...

...

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • LBnDrabble 05.10.2021
    Kikimora i Literkowa zapraszają do zabawy ze stu słówkami.
    Wszystko w zakładce KONKURSY na Głównej: https://www.opowi.pl/konkursy/
    albo na Profilu w zakładce o mnie: https://www.opowi.pl/profil/lbndrabble/opis
    Tematy:
    1) Tam jeszcze nie byłem/byłam
    2) Portret w złotych liściach.
    Możesz pisać na jeden lub drugi, albo ująć dwa.

    Proponowany termin: szósty październik 2021- północ.
    Liczymy na Ciebie!!!
  • Bożena Joanna 05.10.2021
    Postaram się. Dziękuję za przypomnienie.
  • Liście lgną do słońca nawet kiedy dopada ich jesień. To tak jak z ludźmi.
    Ciekawy nastrojowy utwór.
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Bożena Joanna 05.10.2021
    Kiedyś w Barcelonie pewien znajomy powiedział mi, że Katalończyk nie potrafi żyć bez słońca, dlatego uparcie trwa na swojej ziemi. Słońce jest w centrum naszego układu, a my podążamy za nim jak punkty w przestrzeni.
    Dziękuję, że zajrzałeś w moje strony.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Bożena Joanna „ Słońce jest w centrum naszego układu, a my podążamy za nim jak punkty w przestrzeni.” złota myśl!
    Pozdrawiam
  • Piotrek P. 1988 05.10.2021
    Piękny, klimatyczny, nastrojowy i inspirujący wiersz. Bardzo mi się podoba. Lekki i przyjemny.
    5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 05.10.2021
    Bardzo dziękuję i pozdrawiam w ostatnie dni powracającego lata!
  • Jordan Tomczyk 05.10.2021
    Lekki i bardzo jesienny wiersz. 5 ode mnie :)
  • Bożena Joanna 05.10.2021
    Bardzo dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam!
  • Trzy Cztery 06.10.2021
    Bożeno, po przeczytaniu, pomyślałam, że mogłabyś wiersz skrócić, ale, później wyobraziłam sobie Ciebie, idącą, ze stopami w morzu liści, ze spojrzeniem zanurzonym w koronie złocistej brzozy, i doszłam do wniosku, że tym milionom liści należy się tych słów więcej. Niech w jednej strofce grają w chowanego, w innej siegaja w różne zakamarki, "rozedrgane wahaniem/ obracają się na gałęzi", i - póki co - "nie znają kierunku", aż staną się zawirowaniem "kląski i wzruszenia". I tak to jest. Po co skracać...
  • Bożena Joanna 06.10.2021
    Dziękuję za komentarz i ciekawą analizę. Mam tendencję do dłużyzn, ale taka moja natura.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja 06.10.2021
    Liście i myśli doskonała para do tworzenia obrazów z naszej codzienności. Myśli jak liście pączkują, by potem rozwinąć się, pomknąć ku słońcu, nabrać rumieńców i spaść na urodzajną ziemię. A w jesieni pomalować nam życie.

    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 20.10.2021
    Użyłaś pięknej metafory o liściach, bardzo dziękuję i pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania