*

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 18

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • motomrówka 10.03.2017
    Strasznie się na koniec poniżyłeś, dlaczego? Mrówka Piątkówna, to się znaczy, że 5 dostałeś :)
  • Adam T 10.03.2017
    Stop, stop, nie ja, tylko, ten tego tamtego, podmiot de-liryczny się poniżył, bo to taki niepoprawny marzyciel, co to by tylko drzwi zatrzaskiwał i nic nie robił. Taki PODmiot :)) Dziękowania, morówko :))
  • Szudracz 10.03.2017
    Powiało kryzysem, ale mam nadzieję, że inspirowanym kimś innym. 5
  • Adam T 10.03.2017
    Fikcja literacka, nic więcej, taka dziś u mnie de-liryczna pogoda :)) Bardzo za 5 dziękuję :)
  • Ewcia 10.03.2017
    Życie czasami potrafi rozczarować.Ale nie można się poddawać zawsze może być gorzej.Daję 5
  • Adam T 10.03.2017
    Jak pisał zło-wieszcz polskiej poezji, mistrz Witkiewicz, nie ma tego złego, co by na jeszcze gorsze nie wyszło :)) Bardzo dziękuję :)
  • Pan Buczybór 10.03.2017
    I to jest poezja! Świetnie neurotykowe. Tak prawdziwe. 5
  • Adam T 10.03.2017
    Neu-jakie?
  • Pan Buczybór 10.03.2017
    Taki jeden wariat.
  • Adam T 10.03.2017
    Pan Buczybór, żartowałem :))
  • BezimiennaOna 10.03.2017
    Dwie pierwsze zwrotki chętnie komuś przeczytam :) no, zdecydowanie :) 5
  • BezimiennaOna 10.03.2017
    Dziwnie to napisałam, przeczytam komuś kogo kocham ale nie lubię, jak to mówi Chylińska :)
  • Adam T 10.03.2017
    Jeśli to w czymś pomoże, to śmiało :)) Za 5 ogromnie dzięki :)
  • Pasja 10.03.2017
    No taka liryka, tkliwa dynamika jak śpiewał Turnau. Nie zamykaj drzwi, bo trudno potem je wydarzyć. Wiosenie i tak z nadzieją na jutro. 5. Pozdrawiam serdecznie
  • Adam T 10.03.2017
    Dziękuję, Tańcząca z Piórem :)) Cieszę z odwiedzin :))
  • Adam T 10.03.2017
    Nie, lepiej Tańcząca Piórem :)
  • Karawan 10.03.2017
    Wiosenne osłabienie Panie Adamie! Do okulisty! Rozejrzeć się "tego kwiatu jest półświatu" a kot co jednej dziury pilnuje z głodu zdycha...na pół dzielona dycha !
  • Adam T 10.03.2017
    Dół jest potrzebny żeby można było odbić się od jego dna :) Wielkie za koment i ocenę podzięki, Panie Karawanie :)) Swoją drogą byłoby fajnie, gdybyśmy przez, na przykład, tydzień zwracali się do siebie na opowi per pani/pan :)
  • athame 10.03.2017
    Przeczytałem wiersz i ostatnie obrazki z wystawy. Mam tyle do przeczytania, ale zapoznam się z całą pana twórczościa. Wczoraj już róża nie drażniła tak bardzo, mniemam. Tak jak napisałem, nie miałem złych intencji. Zrobiłem pomyłkę. To wszystko. Dziękuję za zwrócenie uwagi. Pozdrawiam :)
  • Adam T 10.03.2017
    Athame, będę pan, kiedy zgarnę jakąś kumulację, a na razie się na to nie zanosi :)) Dzięki za odwiedziny, ale nie popadajmy w skrajności, moja pisanina nie należy do lektur obowiązkowych, nie mniej zapraszam :) I również pozdrawiam :))
  • Taka sobie Pati 10.03.2017
    Wpadnij do mnie-Taka Sobie Pati
  • Ritha 11.03.2017
    Czytaj wiersz, interpretuj, komentuj, wysil się ciut
  • Julsia 10.03.2017
    5 podoba mi się ;) raz jest gorzej raz lepiej
  • Adam T 11.03.2017
    Cieszę się z Twoich odwiedzin. Dziękuję :))
  • Ritha 11.03.2017
    Emocjonalnie, życiowo, przepełnione żalem/goryczą/bezsilnością. 5
  • Adam T 11.03.2017
    Tak, trochę się "dołowato" zrobiło, ale ostatnio mam takie jakieś pomysły ponure. Podziękowania :))
  • athame 15.03.2017
    Przed chwilą to słyszałem. Poszła się kąpać. Raz lepiej raz gorzej. Zawsze inni są lepsi, ale nie daj Boże ty wspomnij coś podobnego, to koniec świata przy tym to pestka. 5 :) Z innej beczki. Pytam bo jesteś wiecej zaznajomiony. Wstawiam 2x po 4 strony. Wiem, że jak komuś nie pasuje, to i jedna linijka byłaby zbyt długa. Sądzisz, że to długośc optymalna, czy za dużo? Pozdrawiam.
  • Adam T 15.03.2017
    Mam wraźenie, że tutaj długi tekst raczej zniechęca i ogranicza liczbę czytających. Mając do wyboru dwa krótkie i jeden długas, wybiorą krótie, chyba że autor ma już "swoich" czytelników. Sam najwięcej wrzucałem max 3 strony na raz i to już wydawało mi się dużo, ale nie miałem sumienia sam siebie szatkować :)) Dzięki za wizytę :)) Również pozdrawiam.
  • KarolaKorman 16.03.2017
    życiowy teks :)
  • Adam T 16.03.2017
    Podziękowania :)
  • riggs 20.03.2017
    Hah, samo życie- jak zwykle. Ja wtedy mówię- proszę bardzo, jak znajdziesz lepszego to się ukłonię, ale jak ten lepszy okaże się gorszy będę się śmiał w kułak z twojego upadku jak z mojej ex żony, której nawet nie jestem w stanie nie lubić. Wręcz jej współczuję. Satysfakcja gwarantowana. "Cudze chwalicie..." I już wtedy jestem lepszy niż inni. Ciekawe dlaczego? Piątunia. (oczywiście jest to tylko moja interpretacja- jak zwykle z życia wzięta)
  • Adam T 21.03.2017
    Ten tekst nie jest oparty na moich doświadczeniach, choć jestem w stanie wczuć się w takie klimaty :) Powstawał pod wpływem muzyki, do której miał pasować,ale pomyślałem,że i bez niej może dać radę. Jednak jest dla mnie dość nietypowy :)
  • Przyjemnie się czytało :3 daję 5
  • Little Brunette 20.08.2017
    Dobrze dobrane rymy... Chociaż sens dość trudno wychwycić. Trzeba się porządnie wczytać.
  • Adam T 20.08.2017
    Mówią, że jeśli wiersz (o ile to to, tamto wyżej, to w ogóle wiersz) podaje czytelnikowi wszystko jak na tacy, nie może nazywać się wierszem. Może więc dobrze, że sens nie od razu widać ;)
    Cieszę się, że marnujesz czas na takie zabytki sprzed pól roku ;)
  • Little Brunette 20.08.2017
    Adam T trudność w odczytaniu sensu nie jest w moim mniemaniu jakimś mankamentem. Raczej inspiracją, bowiem zmusza do refleksji, która potrzebna jest, by znaleźć sens, a według mnie, tekst właśnie powinien w jakiś sposób inspirować.
  • Mała Brunetka 01.09.2017
    Bardzo ciekawy tekst. 5.
  • Adam T 01.09.2017
    A to Ciebie tu jeszcze nie było? Rany boże, deja vu.
    Ciekawy, nieciekawy, taki sobie ramol.
    Pozdrawiam )))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania