to nie jest wiersz_

( to nie jest wiersz, zwracam się do Administratora aby usunął moje konto z tej strony, bo nie mogę nigdzie go usunąć, nie chcę już tu należeć, i mam gdzieś ewentualne komentarze, po prostu zwisacie mi i tyle wszyscy, mam was gdzieś!!!! )

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • wikindzy 2 tygodnie temu
    Pędzi, aż wykrzykniki przesuwa o spację. Instrukcja na "Co robić, jak żyć?" i tak dostaliśmy odpowiedź. Twórczość jaką w tramach byłbym skłonny przyrównać do Sensonoidalnej (nurt wykreowany przez usera, któren był tu sławny drzewiej).

    Dziwna kategoria, myślałem że w zamyśle jest to wiersz, co podano także w tekście, źle myślałem, ale ja tak mam, że się mylę.
  • Poeta_Mariusz 2 tygodnie temu
    Ale to jest moja sprawa o czym piszę, nie znasz moich wszystkich wierszy to nie krytykuj! W ogóle porównania do kogoś kogo nie znam. Wiersz z przesłaniem i cieszę się że taki jest :) Miłego Dnia życzę!
  • Poeta_Mariusz 2 tygodnie temu
    I wypraszam sobie, nikt mi nie będzie mówił co mam pisać i o czym bo to każdego indywidualną sprawa , a już tym bardziej w jakiej formie czy z wykrzyknikami itp. To moja sprawa!
  • wikindzy ponad tydzień temu
    Poeta_Mariusz, Dopóki piszesz do szuflady, znam kilka, mogę krytykować wyciągając jakąś średnią z puli. Jak nie znasz, to poszukaj i poznaj "wus wus" Ciebie poprowadzi, ewentualnie na manowce lub do obozu pod szczególnym nadzorem.
    Po edycji tekst nawiązuje do innej postaci i tu podpierasz się obecnie, słynną portalową sekwencją zaczerpniętą od Mrs betti "to nie jest wiersz".
  • słone paluszki ponad tydzień temu
    Poeta_Mariusz
    Jeśli chcesz być skasowany, to najpierw skasuj swoje publikacje.
    Później postrasz admina prokuratorem i załatwione!
    Niektórym naprawdę udaje się wyjść z tej matni.
    Powodzenia!!!
  • wikindzy ponad tydzień temu
    słone paluszki, Muszą chyba tego mocno chcieć ci oni.
  • Grafomanka 2 tygodnie temu
    A czemu zwroty grzecznościowe z wielkiej literki? Pytam, bo nie wiem, a chętnie bym się dowiedziała...
  • o nim pseud 2 tygodnie temu
    Gdyż użycie wielkiej litery ze względów uczuciowych i grzecznościowych jest indywidualną sprawą piszącego
  • Grafomanka 2 tygodnie temu
    o nim pseud, nie pytałam ciebie - po pierwsze, po drugie w wierszach nie stosujemy zwr.grzeczn. z wielk.lit.
  • o nim pseud 2 tygodnie temu
    Grafomanka
    Stosujemy... czy ty oślepłaś?
  • Egon_Hinc 2 tygodnie temu
    [..] I nie wiesz kiedy

    kosą będzie odwiedzona ! [..]

    Właśnie w tej chwili dotarło do mnie, że muszę przestać pędzić...
    bimber.
  • piliery 2 tygodnie temu
    Proponuję tytuł "Kodeks życia". Brakuje mi tylko paragrafów.
  • Poeta_Mariusz 2 tygodnie temu
    Ja tytułu nie zmienię, a Twoje poczucie humoru w tej chwili jest beznadziejne! ;D
  • Szpilka 2 tygodnie temu
    O! Pan Poeta wziął się i obraził, ale Wy jesteście, normalnie wiśnie! ¬‿¬
  • ZielonoMi 2 tygodnie temu
    No jak tak można? XD
  • Szpilka 2 tygodnie temu
    ZielonoMi

    Nie? Wrażliwcy tacy, przeca był czas przywyknąć ¬‿¬
  • ZielonoMi 2 tygodnie temu
    Szpilka :D
  • PontifexMaximus 2 tygodnie temu
    Ssijcie
  • Rubinowy ponad tydzień temu
    Kulturę i obycie wynosi się z domu. Z tego wychodzi, że dzieciństwo spędziłeś autorze w przekopie melioracyjnym, a dorastałeś pod mostem razem z puszką po brzoskwiniach i butelką amolu przeterminowanego o 10 lat.

    Szerokości

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania