Nowy tutaj...

Cześć.

Mam na imię Krzysztof i jestem tutaj nowy. Hmm, zawsze gdzieś i od czasu do czasu jest się nowym. Tak jest i tym razem ze mną. Jestem nowy tutaj i chciałem się z wami wszystkimi przywitać.

Lubię pisać i zamierzam się tym również z wami podzielić. Jak często to będzie, jeszcze nie wiem. Zależy od wielu czynników. Praca, dom, czy tzw wena albo natchnienie jak kto woli...

Krzysztof ma lat... hmm, albo zresztą czy to ważne ?

Nie.

Nie będziemy o latach ziemskich dyskutować, bo... to tylko cyfry w naszym życiu, a tak naprawdę liczy się, to co jest w nas. Nasza dusza i to na ile tam czujemy się w środku.

Trafiłem tu... ot, przypadkiem. Ta moja chęć pisania chyba mnie tutaj zaprowadziła i trafiłem tu, gdzie trafiłem...

Myśle, że dobrze i nie będę tego zmieniał.

Krzysztof mieszka na tzw. ziemi lubuskiej, pracuje zawodowo, fizycznie można powiedzieć w jednej z firm międzynarodowych jak to mawiają. Mieszkam na wsi, bo tak lubię.

Lubię spokój, naturę i ciekaw jestem otaczającego mnie świata odkąd się urodziłem. Ot, i dalej ciekaw... no. Taka już moja natura.

Myślę, iż tyle, jeśli chodzi o wstęp wystarczy. Reszta wyjdzie w praniu... tzn. pisaniu.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Targówek 11.03.2021
    Mogłeś to napisać na forum
  • Opalony Ernest 11.03.2021
    Nowy, więc nie wiedział.
    Suty cię drą?
  • Pan Buczybór 11.03.2021
    Cóż, mamy od takich przywitań wątek na forum, ale w sumie mogłeś nie wiedzieć, więc wybaczam. No nie wiem, co tu napisać... Witam nowego użytkownika itd itp. Plus tego tekstu jest przede wszystkim taki, że potencjalny czytelnik będzie wiedzieć z kim ma do czynienia i widać, że przynajmniej nie robisz większych błędów, czyli prawdopodobnie potrafisz nieźle pisać.
    Pozdrawiam
  • Opalony Ernest 11.03.2021
    Wszystkie Krzyśki to porządne chłopy.
  • Witaj, tutaj nie ma lekko, nie tyle że pisać, ale tak ogólnie. Źle piszą o portalu i bardzo źle - no - umownie różnie po prostu piszą.
    Praca, dom, wena... - ciężko będzie, ale może cos napiszesz... Jakbyś jednak nie napisał, to nic, nie ma kar - no na razie, ale wszytko zmienne - aktywne, tak że nie wiadomo. jest tu taka laska - Celina, jak Cię polubi, to będziesz ustawiony, zagadaj do niej - bydzie git!
  • Józef Kemilk 11.03.2021
    Cześć
  • Akwadar 11.03.2021
    CV... Proszę przedstawić coś więcej, może jakiś załącznik... Odezwiemy się...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania