Świat Broni Paranormalnych - Rozdział 1

Mężczyzna z krótkimi czarnymi włosami szedł przez park. Wokół niego panowała prawie całkowita ciemność, jednak on widział wszystko jak w świetle dnia. Nazywał się Ksawery Czarnecki i był byłym policjantem. Jego życie zmieniło się od czasu gdy - pod wystającą deską znalazł pudełko obwiązane dziwnym kawałkiem papieru. W pudełku znajdował się pięknie zdobiony czerwono-czarny sztylet. Sztylet okazał się być bronią zamieszkiwaną przez demona, który teraz kontrolował Ksawerego i zmuszał go do zabijania innych ludzi.

Chwilę później zobaczył mężczyznę który, szedł chwiejnym krokiem, zataczając się i bełkocząc coś pod nosem, był wyraźnie nietrzeźwy.

Gdy odległość Ksawerego do imprezowicza zmniejszyła się do dystansu dwudziestu metrów, Ksawery z nieludzką wręcz szybkością podbiegł do imprezowicza, a następnie wbił ostrze noża w jego szyję. Demoniczny sztylet zajarzył się czerwonym blaskiem i zaczął wchłaniać krew nieszczęśnika. Gdy nóż skończył swój posiłek czerwony blask, zaczął zanikać, aż wkrótce zniknął całkowicie. Ksawery powoli odszedł z miejsca zdarzenia, nie oglądając się za siebie ani razu.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania