Dzięki za wizytex
  • betti 08.05.2018
    Czy nie można było zapisać, że czytałeś Grę o tron, kiedy stopiły się rdzenie w elektrowni atomowej?
  • Canulas 08.05.2018
    betti, właśnie nie. Widzę to tak. Generalnie to inspirowałem się M. Tarankiem.
  • betti 08.05.2018
    Canulas nie rozumiem, tym od butów?
  • Canulas 08.05.2018
    betti, tym z poezji. Nowe głosy z Polski
  • rubio 08.05.2018
    betti jeśli można się wtrącić, to wówczas coś dość istotnego zostałoby utracone - mielibyśmy moment stopienia rdzeni, punkt, zamiast czasu, trwania, w którym te rdzenie się topią. To by wpłynęło na możliwości interpretacyjne.
  • Canulas 08.05.2018
    Musi wyglądać w ten konkretny sposób. Nie podlega to raczej pod roztrząsanie. Muszę rozciągnąć moment. W samym zapisie na posiomie pojedynczego słowa jestem skory do korekt, ale zapis ogólnie będzie taki.
  • rubio 08.05.2018
    Canulas to miałem na myśli, jak coś
  • Canulas 08.05.2018
    rubio ,spox, spox.
  • betti 08.05.2018
    rubio wybacz, ale nie czaję, to dla mnie magia.
  • Canulas 08.05.2018
    kurde, myślałem że może jesteś na bieżąco z taką ideą. Ze zbiorem: "Zebrało się śliny" np. I że mi coś w tej materii poradzisz.
    Dzięki i tak, Betti. Miło że wpadłaś do mnie.
  • betti 08.05.2018
    Canulas nie poradzę, chociaż spodobało mi się to rozciąganie u Taranka, gdzie mnie skierowałeś. Jednak on w inny, ciekawszy sposób to robi. Trzeba było jeszcze pociągnąć....
  • Canulas 08.05.2018
    betti , wiem że tak. Kurde, on zdejmuje czapki z głów dla mnie. Ja malutki, ale szukam. Zresztą za Twoją (między innymi) radą.
  • Canulas 08.05.2018
    betti - sam zbiór też bardzo polecam.
  • betti 08.05.2018
    Canulas zajrzę, dzięki.
  • Canulas 08.05.2018
    betti http://www.biuroliterackie.pl/biuletyn/rozni-autorzy-zebralo-sie-sliny/
  • betti 08.05.2018
    Canulas tam właśnie Taranka znalazłam. Poczytam w wolnej chwili.
  • Canulas 08.05.2018
    betti, super. Obadaj cały zbiorek. Może coś Ci jakoś siądzie. Mi przypasowało od groma rzeczy.
    Pozdrówka.
  • betti 08.05.2018
    Canulas przypasowały mi powtórzenia, oryginalne to.
  • Canulas 08.05.2018
    betti , cieszę się betti. Naprawdę cieszę. Mnie kurwica strzelała, jak czytałem, bo... kurde - przecież mogłęm tak. No ale, póki jest oddech - jest czas.
  • betti 08.05.2018
    Canulas ja się obawiam, że inni zaczną brać teraz z Ciebie przykład, widząc takie ochy i achy... może być zabawnie, a mnie to ominie...

    Mogłeś bardziej pociągnąć, byłoby na pewno ciekawiej... co prawda temat mi nie leży, ale jakbyś bardziej namieszał, to zawróciłoby mi się w głowie. No, ale nic to. Przecież dopóki jest oddech - jest czas.
    Powodzenia w tworzeniu.

    Dobranoc,
  • Canulas 08.05.2018
    dzięki wielkie. Nie sądzę. Teraz dominuje moda na różne drabble. Trochę wiary w ludzi.
    Dobranoc ;)
  • Ritha 08.05.2018
    Symetryczny tekst, lubie symetrie, w ostatnim zdaniu z racji nieznajomosci tematu czuje, ze mnie cosik pewnie omija...
  • Canulas 08.05.2018
    Niekoniecznie. W myśl świata z gry komputerowej, widzisz tylko te tekstury, które są. Jak nie widzisz, to nie ma. Więc... ;)
  • Ritha 08.05.2018
    Oszz kurde, jak Ty skomplikowanie gaworzysz do mła. A ja spalam 3 h i wlasnie oko otworzylam, a Ty napisales symetryczny tekst i gaworzysz skomplikowamie. To je nie fair :p
  • Canulas 08.05.2018
    Ritha , hahaha. Cudnie. Też usnąłem na ziemi. Pora umirać.
  • Ritha 08.05.2018
    Canulas Mar mi kradnie Wiwata, tw jestem zmuszona oddawac obcym ludziom, syćko mie boli i nic nie rozumiem.
    Pora.
  • Canulas 08.05.2018
    Ritha , se dajesz ukraść. Phi.
    Ech, dobra.
    Obczaj rozkłada na necie.
    Weź ją na spacer.
    Rozsyp na torach cukierki
    Uciekaj.

    Wiwat znów Twój.
  • marok 08.05.2018
    Nie zmuszona tylko z dobrej woli
  • Canulas 08.05.2018
    Marok, Marok. Nie.
  • Ritha 08.05.2018
    Wiedzialam, ze jak napisze obcym, to nozyczki sie odezwa.

    To jest Mar, Can. Gdyby to byla kazda inna samica z tegoz portalu, to bym rozniosla w pyl.
    Ale to je Mar od pani dr Rithy kochanki Tomasza z przestrzelonymy klejnotami.
    To tylko potwierdza zyciowego pecha.
  • marok 08.05.2018
    Ritha szczypce
  • Canulas 08.05.2018
    Ritha , to oddaj jej Wiwata i weź se Tomasza bezjajecznego. Deal roku
  • Ritha 08.05.2018
    Hahaha.
    Szzzkurrrdę. Po moim trupie!
  • Canulas 08.05.2018
    Ritha, no widzisz.
    Landrynki kup.
    Przykleją się, dłużej bedzie zbierać.
  • Ritha 08.05.2018
    :DD Tak zrobie! Ino ciii. We milosci jak na wojnie. Rose by rozsypaka landrynki na tory, ofkors.
  • Canulas 08.05.2018
    Ritha , no baaa. Przyjaźn przyjaźnią, ale...
  • Ritha 08.05.2018
    ale... Wiwat jest tylko jeden.
    Oki, nie spamie. Niechaj moje niecne plany zginą w opowijskim gąszczu... xd
  • Canulas 08.05.2018
    Spox, Łito
  • Margerita 10.05.2018
    Canulas
    a ja wszystko czytałam wiem o całym spisku hehe
  • Canulas 10.05.2018
    Margerita, ooo. To zapomnij. Uderz głową w ścianę. Noo.
  • No Canie jak nie u ciebie :) bardzo krótko, i jakże treściwie :))
    Czego można chcieć więcej!
  • Canulas 08.05.2018
    Nie wiem: Całodobowych żabek? Pokoju na świecie?
    (całodobowych żabek)
  • Aisak 08.05.2018
    O, kurczę.
    Tego bym się nie spodziewała za trylion lat!
    Ale zmyślne!

    Bardzo!

    A gdyby coś podobnego wpadło ci do głowy, to spróbuj z anonima, sprawdzimy, czy też tak wszyscy będą piać, jak teraz.

    Zatkało mnie. Taka forma u ciebie...
    Shock.
  • Canulas 08.05.2018
    Miałem taki zamysł przez chwilę, ale chyba podchody nie dla mnie. Jeśli będę chciał sprawdzić na ile przychylność wynika z obcowania w zamkniętym gremium, skoczę na chwilę gdzie indziej. Poza tym ja jestem debil, jeśli i dzie o pamietanie haseł i loginów. Żeby sprawdzić (przysięgam, sprawa z dziś) w jakim jestem banku, muszę wyjąć kartę, bo nawet tego nie pamiętam.
  • Aisak 08.05.2018
    Nie musisz przecież.
    Tylko wryło mi się zdanie puszczyka, jak to nowi są źle traktowani.
    I naszła mnie ciekawość.

    Znam jego pisanie. Wiem, że jest dobry, a tu (na opowi) przeszło bez echa.
    Chyba, że jest powód. A jaki, to można się domyślić.

    Zaskoczyłeś mnie tą miniaturą.
    Nie będę mogła spać, tak ci zazdroszczę :]
  • Canulas 08.05.2018
    Aisak , ja go przeczytałem akurat, ale...
    Tak jest wszędzie. Taka korelacja, nierozerwalność nie istnieje tylko tu, a jest środowiskowa. To naprawdę don-kiszotowy wiatrak, jeśli idzie o próby zmian w tej materii. Relacje są wszędzie. Zbiory i podzbiory również. Przebije się, jeśli będzie miał chęć i upór. To tak samo jak , teraz zapomniałem, ale był tu super autor, którego pechem było to, że napisał długi tekst. Też poniekad błąd.
    Ja nie będę pisał z anonima. Za dużo tu ludzi o podwójnych twarzach.
    Nie chcę być tego częścią.
  • Aisak 08.05.2018
    O, kurczę. Naprawdę tak uważasz?
    "Za dużo tu ludzi o podwójnych twarzach"
    Teraz, to mi spokoju nie będzie dawało.

    Chój.
    Pisanie ważniejsze.

    Twoja miniaturka jest, jak święty Mikołaj. Nie wierzysz, tra la la, a nagle patrzysz jak grubas wpycha ci się do salonu przez lufcik z workiem prezentów.

    Już dawno nikt mnie tak pozytywnie nie zaskoczył.

    Dobra spadówkuję.
  • Canulas 08.05.2018
    Aisak , nooo, tak uważam.
    Ciao, Aisella.
  • Jest takie cos, gramatycznie w angielskim. Jeden czasownik dlugi, drugi przerywajacy. A u Ciebie jest pozornie przerywajacy, ale choc powinien byc przerywajacy, to nie przerywa czynnosci czytania. I to jest intrygujace.

    Poza tym to sciecie Starka nosi w sobie cos z tragedii elektrowni. Zmyslne.

    Przewrotne. Boguslaw mowi, ze nie mozna byc przewrotnym, bo nie trafi sie do nieba.

    Ale ja bym wolala, bys pozostal przewrotny.

    Bardzo podeszlo.
  • Canulas 08.05.2018
    Najkrótsze teksty pisze się najdłużej. Bardzo, hmm, nerwowo poza tym. Chyba przez pryzmat śliskości i niemożności ukrycia błędu. No ale...
    Dziekuję wielkie, Emi. Jeśli idzie o ten tekst, byłaś jedną z 5 osób, na których opinie najbardziej czekałem ;)
  • *nie przerywa czytania Gry o tron.
    Nie czytania wiersza. Bo tez tak dwu-mozliwosciowo ujelam mysl. Przewrotnie. Przewrotnosc z natury jest pewnie "dowodem nienawisci do ludzi i prawdy ostatecznej".

    Jedna z pieciu osob? Zaszczyconam, ale na poezji to ja sie slabo znam, ja raczkuje w tej materii, towarzyszu. Wiem tylko, co mi sie podoba.

    Ale dobrze od Ciebie cos z liryki znow.
  • Canulas 08.05.2018
    e make i ka pololi , noo - posiłkujac się Wojaczkiem: Chodzę i szukam ;)
  • Luk Kope 08.05.2018
    Dobry wieczór.

    Czy...? No dobra. Elektrownia znajdowała się w Fukushimie. Mały błąd, ale muszę zwrócić uwagę bo jestem czepialski.


    A teraz cicho. Podobało mi się. ;]
  • Canulas 08.05.2018
    Przeogromne dzięki.
    Geneza błędu: W jednym zapisałem Fuku w drugim Fuki. Zobaczyłem to i poprawiłem... na oba błędne.
    Ogromne dzięki, Luk.
  • Luk Kope 08.05.2018
    Canulas

    Do usług.
  • marok 09.05.2018
    Jestem odmóżdżony ostatnio, ale to nie przeszkodziło mnie w przeczytaniu. A powiem ci, że podobało się. Dam 5
  • Canulas 09.05.2018
    Daj, ale... wydawało mi się, że już czytałeś. No chyba, że wcześniej wpadłeś tak se :)

    Pozdroxix
  • marok 09.05.2018
    Nie to pozory. Wpadłem od tak
  • Canulas 09.05.2018
    marok, aha, to już sam nie wiem czy teraz od tak, czy wtedy, no ale grunt, że byłeś.
  • Justyska 09.05.2018
    Czuję podskórnie przesłanie, ale tematycznie dla mnie odległe. Trudno mi się odnieść, ale zaznaczam, że byłam, czytałam i myślałam:)
  • Canulas 09.05.2018
    Obudziłem się, znalazłem komentarz, doceniam :)
  • Ritha 09.05.2018
    Wróciłam obudzona! :>
    Bardzo nie ladnie jest mi wjezdzac na ambicje :p
    I tera widze tak - albo świadomą, zimną obojętność ludka co se czyta. A wręcz nawet satysfakcję (ta końcówka).
    Albo brak świadomości, swój świat, ucieczkę w niego.
    Albo - czysty przebłysk wspomnien autora, zamkniety w symetrycznych, lakonicznych, dajacych do myslenia zdaniach.
    Wiecej nie wymysle nawet o 12 w poludnie ;p
  • Canulas 09.05.2018
    Łito, no pacz. Jesteś. Odbijasz obraz z oczu, z pamięci, albo z... mojego bezsensu.

    To chyba coś pod kątem: poczuj, nie poczuj. Nie mniej, intryguje mnie ta forma, bo raz, że dla mnie novum. Dwa, że bardzo śliskie i łatwe do zepsucia.
    Pozdoxix
  • Ritha 09.05.2018
    Canulas poce sie jak interpretuje krotkie formy, gdyz bardzo latwo jest przepuscic te kilka zdan przez pryzmat wlasnego lba i zinterpretowac po swojemu - wysokie ryzyko, ze dalece od zamyslu autora. Stad wole byc ostrozna przy takich miniaturkach ;)
    Pozdrówka
  • Canulas 09.05.2018
    Ritha, cieszy mnie Twa wizyta. Bez zależności czy to ranek i łeb świeży, czy po omacku, metodą Braille.
  • Ritha 09.05.2018
    Canulas, cieszy mnie Twa radosc z tegoz powodu.
  • Canulas 09.05.2018
    Ritha, nooo baaa :)
  • Jacy słitasni *.* ;)).
  • Ritha 09.05.2018
    e make i ka pololi, on sie podlizuje, bo nie upilnowal Wiwata. O! I bezczelnie mie pedzie wczoraj, ze go czytam z zaspaną dyńką. O!
  • Ritha 09.05.2018
    pedział*
  • Canulas 09.05.2018
    e make i ka pololi, hehe, ciooo
  • Canulas 09.05.2018
    Ritha, Czizasss, ukrzyzuj mję
  • Ritha 09.05.2018
    Już dechy zbijam ;]
  • Canulas 09.05.2018
    Ritha, się za robotę weź
  • Ritha 09.05.2018
    Canulas zbijanie dech we myślach to męcząca robota.
    A tak serio to o 11 byde pisać protokół z posiedzenia, więc hasam se póki mogie.
  • Canulas 09.05.2018
    Ritha, pewnie. Hasaj.
    Cnyka pisz
  • Ritha 09.05.2018
    Canulas nie da rady - betonowy mur.
  • Canulas 09.05.2018
    Ritha, spoko. Puści.
  • Blanka 09.05.2018
    <MYŚLI>-<MYŚLI>-<MYŚLI> i niby coś rozumie, ale... chyba wolę Cana w innym wydaniu:) no, fajnie, że szukasz, próbujesz, eksperymentujesz.
  • Canulas 09.05.2018
    Noo, szukam, próbuję. Fakt.
    Dzięki, miss Blanku.
  • Skryty 09.05.2018
    Ja niestety Can tego nie rozumiem. Nie trafia do mnie. Ale odznaczam się, że byłem!
    Pozdro!
  • Canulas 09.05.2018
    Spoko, Skryty. Dzięki wielkie za te (w tym przypadku naprawdę) kilka sekund.
    Pozdroxix
  • Adam T 09.05.2018
    Jestem i ja. Mam i ja. Ponieważ znawcy powiedzieli, źe dobre, to jeśli napiszę, że niedobre, wyjdę na mściwca jakiego albo zawistnika.
    Nie, żartuję sobie. Ale w sumie, nie wiem, czy mi się podoba. Jest to tak inne, i do tego tak nie po mojemu inne, że po prostu nie wiem.
    Ale szukać, to nie stać. I tu poparcie ogromne z mojej strony.
    Pozdrawiaki ;)
  • Canulas 09.05.2018
    Taaa, cenię se jednak indywidualne spojrzenie. Nie siadło - trudno.
    Dzienks za wizytę, senior A.T.
    Pozdroxix
  • Justyska 09.05.2018
    Czasami przeczytam coś i nie daje mi spokoju. Nie znam choć kontekst gry o tron jest mi obcy, to sobie myślę, że przeważnie czytamy coś nie znając kontekstu powstania utworu i dlatego każdy ma prawo interpretować po swojemu. jakoś mnie te kilka linijek drapie i w związku z tum przypomniała mi się książka o Islandii, którą czytałam jakiś czas temu. Specjalnie na tę okazję wygrzebałam stosowny fragment obrazujący moje uczucia:) Kurka, ale się rozpisałam no więc tak to leci
    "Ne zewnątrz mroźnie, ale spokojnie. Wczoraj w nocy zmarła moja córka. Musze dziś przypomnieć Sibbie, żeby załatała balię, bo woda, psia krew, ciągle się marnuje" no to tyle. pewnie nie zgodnie z Twoją intencją, no ale nic... to idę
  • Justyska 09.05.2018
    dostanę nagrodę za najbardziej koślawy koment roku:)
  • Canulas 09.05.2018
    Justyska, czemu. Zajebista ta wstawka z córką. Bezosobowy, nieemocjonalny emocjonalnie odbiór, jest w tym krótkim tekście też pewnym, hmmm... No ;)
  • Justyska 09.05.2018
    Canulas no:)
  • nigdy 10.05.2018
    Zgrabna miniaturka
  • Canulas 10.05.2018
    O proszę. Dzienks
  • Pasja 10.05.2018
    Witaj
    Ratowałam jedno ludzkie życie, kiedy runęły setki innych... World Trade Center, WTC.
    Często w Mocak - u spotykam młodych gniewnych ludzi. Miałam przyjemność spotkać się też ze śliną.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Pasja 10.05.2018
    minimalizm, a ile przekazu?
  • Canulas 10.05.2018
    pasja , kurde, tera dopiero dojrzałem, że jest tu znak zapytania. Czyli Twój komentarz ma wydźwięk pytający -powątpiewający w to, czy jakikolwiek przekaz tu zawarty został ;)
  • Pasja 10.05.2018
    Canulas
    A może efekt motyla?
    Czytaniem...
  • Canulas 10.05.2018
    pasja, heh. Oj tak se przyzartowałem. ;)
  • Canulas 10.05.2018
    Spoko, Pasjo. Mnie właśnie znioslo na te wody chwilowo.
    Dzięki :)
  • Margerita 10.05.2018
    pięć podoba mi się to
  • Canulas 10.05.2018
    Dzięki, Marg
  • KarolaKorman 10.05.2018
    Te momenty już wczoraj trafiły do mnie w samo sedno, ale skomentować nie mogłam
    dzisiaj wstawiam 5 :)
    Pozdrawiam :)
  • Canulas 10.05.2018
    Hej, miss K.K. Dziękuję
  • Agnieszka Gu 10.05.2018
    Witam,
    Nooo kulego, Rispekt! przez duże R! Bardzo genialne... bardzo!
    Pozwoliłam sobie kilka razy tekst powyższy odczytać. Wybacz ;))
    Pozdrawiam :)
  • Canulas 10.05.2018
    Nie no, tak to mogę wszystko wybaczać. Se spróbowałem skraść jedno jabco ze sadu, co mnie jeszcze nie było.
    Jeśli mówisz, że nierobaczywe, to kontentym.
  • Bruno Kadyna 17.05.2018
    Ha, daje do myślenia :)
  • Canulas 17.05.2018
    Nooo, to w założeniu jedyny walor, a i tak wątpliwy ;)
    Dzienks

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania