Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nowy Świat Czarownic, cz. 12

O

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • Ritha 07.03.2019
    Nefer, a może masz ochotę napisać TW?
  • Nefer 07.03.2019
    Możemy pogadać, czemu nie. Na czym dokładnie polega ta zabawa? Chociaż przyznam od razu, że trudno u mnie z konkretnymi terminami, bo dość często wyjeżdżam.
  • Ritha 07.03.2019
    Nefer ok, tłumaczylam niedawno zasady TW TseCylii, pozwolę sobie skopiować.

    Losujemy postać i zdarzenie do wspólnej puli (mogę wylosowac za Ciebie) i tworzymy takową pulę postaci i zdarzeń. Potem w niedzielę o 20.00 spotykamy się w wątku tw i sobie z tej puli nawzajem przydzielamy zestawy. Jesli ktoś nie moze być w niedzielę to i tak dostanie zestaw. Dodatkowo wybieramy gatunek.

    I masz zestaw - postać, zdarzenia i gatunek i na tej podstawie piszesz opowiadanie. Masz dwa długie tygodnie czasu. Najlepsze opka otrzymują nagrody książkowe i mają szansę ukazac się w Antologii TW :) No i wszystko służy przede wszystkim rozwojowi, by wyjśc z własnej szuflady, ze strefy komfortu itp., napisac coś nad wytycznę i dobrze się bawić przy przy okazji. Teksty TW są dodatkowo komentowane przez sporo osób, co też jest plusem - można się wiele nauczyć.
    Reasumujac - zachęcam :)
  • Nefer 07.03.2019
    Pomysł wydaje się ciekawy, zajrzałem na forum do wątku TW. Kiedy następna edycja? Bo w najbliższy tydzień (razem z niedzielą) będę nieobecny. Potem znajdzie się wiecej zcasu.
  • Canulas 07.03.2019
    Nefer, obecność w niedzielę wieczorem nie jest wymagana, a miło widziana. Na napisanie tekstu są 2 tygodnie. Gatunek jest obligatoryjny. Co do długości tekstu jak i obranej formy – panuje pełna dowolność.
  • Nefer 07.03.2019
    Canulas Ok. spróbuję, jeśli nie zdążę, (albo nie dam rady) to trudno. Dajcie znać, co i jak.
  • Ritha 07.03.2019
    Nefer okej, nalosuję za Ciebie do puli i powiadomię o wszytskim :)
  • Nefer 08.03.2019
    Ritha Dzieki. To czekam.
  • Ritha 08.03.2019
    Ok, do puli już jest za Ciebie nalosowane. O obdarowywaniu niedzielnym przypomnę, jeśli nie będziesz mógł być - absolutnie nic się nie stanie, dostarczę zestaw, terminy, wsio.
    Fajnie. Miłego dzionka :)
  • Damy, niewolnicy, zależność...
    Niezła opowieść, magiczna i wciągająca... i te konie ;) 5
    Pozdrawiam
  • Nefer 07.03.2019
    Tak, Demon odegra w tej opowieści sporą rolę. Oczywiscie, zapraszam. Dzięki za wpis.
  • AnonimS 07.03.2019
    Jazda konna i ujeżdzanie przez Berengarię. Tylko takie przyjemności mu są dozwolone. Pięć. Pozdrawiam
  • Nefer 07.03.2019
    Ale przyznaj, że te przyjemności nie wydają się aż takie złe. Przynajmniej, do czasu.
  • AnonimS 09.03.2019
    Nefer masz rację. Ale z czasem może się znudzić :????
  • Kapelusznik 08.03.2019
    Kolejny świetny odcinek...
    Ale zaczynam czuć znurzenie
    Podróż się dłuży, a jeśli skupisz się na tych 10 dniach to opowieść straci znacząco tępa.
    Jak na razie 5
    Ale mam jakieś złe przeczucia
    Język - mimo pięknej akcji był lekko... mdły?
    Sam nie wiem
    Tak czy inaczej - przy następnym odcinku musisz coś dać dobrego - bo w tym momencie świat przestał być już dla mnie tajemniczy i już mnie tak nie pociąga - to tylko moje zdanie - ale hej - przynajmniej jestem szczery
    Pozdrawiam
    Kapelusznik
  • Nefer 08.03.2019
    Wkrótce wydarzy się coś nowego, bez obawy. Każda podróż dobiega też zwykle końca. Jak zwykle, dzięki za uwagi.
  • Pasja 09.03.2019
    Witam
    Dobiegłam na bieżąco.
    Szal Podkowińskiego... konie jednak mają w coś emocjonalnego. Mówią, że kto raz dosiadł dzikiego rumaka ten będzie cały czas głodny przejażdżki. Księżna bardzo dobrze odgrywa matkę jego żony, ale daje do zrozumienia, że nie zakończy tego co się zaczęło.
    Zastanawia mnie, co ukrywa się za tymi intrygami miłosnymi.
    Miłego dnia
  • Nefer 10.03.2019
    Tak. Konie i jazda konna. Kojarza sie jednoznacznie emocjonalnie i... erotycznie. Co do intryg, zdradzic ich istoty nie moge, sama rozumiesz. U ich podloza leza walka o moc i waldze, ale nawet o cos wiecej. A i milosc tez swoje trzy grosze wtraci. Postaram sie kontynuowac i wstawic wkrotce kolejny odcinwk. Tyle, ze jestem aktualnie na nartach, a net glownie nicami działa. Dzięki za komentarze i pozdrawiam.
  • Dzień dobry!
    Przypominamy o obdarowywaniu zestawami – jutro o godz. 20.00.
    Pozdrawiamy :)
  • Nefer, oto Twój zestaw:
    Postać: Napalony impotent
    Zdarzenie: Rozmowa o pracę

    Gatunek (do wyboru): Bajka/Baśń/Legenda/Przypowieść lub Fantasy
    Czas na pisanie: 24 marca (niedziela) godz. 19.00

    Powodzenia :)
  • Nefer 10.03.2019
    Dzieki. Postaram sie cos wyszykowac w przyszlym tygodniu, bo teraz na nartach jestem. Rozumiem, ze tekst nalezy wstawic na portal, opisany zgodnie ze wskazowkami podanymi na forum?
  • Ritha 15.03.2019
    Nefer tak, dokładnie :)
    TW #04 w tytule i link w wątek - linki TW
  • Pontàrú 12.07.2019
    A co jeśli księżna Berenika nie istnieje? Było coś mówione o tylko czterech mężach ale co jeśli Berengaria tak naprawdę zamknęła swoich w zamku i teraz bierze 'kredyt' na nieistniejącą osobę? To by tłumaczyło zaślubiny przez pierścień oraz to, że portret Bereniki był podobny do Berengari (chyba, że to córka niesamowicie podobna do matki), czyli mógł być sfabrykowany. To taka teoria. Nwm czy prawdziwa.
    Całość jak zwykle dobrze napisana. Ode mnie 5
  • Nefer 12.07.2019
    Twoja teoria jest jak najbardziej logiczna i posiada rzeczowe podstawy. Księżna pożąda mocy i gotowa jest na wiele, by ją zdobyć, co się jeszcze okaże. Marcusa czekają liczne niespodzianki i to już wkrótce. Dzięki za wizytę i komentarz.
  • krajew34 04.10.2019
    Przy okazji rzuciłem okiem na komentarz Pontaru, też zacząłem wątpić w istnienie żony. Widział ją tylko na portrecie, na zaślubinach również jej nie było, dodatkowo jej matka zdaje się osobą lubiącą manipulować. Zobaczymy dalej.
  • Nefer 05.10.2019
    Przypuszczenie bardzo logiczne, ale osoba Bereniki potrzebna jest w dalszej akcji.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania