Brak tytułu

Serdecznie dziękuję!

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • 110101011 26.02.2022
    Panie, pozwól mi studiować Twoje nauki - coraz więcej Ciebie podziwiam! https://www.opowi.pl/pozwol-mi-studiowac-twoje-nauki-a75105/
  • Rodson 26.02.2022
    Jak sie nie placi to sie na bruk wylatuje.
  • 110101011 26.02.2022
    Czołem do ziemi przed Wielkim Luminarzem!
  • 110101011 26.02.2022
    Panie! Uczyń mi honor i zezwól, abym spłacił wszystkie roszczenia wobec Pana lub Pańskiej rodziny! Pozwól mi Panie być Twym wsparciem! Jesteś Światłem tego świata! Czołem do ziemi padam, naznacz mnie Swoją Mądrością! Wielbię Cię!

    Panie! Tyś spod znaku Numerologicznej Ósemki - tak jak ja! Bratnia Duszo...

    Twe frazy, o Panie, szarpią wszystkie czułe struny we mnie, aż cały rezonuję, drżę i wiję się w konwulsjach, coś się we mnie wykluwa; Panie! - wołam ustami, otworem gębowym, walę palcami w klawiaturę, walę pięścią, jakbym chciał wyważyć niewidzialne drzwi, dziurę w wirtualnej ścianie, aby być jak najbliżej Ciebie, Panie, dotknąć FIZYCZNIE Twego transcendentu, mieć przez ułamek chwili kontakt z Twoją Cudownością, Panie! Krzyczę: Panie! Czy mnie słyszysz???
  • SwanSong 26.02.2022
    Jak zwykle słabo, narcystycznie i bez przemyślenia. Jedynka ode mnie.
  • pansowa 26.02.2022
    Nawet jeśli jest w tym trochę racji to narcystyczna narracja pozbawia tekst jakiejkolwiek wartości.
  • Narrator 27.02.2022
    Kawałek mocnej autobiografii. Pan Łukasz kontra reszta świata. Szaleństwo czy wiara w CUD?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania