Pokaż listęUkryj listę

mstyl /63/ - Wyjątkowa jabłonka - Dekaos Dondi O!🌺🧐

🧐w temacie:wiosenny czubek🌺

 

No już dobrze. Opowiem jak to było, ale uprzedzam, że to żadne wielkie halo. Taka ciekawostka tylko. Pewnego popołudnia moja babcia, zaprowadziła mnie, małą żgojkę, do sadu i po błądzeniu między drzewkami, pokazała mi jabłonkę wyjątkową. Nie widziałam w drzewku nic wyjątkowego, chociaż bardzo się starałam, by sprawić radość babci, a poza tym właśnie w tej chwili, bacznie obserwowałam nie pamiętam co. Wtedy usłyszałam jak babcia wyjaśnia, że jabłonka ma na imię: Wiosenny czubek. Pamiętam, że nagle zapytałam z ciekawości, a dlaczego właśnie tak. Babci mi wyjaśniła, że nazwała tak drzewko, na cześć nieboszczyka dziadka. Podobno dziadek nie miał nic przeciwko temu, tyle tylko, że dzień później umarł. Może ze wzruszenia, tak sobie myślę. Do dzisiaj nie wiem, dlaczego, ale rozgryzłam temat po swojemu. Babcia nie zdążyła wyjawić, bo też umarła, kilka dni, po odwiedzinach ze mną, sadu. Pamiętam tylko, że kiedy już chodziłam do pierwszej klasy podstawówki i umiałam coś nie coś napisać, to na grobie przyczepiłam potajemnie kartkę z informacją, że leżą tu dwa czubki, które się gryzły i kochały. Kiedy z rodzicami poszłam kiedyś na cmentarz i mama kartkę zobaczyła, to ją zabrała i zmięła w kulkę. Nie wiem, czy wyrzuciła, czy też się wzruszyła. Na wszelki wypadek, miałam więcej naszykowanych. A że byłam sprytna, jak na swój wiek, to wiecie sami, co.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania