Nie

Nie

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (54)

  • Pan Buczybór 01.04.2021
    Na początku masz chyba błędną informację, ale nie jestem na 100% pewien. Otóż to klękania związane jest z akcją Black Lives Matter i rozpoczęło się chyba wiosną zeszłego roku. Nie kojarzę by wcześniej angielskie kluby lub reprezentacja wykonywała ten "gest".
    A co do postawy Polaków: nie wiem na ile to decyzja każdego piłkarza z osobna, a na ile odgórne zarządzenie PZPN-u, ale i tak szacun. Klękanie ku pamięci ćpuna, który zginął podczas interwencji policji jest co najmniej głupie i cieszę się, że się w to nie mieszamy, szczególnie, że to sport, a nie polityka. Zresztą ci wszyscy Anglicy też by nie klękali, gdyby im nie kazano, alre trudno się wyłamać, gdy ma się na karku pracodawców i lewicowy tłum.
    Pewnie wielu lewakom w Polsce i na świecie pękły dupy, ale dobrze: niech wiedzą, że nie wszyscy chcą się bawić w poprawny politycznie obyczajowy terroryzm. My w Polsce mamy własne problemy i w sumie dobrze, że przynajmniej w takiej małej kwestii może być normalnie.
    Pozdrawiam
  • Morus 01.04.2021
    Dzięki za koments. Zgadzam się z Twoimi przemyśleniami Panie Buczyborze. Tak gdzieś przeczytałem, że od 2016 roku, ale postaram się zweryfikować to info, być może jest błędne. W każdym razie ja też o niczym takim nie wiedziałem. Podobno była jeszcze jakaś jedna drużyna, która odmówiła.
  • Józef Kemilk 02.04.2021
    Nie słyszałem o tym zwyczaju, ale dobrze że nie trzeba grać klęcząc.
  • Morus 02.04.2021
    Ja też wcześniej nie słyszałem. Podobno przyszedł z USA.
  • Słusznie nie wzięliśmy udziału w tym idiotyzmie! Za co mamy przepraszać? Za to, że Polscy magnaci wykupywali i ratowali niewolników? A może za to że Polacy jako ochotnicy walczyli w armii Unii podczas wojny secesyjnej? Może lepiej Żydzi i Arabowie przeproszą za to że robili z Słowian niewolników. Pozdrawiam Tekst prosty i nie powala językowo, ale daje 5.

    Ps. Ja też zupełnie nie interesuję się futbolem.
  • pansowa 02.04.2021
    Gratuluję argumentacji.
    Z każdego wyjdzie coś prędzej lub później.
    Biedni i łagodni Słowianie...
    I wspaniali magnaci...
  • pansowa a co napisałem nieprawdziwego?
  • pansowa 02.04.2021
    Marek Adam Grabowski Szkoda nawet mojego czasu.
  • Historyk 02.04.2021
    Masz bardzo dużo racji Marku. Podobno u króla Jana Sobieskiego było dwóch murzynów w Wilanowie, ale nie byli to niewolnicy, tylko zwykli służący, tak jak wielu innych. Tak przeczytałem w jednym z tekstów, gdy rozpętała się ta afera z klękaniem. Nawet nie wiem, jaki był wynik tego meczu.
  • Morus 02.04.2021
    A kto podjął decyzję? Zawodnicy czy trener?
  • pansowa 02.04.2021
    Historyk Teraz takie multikonto założyłeś? :)))
    Które to już?
  • Historyk dokładnie. Wykupywano niewolników i robiono z nich dworzan. Dzieci były już zupełnie wolnymi ludzki; czasami nawet przyjmowanymi do herbów.
  • Historyk 02.04.2021
    Hm, to ciekawe, jakie materiały byś mógł polecić na ten temat?
  • Historyk Czytałem o tym dawno. Wpis w gogle gen. Jabłonowski.
  • Morus 02.04.2021
    Dzięki za koments i ocenę.
  • Grain 02.04.2021
    W USA, gdzie każdy ma dostęp do broni tak działa policja w obawie o własne życie. I każdy powinien sobie zdawać z tego sprawę.
    Zastrzelenie pobudzonego ćpuna, handlarza narkotyków, wielokrotnie karanego recydywisty dało początek głównie plądrowaniom sklepów w USA, a lewactwo dorobiło do tego ideologię jedynie dla głosów potencjalnego elektoratu.
    Najbardziej w tym podobały mi się memy: Anglicy przepraszają za 1939 /akurat głupie, bo nie mieli militarnych argumentów/ i za sprzedanie Polski w Jałcie.
  • pansowa 02.04.2021
    Ach te lewaki... :)))
    Kogo byście winili za postępującą głupotę tego świata?
    Pewnie nie tobie podobnych.
  • Morus 02.04.2021
    Ano, ano, dużo prawdy jest w tych słowach Grain, tak działa policja nie tylko w USA, ale także wielu innych krajach, na przykład w Kanadzie. A tam nie ma chyba powszechnego dostępu do broni. Faktycznie zrobiono z tego wydarzenia hucpę, ale że coś takiego w klubach piłkarskich się dzieje, to pierwszy raz słyszę.
  • Grain tak do końca Anglicy nas nie sprzedali. W 39 jednak wypowiedzieli wojnę Hitlerowi, chociaż nie musieli. W Jałcie sprzedali nas Amerykanie; w właściwie Demokraci gdyż Republikanie byli temu przeciwni.
  • Morus w Kanadzie broń jest powszechna, tylko nie wynosi się jej z domu. Paradowanie z pistoletem jest tylko w USA.
  • Grain 02.04.2021
    Marek Adam Grabowski, tak. To był tylko gest z wypowiedzeniem wojny.
    Ale już parada zwycięstwa w Londynie. No nie musieli tak się zachować.
    A z tego co usłyszałem, to Polska płaciła swoim złotem za czynny udział w walkach po stronie aliantów.
  • Dekaos Dondi 02.04.2021
    Morus↔Napiszę jeno tyle, iż popieram przesłanie tekstu.
    Pozdrawiam:)↔5
  • Morus 02.04.2021
    Gratsy za komentarz Dekaosie, widać, że ludzkość nie może żyć bez jakichś wariactw, bo by była chora. Niby mówi się, że dzieci nie odpowiadają za winy rodziców, ale jak przychodzi co do czego to każą przepraszać za wydarzenia sprzed kilkuset lat.
  • pansowa 02.04.2021
    Morus Świat musi mieć swoje wariactwa i głupotę. Takie są prawa historii.
    Gdyby było inaczej, po morderstwie Abla nikt by już nie zginął, a po pierwszym bożku nie byłoby już innych.
  • Morus 02.04.2021
    Kluby angielskie to jeszcze, ale że wciągają w to jakichś innych ludzi, to głupie.
  • pansowa 02.04.2021
    Morus Ja też to uważam za głupotę.
    Wkurza mnie tylko niezmiernie, kiedy w ślepocie ideologicznej myli się lewicowca z lewakiem.
    Ja nie mylę prawicowca z prawakiem.
    Z tym pierwszym się nie zgadzam, ale normalnie dyskutuję.
  • pansowa znam wielu lewicowców niebędących lewakami. Ten artykuł jest jednak na inny temat.
  • pansowa 02.04.2021
    Marek Adam Grabowski Już się wypowiedziałem w sprawie rozmowy z tobą.
    Przy takim poziomie argumentacji.
  • W 1936 salut już był taki zły?
  • Morus 02.04.2021
    Do pierwszego zgrzytu doszło podczas ceremonii dekoracji medalowej – niemieckie zawodniczki oraz stojący wokół podium ludzie podnieśli ramiona w nazistowskim pozdrowieniu. Tylko Kwaśniewska stała wyprostowana z opuszczonymi rękami… Mimo to została zaproszona do loży Hitlera. Führer chciał bowiem osobiście złożyć wyrazy uznania olimpijkom.

    To tam, w obecności Josepha Goebbelsa, Hermanna Göringa i innych nazistowskich oficjeli, na słowa Hitlera: „Gratuluję małej Polce”, Maria rezolutnie odpowiedziała: „Pan też niezbyt wysoki…”. „Bo on miał 1,60 w czapce, a ona 1,66 wzrostu. Więc był ogólny śmiech. Prasa niemiecka podawała potem, że Hitler gratulował nie małej Polce, a małej Polsce. Nie wiedzieli już, jak z tego wybrnąć – wspominała po latach Kwaśniewska w wywiadzie dla „Rzeczpospolitej”.
  • Morus, Sieć podaje, że miał 175. jak oglądam kroniki, to stwierdzam, że raczej tak, na tle Himmlera i Göringa, którzy mieli swoje w centymetrach.
  • Andi Perry 02.04.2021
    W 1968 roku dwóch czarnoskórych amerykańskich sportowców po biegu na igrzyskach na podium podniosło ręce w międzynarodowym symbolu buntu. Mieli na sobie koszulki ruchu czarnych panter, byli bez butów , a na dłoniach mieli czarne rękawiczki. Co wielce sprawiedliwa organizacja sportowa z nimi zrobiła można poczytać w internecie.
  • Morus 02.04.2021
    Zapoznaj nas z tą interesującą historią, jeśli możesz.
  • Andi Perry 02.04.2021
    Morus https://www.youtube.com/watch?v=39ZaFB2Mbso
  • Morus 02.04.2021
    Aha.
  • Morus 02.04.2021
    Wikipedia podaje, że Adolf H. miał 165 cm wzrostu.
  • 175 podaje
  • Adolf Hitler
    Adolf Hitler, wym. – niemiecki polityk pochodzenia austriackiego, kanclerz Rzeszy od 30 stycznia 1933, Wódz i kanclerz Rzeszy od 2 sierpnia 1934 do śmierci; twórca i dyktator III Rzeszy, przywódca ... Wikipedia
    Data i miejsce urodzenia: 20 kwietnia 1889, Braunau am Inn, Austria
    Data i miejsce śmierci: 30 kwietnia 1945, Führerbunker, Berlin, Niemcy
    Wzrost: 1,75 m
    Żona: Eva Braun (od 1945 do 1945)
    Filmy: Preludium wojny
    Rodzice: Alois Hitler, Klara Hitler
  • Biografia też tak podaje

    Kim był Adolf Hitler?
    Nazistowski przywódca Niemiec, zbrodniarz wojenny. ✝ 56.
    Data urodzenia: 20/04/1889 (sobota)
    Data śmierci: 30/04/1945 w wieku 56 lat
    Przyczyna śmierci: samobójstwo
    Znak Zodiaku: ♉ Byk
    Miejsce urodzenia: Braunau am Inn, Austria
    Miejsce śmierci: Berlin, Niemcy
    Wzrost: 175 cm
    Obywatelstwo: Niemcy
    W roku 2021 przypada: 132. rocznica urodzin i 76. rocznica śmierci.
  • Więc to pewnie propaganda wykuła historię o Kwaśniewskiej.
  • A nie - Wiki podaje 165 - tak.

    Niemnie w kronikach zdecydowanie wygląda na wyższego na tle wspomnianych panów.
    Sprawdzę ile miał Hess.
  • Ja wziąłem info z biografii i googla
  • yanko wojownik 1125 Wiecie kiedyś tak pokłóciłem się z kolegą o wzrost Hitlera, że zerwaliśmy kontakt.
  • pansowa 03.04.2021
    Marek Adam Grabowski - Faktycznie. Dziesięć centymetrów robi różnicę - rzekł aktor porno.
  • Morus 03.04.2021
    Marek Adam Grabowski i kto miał rachę?
  • Morus oczywiście że ja; ale on nie potrafił tego przyjąć.
  • Morus 03.04.2021
    Ile centymetrów kosztowała ta przyjaźń?
  • Morus Dokładnie nie pamiętam, ale jest to dość przykra sprawa.
  • Morus 03.04.2021
    Marku, doskonały pomysł na opoko, albo wiersz.
  • Morus Może pomyślę o tym.
  • Inna sprawa, że pieniaczki charakter tego kolegi opisałem już w tym opowiadaniu https://www.opowi.pl/bez-rumu-a48444/
  • Morus 03.04.2021
    Marku, nie widziałem tego opka, zaraz je przeczytam. A swoją drogą, to znam przypadki, że przez takie głupotki, urastające w jednej chwili do spraw fundamentalnych, rozpadły się niejedna przyjaźń, czy koleżeństwo.
  • Marek Adam Grabowski, I ile miał?
  • Wesołych świat wszystkim.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania