Niedzielne suspensorium

Dzisiaj niedziela i piękny dzień

pełen kościoła - każdy to wie.

Anioły Stróże; pewnie też idą

się wyspowiadać z tego co widzą...

 

Ehem; to tajemnicą jest spowiedzi,

więc nie należy, nie należy

wnikać w ich skrzydlate szaty

- wiadomo: Anioł nie ma prostaty.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • tribia 28.05.2017
    Niedziela jest najgorszym dniem tygodnia. Wyprasowana, piękna, niewypadająca i straszna.
    Koniec utworu zajebisty :). Tak, jak ma być :).
    Miałam się pytać na forum, czy Wy też tak nie lubicie niedziel :).
    Oczywiście pięć :).
  • tribia 28.05.2017
    Anioł nie ma prostaty, czym naraża kościół na straty :).
  • Freya 28.05.2017
    Ja jeszcze nie jestem w trzeźwości, a wczoraj to było po corocznej imprezie; Święto Saskiej Kępy - zawsze jest mocno, uff. ;)
  • tribia 28.05.2017
    Freyo, luz :). Wrzuć na luz prostatę, a Jezus da Ci głowowe late :P.
  • Enchanteuse 28.05.2017
    Anioł nie ma prostaty, znaczy się aniołowi i człowiekowi jest nie po drodze :). Tak to odebrałam. Dwa różne gatunki rzadko znajdują silną nić porozumienia. Miło się czytało ,więc zostawiam 5 i pędzę do kościoła ;)
  • Pasja 28.05.2017
    Jeśli byśmy zastanowili się to niedziela powinna być dniem pracującym. Zawsze ksiądz w niedzielnej homilii mówi, że rozpoczynamy pierwszy dzień tygodnia, to siódmym dniem jest sobota. A Pan Bóg odpoczywał w siódmy dzień po stworzeniu świata.
    Co do prostaty anielskiej to można dyskutować. Niektórym aniołom powinno się pozakładać opaski mosznowe, szczególnie tym obszczymurkom, żeby te grzechomierze trzymali w spodniach.:-)
  • tribia 28.05.2017
    "Grzechomierze" - che, che,che, che, che :D, dobre :).
    Albo wolny poniedziałek :). Już chyba wolałabym przepracować niedzielę...
  • Karawan 28.05.2017
    Dlatego Starsi Bracia obchodzą "szabes".
  • Pasja 28.05.2017
    Karawan ano widzisz, nie pomyślałam o tym. Czyli u nas zawsze inaczej. Tak samo jak sakramenty poprzestawiane.
    1.Chrzest.
    2.Bierzmowanie ...3
    3.Najświętszy sakrament...2
  • Karawan 28.05.2017
    Duch płci nie posiada jeno ideę reprezentuje. Anioł wielokrotnie z przyrodzeniem męskim przedstawiany jest obrazem męskiego szowinizmu.
  • Pan Buczybór 28.05.2017
    Ach, gdzie ten wzrok zawędrował. Anielskie szaty skrywają wiele tajemnic. Czasami lepiej do kościoła nie iść. 5
  • Karawan 28.05.2017
    Chodzić monża jeno kapłanów i kapłonów unikać należy ;)
  • Karawan 28.05.2017
    Karawan można
  • Ritha 28.05.2017
    Łączyć temat kościoła i prostaty, gut, mój szef mawia, na wszelki wypadek to i ksiądz ma jajka ;)
  • Freya 29.05.2017
    Dzięki wszystkim; za rozważania w temacie Aniołów stróżów, które jak wiadomo mają niebagatelny wpływ na historię świata. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania