Świat Broni Paranormalnych - Rozdział 3 - Wyjaśnienia

– Jestem demonem, a raczej demonicą. – odpowiedziała. – Mam na imię Akatsuki.

– Wspominałaś, że ten gość z młotem jest agentem jakiejś organizacja prawda? – zapytał Ksawery. – Czym ona jest? – dodał, rozglądając się na boki.

– Tak to był jeden z agentów Organizacji Broni Paranormalnych. Organizacja Broni Paranormalnych zajmuje się zabezpieczeniem tak demonicznych jak i innych paranormalnych broni oraz walką z jej użytkownikami. – odpowiedziała demonica. – Ich nemezis są Bracia Dnia Ostatniego, ci z kolei uważają, że niedługo nastąpi koniec świata spowodowany pojawieniem się na świecie wielu paranormalnych Broni i że to jest nieuniknione. Mają rację. Koniec świata już się zaczął. – dodała.

– Rozumiem... O co chodzi z tymi poziomami? – zadał pytanie przytłoczony Ksawery.

– Poziom zerowy. Na tym poziomie niedawno jeszcze byłeś. W zerowym stopniu rozwoju broń zmusza właściciela do szukania ofiar, aby przejść na poziom pierwszy. Gdybyś nie był w sytuacji zagrożenia, odblokowałbyś poziom pierwszy znacznie później. To znaczy, że jesteś jeden krok przed innymi. Pierwszy stopień oprócz korzyści wynikających z poziomu zerowego pozwala rozmawiać ze swoim demonem. To BEZCENNE! – wykrzyknęła Akatsuki. – Stopień drugi to ulepszenie twoich umiejętności. Zaś na poziomie trzecim odblokowujesz fach. Od poziomu drugiego najlepiej zdobywać doświadczenie zabijając innych Milezjan. Określenie to wzięło się z mitologii Irlandzkiej, w której Milezjanie byli rasą silnych ludzi. Panami Bro... – przerwała Akatsuki.

– Co się stało? – zadał pytanie Ksawery, a następnie wstał z ziemi.

– Wyczułam Milezjanina w pobliżu. – oznajmiła Akatsuki. – Szykuj się na prawdziwą walkę – dodała zdenerowanym głosem.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania