Na wybory

Zapisać się chciałem do partii

( porządna być musi a nie byle jaka )

szukałem więc długo po necie

aż w końcu znalazłem ją "Partia Buraka".

 

Czerwona jest jednak po trosze

wzbudzało to moje najszczersze zwątpienie

lecz burak jest zdrowy i smaczny

odrzucę obawy - Ahoj Przeznaczenie!

 

Będziemy w niej orać i siać

będziemy rozdawać tysiące złotówek

by każdy miał w domu co chce

kredyty za darmo miast wyborczych słówek.

 

A gdy się już każdy nachapie

i szybko polepszy swój byt byle jaki

wyparujemy jak Amber Gold

pozostawiając na polach posiane...

buraki.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Tak i chciałoby się zacytować stary przebój „Ale to już było i nie wróci więcej...” Nurtują mnie dwa pytania: Dlaczego jednak wraca? Dlaczego, aby tylko skorzystać i się nachapć ludzie nie widzą, albo nie chcą widzieć do czego to zmierza?
    Ode mnie 5
  • riggs 19.05.2019
    Smutne to, że zawsze to samo... Dzięki
  • Canulas 20.05.2019
    Melodyjne w swym obrębie. Niczego nie udaje, nie dra wyżej od własnego dypska. Uczciwy tekst, świadomie piszacej osoby. Kogoś, kto nie musi nic udowadniać.
    Czemu tylko kropki po spacjach?
  • riggs 20.05.2019
    Poprawię, dzięki. Zaćma haha
  • Adam T 20.05.2019
    Na wybory nie idę, bo znam to środowisko. Z podobnej przyczyny nie chodzę do kościoła. Człowiek jest przewidywalny - im więcej ma, tym więcej chce. A buraczki, czy na zimno czy na ciepło, zawsze zjem chętnie.
    Pozdrawiam.
    I piąna.
  • riggs 20.05.2019
    Pozdrawiam serdecznie
  • Bogumił 20.05.2019
    Dobre bo polskie
  • riggs 20.05.2019
    A jak, a co? Haha. Dzięki
  • Ozar 20.05.2019
    Dobre i do bólu prawdziwe. Ci nasi tzw. politycy, choć dla mnie raczej politykierzy to najpierw kłamcy bo obiecują, pokazują programy polityczne (to takie coś pisane przez politologów, które ma na celu nas jeleni namówić do głosowania na daną partię), po czym kiedy już zostaną wybrani taki program idzie do kosza bo nie jest już potrzebny. Tuż po wyborach zaczyna skok na kasę, czyli mamy cztery lata, żeby się nagłabać ile się da. Jest to o tyle proste, że wiadomo tym rządzącym, że po następnych wyborach, nawet przegranych nikt ich nie rozliczy, bo taka jest umowa od zawsze że my kradniemy, potem wy kradniecie, po tym znowu my i nikt nikogo nie rozlicza. Można kraść i kombinować do woli. To takie "perpetum mobile". Raz my, raz oni. A żeby było jeszcze lepiej to obecnie żadna z liczących się parii nie jest polska i mamy obraz naszej tzw. "wolności i demokracji". Patrząc na to od lat dochodzę do wniosku, że my Polacy nie nadajemy się do normalnego zycia w pokoju. Za dużo złodziei i Judaszów.
  • Ozar 20.05.2019
    5 tekst bardzo, bardzo Made in Poland!
  • riggs 20.05.2019
    Ozar dzięki. Gorzka to prawda
  • Angela 20.05.2019
    Zdecydowanie po Polsku, ale mogli jeszcze cebulę po sobie zostawić.
    Pozdrawiam *****
  • riggs 20.05.2019
    Niektórzy czosnek za to proponują :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania