Krótki Mewowy Sen Plażowy

gatunek: krótkie/komedia/sny/wakacje/podróże/przyroda/surrealizm

 

"Krótki Mewowy Sen Plażowy"

 

Lato 2015.

 

Dwudziestokilkuletni plażowicz przyszedł na plażę, która oddzielała las iglasty od płytkiego morza. Pas wybrzeża był stromy i wąski.

 

- Tu jest mi niewygodnie - stwierdził plażowicz.

 

Podszedł do morza i dotknął ręką wody.

 

- Chcę do Dużego Zachodniego Miasta Na Podzwrotnikowej Plaży. Tam są palmy, dachy, parasole, ciepło i słońce, a po plaży chodzą kraby. Jak ja się tam mogę dostać? Hej, zaraz! Przecież to jest sen i mogę tam po prostu polecieć! - stwierdził człowiek, po czym w ciągu kilku sekund przeobraził się w małą białą rybitwę, wzbił się w powietrze i pofrunął w kierunku Dużego Zachodniego Miasta Na Podzwrotnikowej Plaży, które było widoczne w innej części wielkiej zatoki morskiej, na horyzoncie.

 

- Rety, jestem rybitwą! - powiedział w myślach plażowicz, wkrótce po czym wylądował na ciepłym piasku u wybrzeży jednego z jego ulubionych miejsc do spędzania czasu wolnego, po czym natychmiast z powrotem przemienił się w człowieka, a na plaży przywitało go kilka spacerujących krabów. Poszedł na otoczoną palmami, parasolami, różnymi lokalami i hotelami promenadę, a tam przechodziło dużo turystów i turystek oraz różnych zwierząt, takich jak ważki, pterozaury, mewy, czaple, flamingi, ibisy, pelikany i papugi.

 

Koniec.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania