Nie lękajcie się, cz. 5

usunięte

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Garść 20.11.2021
    Jacek Dehnel chyba już rok temu wyjechał z Polski, przewidując bujny rozwój histerii antygejowskiej. Czyli Twoje sf jest mocno ugruntowane w realu. No ale dobrze, że nie walisz jak ja prostacko realną publicystyką, w końcu to portal literacki, lecz kreujesz świat fikcyjny, równoległy.
    I naprawdę dobrze Ci to wychodzi. Będę z niecierpliwością oczekiwać kolejnych rozdziałów. Zaciekawiłeś.
    Ode mnie - pięć!
    Pozdr.
  • cos_ci_opowiem 21.11.2021
    Myślałem, że to będzie najgorsza dotąd część, ale póki co nikt nie krytykuje, co mnie cieszy. Musiałem wyprostować trochę chronologię, dlatego w tym rozdziale akcja jest trochę spokojniejsza. Pozdrawiam i dziękuję za głos i piątaka.
  • Garść 21.11.2021
    Cos_ci_opowiem, ano właśnie, ustabilizowałeś akcję. Epika tego wymaga.
  • Zapraszamy do kolejnej zabawy ze słowem.

    Tematy to:
    1) Biuro rzeczy znalezionych
    2) Ostatni toast

    Można poruszać się w jednym temacie, lub w drugim, albo połączyć obydwa.
    Niech wyobraźnia poruszy wasze listopadowe wieczory.

    Termin do 30 listopada [północ]

    Liczymy na Ciebie!

    Literkowa
  • Paweł Beer 20.11.2021
    To chyba nie będzie takie proste:) Zobaczymy.
  • cos_ci_opowiem 21.11.2021
    Nie będzie. Pozdrawiam.
  • Bajkopisarz 21.11.2021
    Bardzo dobry rozdział. W tym sensie, że wszystko wydaje się prosto zmierzać do jakiegoś szczęśliwego rozwiązania sytuacji, żadnej chmurki na błękitnym niebie. A wiem, że burza nadejść musi, więc pojawia się oczekiwanie. No i o to chodzi, żeby czytelnik czekał, co też się dalej wydarzy.
    Bardzo celny opis reżimowej telewizji ;)
  • cos_ci_opowiem 22.11.2021
    Dzięki, no taka cisza przed burzą, w końcu nie piszę sielanki.
  • Angela 22.11.2021
    Umknęła mi ta część, ale już nadrabiam. Realność przedstawionego przez Ciebie świata napawa mnie grozą.
    W programie telewizyjnym te same argumenty, które spotyka się na każdym kroku, niestety.
    Ciekawa jestem, co się spieprzy, bo czuję że tak będzie, zanim chłopakom uda się uciec.
    Czekam na cd.
    Pozdrawiam : )
  • cos_ci_opowiem 26.11.2021
    Dzięki i zapraszam na część 6. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania