dfgh

333

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • O-Ren Ishii 21.03.2016
    Opisałaś bliski mi stan, przeskakiwałaś z jednego miejsca uczuć w drugie. Ten chaos był dość wiarygodny. Jednak sam temat według mnie nie do końca rozwinięty. Zostawię 4 :)
  • Karo 21.03.2016
    A mnie się te przemyślenia bardzo podobają ;) uważam, że wystarczająco pisałaś temat. Zostawiam zatem 5 ;)
  • Angela 21.03.2016
    Te uczucia wydawały się takie prawdziwe, ta szarpanina z samym sobą. To takie ludzkie : ) 5
  • Elizabeth Lies 22.03.2016
    Dziękuję. Muszę przyznać, że unikam pisania na temat miłości, więc miło słyszeć, że komuś podobają się moje wypociny na ten temat.
  • hkug 09.08.2016
    Czy ty już aby wcześniej nie publikowałaś pod innym nikiem?
  • Elizabeth Lies 09.08.2016
    Nie
  • Elizabeth Lies 09.08.2016
    Czemu pytasz?
  • hkug 09.08.2016
    Hm, bo przypominasz mi, a właściwie twój styl, kogoś. ;)
  • Elizabeth Lies 09.08.2016
    Aha, okej.
  • Elizabeth Lies 09.08.2016
    Kurde, i jak tu być oryginalnym?
  • hkug 09.08.2016
    Jeśli ktoś rozpoznaje cię pod innym nikiem to jesteś oryginalna. Takie jest moje zdanie. Trzymaj się. ;)
  • Elizabeth Lies 09.08.2016
    Dziena.
  • Szalokapel 14.08.2016
    Całość przypominała mi typową kartkę z pamiętnika. Chaos, lecz wydaję mi się, iż był celowy. Sam sens, emocje, które tu pokazujesz, są bardzo dobre. Zagubiona bohaterka, moje klimaty, zagubienie, również moje. Tekst przemówił do mnie. "Czego nie dotknęłam obracało się w proch. Teraz kolej na mnie." - Ten kawałek najbardziej. Pięknie ujęte, nic dodać nic ująć. Zakończenie również świetne. Kurcze, to okropne uczucie zostać odrzuconym. Jestem pod wrażeniem. Zostawiam piąteczkę. Niedługo na pewno ponownie zajrzę na Twój profil. Pozdrawiam, Szalo.
  • Elizabeth Lies 14.08.2016
    Dziękuję bardzo. Ogólnie najlepiej wychodzą mi takie wspomnienia, kartki z pamiętnika czy przemyślenia. Jeśli będę miała czas to dokończę w końcu Twoją serię "Pobudka z wcześniejszego życia" (jeśli źle zapisałam tytuł to sory). Naprawdę miło, że do kogoś przemawiają moje wypociny.
  • Akwus 13.09.2016
    Widzę, że jest w Tobie masa uczuć, emocji, myśli... i przeogromna potrzeba wylania choć cząstki :) Nie podzielam, acz rozumie i szanuję :) Po raz kolejny zostawiam 3 i szukam dalej, z nadzieją na opowiadanie :D
  • Elizabeth Lies 13.09.2016
    Ano lubię pisać o uczuciach, chociaż ostatnio staram się tworzyć opowiadania. Te teksty są stosunkowo stare, bo dość długo leżały u mnie w szufladzie i już trochę są też na opowi. Dzięki za przeczytanie i może uda Ci się coś wygrzebać.
  • Margerita 08.11.2016
    pięć
    To prawda każdy zmaga się z problemami

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania