O miłości razy kilka

Stwierdziłem, że dawanie kilku tak krótkich tekstów osobno nie ma sensu, więc wstawiłem je razem.

Miłego czytania :)

***

Chciałbym być Twoim Romeem, obrońcą, wybawcą, rycerzem.

I bohaterem.

 

Ale nie umiem.

Choć bardzo staram.

Próbuję się nie bać i być odważnym. Próbuję walczyć i być walecznym.

Dla Ciebie próbuję być idealny. Ale nie jestem, nie potrafię.

 

Mój cel jest nieosiągalny.

 

***

Dziś znowu się zgubiłem w labiryncie, którym staje się świat, gdy puszczasz moją dłoń.

Rozglądam się zdezorientowany, bo każda ściana to lustro. Nie mogę myśleć, gdy wszędzie wokół widzę swoje odbicia, wszystkie moje wady, słabości i braki. Za każdym zakrętem, na każdym kroku, coraz więcej i więcej, a każdy "ja" ma tak samo przerażoną twarz.

Błądzę i błądzę, ale w końcu docieram do wyjścia i dostrzegam w nim Ciebie. Wyciągasz do mnie dłoń, a ja chwytam ją i świat znowu staje się normalny, już nie muszę więcej znosić widoku mnie samego.

Chociaż może to nie Ty pojawiasz się w wyjściu. Może to wyjście pojawia się tam, gdzie wyciągasz do mnie swą dłoń.

 

***

Znowu usnąłem przy biurku, próbując wymyślić dla Ciebie nową historię. I znów stanęło na tym, że nie napisałem nic.

Bo nic nie jest wystarczająco dobre, gdy piszę dla Ciebie.

 

Raz sprawdzam ortografię.

Dwa razy przecinki.

Trzy literówki.

I setki razy czytam to w kółko, zastanawiając się, czy Ci się spodoba.

 

Wiem, że bez względu na wszystko powiesz, że tak. Bo jesteś miła.

Wiem, że i tak znajdziesz jakiś błąd. Bo jesteś mądra.

I wiem, że zaczniesz na mnie krzyczeć, żebym napisał coś jeszcze. Bo za coś Cię w końcu kocham, głupia.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Haruu 09.08.2015
    O Jezuniu *-* takie urocze, słodkie? Cud, miód i orzeszki xD ostatni mi się najbardziej spodobał^^ zostawiam 5 c:
  • Ichigo-chan 09.08.2015
    Dzięki Haruu :)
  • rienschen 09.08.2015
    Urzekło mnie to.
  • Angela 09.08.2015
    Przecudowne, i słodkie. Aż można nad tekstem się rozpłynąć : ) 5
  • Anonim 09.08.2015
    Ostatnie jest słodkie XD Zgaszam się z poprzedniczkami ^^
  • Ichigo-chan 09.08.2015
    Dzięki dziewczyny :D
  • NataliaO 09.08.2015
    Mi przypadło do gustu drugie, napisane z lekkością i taką "głupią" czułością. 4:)
  • Ichigo-chan 09.08.2015
    Zapewniam, że akurat drugie nie było pisane z lekkością, każde zdanie było udręką XD Ale dzięki Nat :)
  • Niebieska 10.08.2015
    Mi tak jak NataliiO spodobało się drugie. Zgadzam się z poprzedniczkami, to jest po prostu słodkie i pełne czułości. 5 :)
  • Ichigo-chan 10.08.2015
    Dziękuję Niebieska :)
  • Amy 10.08.2015
    Przeczytałam i... ojej, jakie słodkie. :) Błędów też nie wyłapałam, może nie licząc przecinka przed "czy". ;) Najbardziej podobało mi się drugie.
  • Ichigo-chan 11.08.2015
    Dzięki Amy :)
  • Rasia 18.07.2016
    Ten ostatni fragment najbardziej mi się spodobał, właściwie jest taki słodko-zabawny, no taki... ojeeej :)) Zostawiam 5.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania