..

.

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 23

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Shogun 25.04.2020
    No, panie Tomku jestem mile zaskoczony, tekst da się czytać, nie ma przekleństw, czyli bez nich też można :D Ode mnie solidna czwórka :D
  • Targówek 25.04.2020
    Dzięki
  • Johnny2x4 25.04.2020
    Nie jest to tekst subtelny. Obiektywnie, nudny. Niemniej, tragedii nie ma. ;)
  • Targówek 25.04.2020
    Nudny? Nie powiedziałbym
  • Johnny2x4 25.04.2020
    Targówek Mówię to jako odbiorca. Mnie nie porwał. Ale obiektywnie, nie jest to napisane źle.
  • bogumil1 25.04.2020
    Bardzo wzruszający tekst, chyba z elementami autobiograficznymi. Ode mnie piątka Tomku, ale widzę, ze tu już przeleciały jakieś paskudne stworzenia z klonami i naśmieciły Ci jedynkami.
  • Targówek 25.04.2020
    Szkoda tylko, że to wszystko tak jak w opowiadaniu się kolorowo nie skończyło.
  • bogumil1 25.04.2020
    Historia to nie jest zamknięta karta Tomku, i nie wiadomo co komu pisane. Niepotrzebny ten skrajny pesymizm.
  • DEMONul1234 25.04.2020
    Jestem pozytywnie zaskoczony. Panie Tomku, opowiastka napisana zaskakująco dobrze, choć można by dodać to i tam do opisów,ale źle nie jest. Stawiam 5, gdyż widzę znaczną poprawę w stylu(brak wulgaryzmów) i domagam się kontynuacji tej serii, myślę, że coś świetnego może z tego wyjść. Pozdrawiam z rodzinką ^^
  • Targówek 25.04.2020
    Dziękuję
  • ausek 25.04.2020
    Gdyby nie to, że mam przeczucie, że w tym tekście jest dużo Ciebie, oceniłabym go inaczej. Nie rozumiem czemu ma służyć ta rozpiska na początku. Jeśli piszesz tekst, musisz przedstawić bohaterów sam. Idziesz na łatwiznę?

    Pomijając fakt, że identyfikujesz się z bohaterem - moją pierwszą myślą było wysłać Tomka do wojska. To pewnie pomogłoby mu pozbierać się do kupy :P

    PS. Na Twoim miejscu zaznaczyłabym, że to osobisty tekst. Czytelnik czytający obyczaj, raczej nie bierze pod uwagę, że to prawda. Chyba że jest to wyraźnie zaznaczone. Zauważyłam Twój tekst na innym portalu, a tam mogą nie zostawić na nim suchej nitki. ;)
  • Akwadar 25.04.2020
    "Wszyscy trzej udali się do lodziarni, spoglądając przy tym..." - Marek, Tomek, Klaudia... wszyscy trzej... czyżbyś przemycał jakieś nieobyczajne treści?
    Infantylne, nudne i do poprawy (powtórzenia, interpunkcja).
    Słabe 3.
  • Jarema 25.04.2020
    Nepotyzm jest chyba nie do uniknięcia, bo ludzie będą zawsze stawiali na rodzinę.
  • kigja 26.04.2020
    Zakończenie jak w bajkach Disneya. Ładne, ale nie realne.
    Dużym plusem jest brak wulgaryzmów. Osobiście nawet słowo *szmata* zastąpiłabym innym.
    Panie Tomku dobrze że czyta pan komentarze i odnosi się do nich. Wulgaryzmy nic nie wnoszą. Gratuluję.
    Pozdrawiam
  • Józef Kemilk 26.04.2020
    Brawo Tomek, to jest dobre opko. 5 ode mnie. Czy to autobiografia czy fikcja!?
  • Kocwiaczek 26.04.2020
    Przemogłam się i przeczytałam. Życiowa historia. Są powtórzenia i parę potknięć stylistycznych, ale ode mnie jest to mocne 4 i taką też ocenę wstawiłam.
  • Kocwiaczek 26.04.2020
    Jedyne co, to przeszkadza mi tutaj podawanie aktorów. Jak dla mnie zbędne. Bez tego tekst dawałby większe pole dla wyobraźni czytelnika.
  • Anonim 27.04.2020
    Tak, Bordo, masz ode mnie 4. Bo choć sporo błędów technicznych, wiele niefortunnych zdań, to tekst jest znacznie lepszy niż Twoje poprzednie. Ale jeden miałeś o wiele lepszy. Nie pamiętam, o czym był.

    Pozdro!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania