Nie wiem jaki tytuł XD

Było raz sobie dziecko, wszystko ładnie pięknie, miał spokojne dzieciństwo, mógł liczyć na rodziców, ale pewnego dnia to dziecko uświadomiło sobie, że kiedyś przyjdzie ten jedyny dzień, który wszystko zakończy, a to nazywa się, śmierć wpadł przez to w depresję, po jakimś czasie przestał o tym myśleć dziecko, wróciło do domu i patrzy na mamę, mama wyszykowana jak na randkę więc się pyta.

 

-Mamusiu gdzie wychodzisz? Pyta się dziecko.

 

-Nie ważne nie interesuj! Odpowiedziała mama.

 

A więc dziecko idzie do salonu, patrzy i oczom nie mógł uwierzyć, tata włożył garnitur, więc myślał, że rodzice wychodzą na kolację, a więc się pyta.

 

-tato gdzie idziesz tak ładnie ubrany? Pyta się.

 

-Synku idę na sprawę sądową.

 

Dziecko zdziwione pyta.

 

-Coś się stało? Pyta się dziecko.

 

-synku pewnie mama ci tego nie mówiła, ale bierzemy, rozwód rozstajemy się. Odpowiedział ojciec.

 

Dziecko jest w szoku, nie wie co powiedzieć nagle, wszystko mu się zawaliło, nie wiedząc co zrobić, a więc przestał mówić, co u niego po prostu zamknął się, w sobie.poszedł do gimnazjum, sprawy nasilały się, rodzice, ciągnąc dziecko, po psychologach już nie wiedział, co ma robić w szkole, nie mógł znaleźć przyjaciół, był wyśmiewany, wytykany palcem miał pustkę, w głowie któregoś dnia, nie myślał, wziął nóż do tapet, nim się zorientował miał już rękę rozciętą, myśląc, że teraz się czuje lepiej, zaczął się ciąć, oczywiście mówiąc, że wywrócił się na rowerze, a to przy krojeniu warzyw nikomu nie mówił jak mu ciężko.

CDN.

Jeżeli ktoś zainteresuje się tą historią i chciałby lub chciałaby wiedzieć co dalej to chciałbym aby napisali w kom

Następne częściNie wiem jaki tytuł II XD

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Pan Buczybór 19.12.2017
    eh... eh. eh. Trudno o znaki interpunkcyjne chociaż, c'nie?
  • Canulas 19.12.2017
    ,,,,,,,,,, - masz na gwiazdkę dziesięć przecinków. Wykorzystuj rozważnie
  • Pan Buczybór 19.12.2017
    o, i to jest dobry prezent pod choinkę
  • Canulas 19.12.2017
    A tak, bez żartów już. Popraw pod kątem interpunkcji. Inaczej będzie ciężko przez to przebrnąć.
    Są tu stosowne działy, które Ci pomogą. Jeśli problem jest szerszy, masz programy typu Language Tool lub Ortograf.
    Przepuść przez nie tekst i zastowuj sie do wyświetlonych rad.
    Będzie trochę lepiej. Póki co, nie oceniam.
    Pozdro.
  • refluks 19.12.2017
    " przestał mówić co u niego po prostu zamknął się w sobie."

    Przypomniało mi się.
    W rodzinie zdrowej i normalnej urodził się Jasio.
    Zaprowadzali rodzice Jasia do żłobka, przedszkola, potem do szkoły.
    Jasio był bardzo zdolny, ale nie mówił.
    Jasio stał się Janem.
    Zrobił maturę, obronił dyplom i doktorat.
    I wciąż nie mówił.
    Przy pewnym niedzielnym obiedzie Jan odezwał się.
    - Dlaczego nie ma kompotu?
    - Janek, ty mówisz! Ale dlaczego dopiero teraz się odezwałeś?
    - Bo do tej pory kompot zawsze był!!

    A poza tym twoje opowiadanie jest bardzo ładne, widać, że włożyłeś w nie dużo pracy, nie przesadzę, gdy napiszę, że mrówczej.
    Dopracowane, zadbałeś o każdy szczegół, perfekcyjne po prostu.
  • Canulas 19.12.2017
    Tak się, refluks zastanawiam, czy jeśli piekło istnieje, to czy Twoja balia będzie podpisana imiennie?
  • Luciferia 19.12.2017
    Takich nawet do piekła nie wpuszczają
  • refluks 19.12.2017
    .Luciferia Piekło jest moje.
    Więc uważaj na słowa.
    Bo trafisz tam.
    Za urodę. Niekoniecznie myśli.
  • Luciferia 19.12.2017
    Chciałabym usłyszeć jak ktoś próbuje to przeczytać na głos, zgodnie z zastosowaną przez Ciebie interpunkcją.
    A tak poważnie - proponuję Ci usunąć to i zacząć jeszcze raz. Poruszasz tutaj bardzo ważny temat, więc podejdź do niego z sensem :) Pozdrawiam.
  • Ichigo 19.12.2017
    dziękuje za porady ogólnie pierwszy raz coś napisałem,w dodatku nocy bo nie mogłem zasnąć więc przepraszam za wszystkie literówki jak i za wszystkie błędy.
  • Ichigo 19.12.2017
    wersja poprawiona ;D
  • Ichigo 19.12.2017
    jeżeli ktoś chciałby możnaby powiedzieć,nastepną część tego opowiadanie to niech wypowie się,w komentarzu.
  • Canulas 19.12.2017
    Podoba mi się Twoje podejście. W końcu nie trzeba nakurwiać na końcu emotki, by user wiedział, kiedy idzie żart.

    "-tato gdzie idziesz tak ładnie ubrany? Pyta się.
    -synku idę na sprawę sądową." - dopoprawić możesz, bo zdania startują z wielkich, ale jak mówię, podoba mi się podejście.
    Na dłuższą metę, bardzo istotne jest.
    Pozdro.
  • Ichigo 19.12.2017
    lecieć z kolejnym materiałem?
  • refluks 19.12.2017
    Ichigo Leć!
  • Canulas 19.12.2017
    Max możesz dwa na dzień, bo nie wskoczy na główną, tylko pójdzie od razu na listę Twych publikacji. Możesz lecieć, ale dopracuj. Zanim CIę ludzie poznają, musisz dać im przystępną formę, inaczej nie dotrą do treści. Sam też bym nie właaził do szabma, żeby wyciągnąć 35zł.
    Po pięciu publikacjach autoakceptacja będzie Ci wchodziłą z marszu i nie będziesz musiał czekać.
    W swoim profilu masz też opcję: "Edytuj:", ale to chyba wiesz.
  • Ichigo 19.12.2017
    Dziękuję wszystkim za rady.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania