Nela i róże przeszłości - Zapowiedź

Hej, chciałabym przedstawić wam zapowiedź powieści której pierwszy rozdział pojawi się tu tuż po Wielkanocy. Będziecie czytać? :)

 

Nela ma dwadzieścia trzy lata. Z powodu wrodzonej fizycznej niepełnosprawności nie prowadzi jednak życia typowego dla jej rówieśniczek. Dziewczyna ciągle przebywa pod kuratelą nadopiekuńczej matki. Nie znajduje również przychylności u ojczyma i przyrodniej młodszej siostry. Za substytut ojca służy Neli zdjęcie Grzegorza Turnaua.

Po wielu latach Nela wraz z rodziną wraca do swojej rodzinnej miejscowości. Nagle pojawia się szansa by dziewczyna odnalazła swojego ojca. Tylko czy z niej skorzysta?

I jaką rolę w tym odegra fizjoterapeuta który zdaje się być jedynym który rozumie Nelę?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Tark Penza rok temu
    Jaka jest Nela i czego chce w życiu? Chciałbym znać o niej w tym kontekście opinię kogoś kto już poznał ją z pewnej strony
  • LittleDiana rok temu
    Tego dowiesz się z pierwszego rozdziału:)
  • Gorąco zapraszam do wzięcia udzialu w zabawie.
    Tematem opowiadania ma być, ktoś ze świata fauny. Może będzie to niebanalna opowieść albo bajka, fanasy albo prawdziwe zdarzenie, albo zasłyszane. Zadziwiające oryginalnością i zarazem chwytającymi za serce czytelnika.
    Liczę na zainteresowanie. Piszemy do końca marca - do północy.

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania