O powodach bezsłowia zdań kilka – Drabble

*

W końcu zasiadł do pisania. Nie zdążył jednak napisać nawet słowa, gdy usłyszał tętent ośmiu łap. Nim się obejrzał, dwie bestie wylądowały na jego kolanach. Spojrzał na nie, a ręce same ruszyły do głaskania. Z ich oczu wyczytał jedyny właściwy komunikat, jedyną słuszną drogę:

„Pobaw się z nami!”

„Pobaw się z nami!”

Nie wróżyło to dobrze jego planom, ale jakże miał odmówić, tak szczerym, pełnym zaangażowania prośbom.

Dlatego, gdy tylko mógł, popędził z nimi do zabawy.

 

Trwała ona cały dzień... bowiem bestie były niezmordowane...

 

I pomimo faktu, że znów nic nie napisał, leżąc w łóżku zasypiał...

 

z uśmiechem na ustach.

*

 

Pozdrowienia dla Tych, którzy czekali ;D

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (45)

  • Akwadar 11.02.2022
    Coś mnie tu podejrzanie wygląda... :)
    Albo bliźniaki na czterech, albo zwierzyniec ha, ha, ha
  • Shogun 11.02.2022
    Jak na razie to drugie haha ;)
  • Akwadar 11.02.2022
    Shogun tyż dobrze :))
  • Shogun 11.02.2022
    Akwadar gdyby to pierwsze i w dodatku drugie, to chyba z 8 miesięcy by o mnie słuch zaginął haha ;)
  • Akwadar 11.02.2022
    Shogun ni daj bóg na tak długo! ha, ha, ha
  • Shogun 11.02.2022
    Akwadar heh ;)
  • Cicho_sza 11.02.2022
    Jak ja Cię doskonale rozumiem
    https://www.opowi.pl/napad-z-wena-w-reku-a72517/

    Witamy z powrotem na głównej ?
  • Shogun 11.02.2022
    Dziękuję pięknie :D a do tekstu zajrzę, gdyż czuję że nie bez powodu wrzucony ;)
  • Dekaos Dondi 11.02.2022
    Święty Duch pana Boga chwali↔Shogun się objawił:)?↔Zmyślnie napisałeś:)
  • Shogun 11.02.2022
    Witaj DeDo ? Ano może rzeczywiście to jaka interwencja "z góry" był ?
    Dziękuję pięknie, za słowa i obecność :)
  • Twoje opowiadanie emanuje radością i lekkością. Dla mnie super. Gratuluję ???
  • Shogun 11.02.2022
    Dziękuję pięknie ☺️
  • Jamniczki? :)))
  • Shogun 11.02.2022
    Chciałbym aby to były małe jamniczki ?
  • Shogun Jezus Maria pitbull??? Bo sąsiadka ma i jej brat w domu obok i jak taki dopadnie to jest zdolny zbić zmuszaniem do zabawy - rzucanie patyka, piłki, tłamszenie, miąchanie, wszystko.
  • Shogun 11.02.2022
    błękitnypłomień nie nie, nierasowy, ale charakter chyba po pitbullu ma ?
  • Shogun To zazdraszczam, bo ja na takim etapie żywota, że nie mogę skazywać niewinnego na ewentualną tułaczkę w razie jakby co poszło nie tak.
    Nie ma że nierasowy - jedna rasa - psia rasa.
  • Shogun 11.02.2022
    błękitnypłomień w sumie racja, psiak to psiak :)
  • miętus 11.02.2022
    Czuć miłość do zwierząt?
  • Shogun 11.02.2022
    Nie inaczej :)
  • Trzy Cztery 11.02.2022
    Skoro słyszałeś tętent, nóżki są zaopatrzone w kopyta. Może hodujesz koziołki?
  • Trzy Cztery 11.02.2022
    Na pochyłe kolana kozy skaczą:)
  • Shogun 11.02.2022
    Trzy Cztery na szczęście nie, bo z koziołkami na kolanach miałbym większy problem ? Po prostu charakterystycznie biegają te moje zwierzaki ?
  • Clariosis 11.02.2022
    Shogunie, czekałam i nigdy nie straciłam nadziei, że wrócisz. :( Aż mi serduszko płonie ze szczęścia.

    I wróciłes z charakterystycznym dla siebie tekstem. Czyżby to tekst opisujacy co robiles przez te wszystkie miesiace? ;) Czas Ci jakies zwierzątka zabrały? Ale przynajmniej czas szczęsliwie spedziles. ;)

    Ps. Otrzymales e-mail ode mnie czy sie jednak zagubil?

    Pozdrawiam serdecznie i milo Cie widziec. ?
  • Shogun 11.02.2022
    Nawet nie wiesz jak cieszą mnie takie słowa. Miło że mój powrót wywołuje szczęście :)

    Dokładnie tak ? tak mi właśnie te miesiące zleciały, ale naprawdę nie mogę narzekać ☺️

    A owszem ☺️ i dlatego powstał ten tekście. Zwierzaki wenę mi przyniosły a Twój mail motywację, za co dziękuję ☺️

    Również pozdrawiam. Naprawdę miło Cię czytać :)

    Ps: już się nigdzie nie wybieram ;)
  • Clariosis 11.02.2022
    Shogun Super. Najwazniejsze by zycie spedzic w tych mniejszych i wiekszych radosciach. ?

    Mnie rowniez cieszy wiesc, ze moj email przyniosl motywacje. ? Naprawde, nie spodziewalam sie. Nie masz za co dziekowac - nasze rozmowy pod tekstami byly naprawde wartosciowe i nauczyly mnie wiele, mam nadzieje na kontynuacje. ?

    Ps. Milo slyszec, naprawde sie ciesze i nie moge sie doczekac kolejnych tekstow od Ciebie.
  • Shogun 11.02.2022
    Clariosis zamierzam wiele nadrobić, więc będziesz mogła jak najbardziej spodziewać się kontynuacji, bo szczerze mi również brakowało naszych dyskusji.
  • Clariosis 11.02.2022
    Shogun czekam z niecierpliwoscia ?
  • Anonim 11.02.2022
    A ja chciałbym zauważyć, że tu jest pewna niejasność. Otóż nie wiadomo, ile która bestia miała łap, wiadomo jedynie, że wspólnie miały ich osiem. A więc czy pierwsza miała jedną, a druga siedem? A może pierwsza trzy, a druga pięć? Ja tu znajduję dość dużo możliwości. Jednocześnie zastanawia mnie, czy przed słowem "łap" nie powinno być przecinka, bo może to jest wołacz?
    I jeszcze jedno: dwie bestie przybyły - rozumiem - jako jeden twór. I właśnie "to" - czyli ten twór - nie wróżyło dobrze. Czy więc mamy do czynienia z istotą, która jest omylna? A może dopiero uczy się wróżbiarstwa? I pytanie nasuwa się samo: czy do pisania tekstów potrzebne autorowi to wróżbiarstwo, czy może do czego innego?
    Tak więc jak widać, także i ten utwór można rozumieć na wiele sposobów. To cechuje dobrą poezję. Toteż śmiem twierdzić, że Twój utwór to poezja.

    Bardzo mi się podoba :)

    Pozdro!
  • Shogun 11.02.2022
    No takiej interpretacji bym się nie spodziewał, ale naprawdę doceniam i kto wie czy rzeczywiście nie potrzeba autorowi wróżbiarstwa, aby wywróżyć wiele możliwości rozumienia swojego tworu. A co do bestii, w jedności zaprawdę jest silniejsza, a z pewnością wywołuje więcej chaosu ;)
    Natomiast co do poezji, nie planowałem, ale może naprawdę coś z niej ma. W końcu czytelnik widzi czasem więcej niż sam autor.

    Wielkie dzięki za odwiedziny i słowa :)

    Pozdrawiam! ;)
  • Bajkopisarz 12.02.2022
    "gdy usłyszał tętent ośmiu łap. "
    Wywal te osiem łap. Brakujące dwa słowa uzupełnij gdzie bądź.
    Nie dopowiadając ile było łap znacznie poszerzasz sobie pole interpretacji - pasuje i każde zwierze i każda para wnucząt i każde istoty pozaziemskie i każde dwie napalone studentki ;)
  • Shogun 12.02.2022
    Witam witam :)

    Ano rzeczywiście, coś w tym jest. Oby mnie tylko przez to o jakieś niecnie praktyki nie posadzili ??
  • Wrotycz 12.02.2022
    Sympatyczny obrazek, człowiek musi się uśmiechać, czytając.
    : )
  • Shogun 12.02.2022
    Podziękował Wrotycz, za słowa i za uśmiech :)
  • Pan Buczybór 12.02.2022
    dlatego pisarz nie powinien mieć zwierząt... albo dzieci.
    Niemniej, na koniec dnia liczy się satysfakcja, choć przynajmniej ja myślę, że ludzie z artystyczną duszą nie mogą spać spokojnie, póki nie znajdą ujścia dla swoich twórczych potrzeb
  • Shogun 12.02.2022
    Coś w tym jest. Jakoś do tej pory udawało się spać spać spokojnie, jednak jak widać coś wewnątrz dało o sobie znać. Minimalistyczne, ale jednak. A co do zwierząt, to cóż, widać że i nawet one mogą być źródłem ujścia dla twórczych potrzeb.

    Pozdrawiam ;)
  • Kocwiaczek 12.02.2022
    Bezsłowie – ciekawe określenie. Zarówno wtedy, gdy słów brakuje, jak i porozumiewa się bez ich użycia, np. właśnie ze zwierzętami. Kim jestem? Bezsłowem lub może Bezsłową? Czy to źle? Niekoniecznie. Czasem słów wcale nie potrzeba. Wkracza rozpoznawanie emocji, mimiki, czy gestów. Dobrze więc momentami nie mówić. Przydaje się. Wycisza. Poszerza horyzont. Jednak na dłuższą metę... ciągnie w dół. Chociaż... nie ma co się zmuszać do czegokolwiek. Samo kiedyś przyjdzie:)

    Miło cię znowu czytać, Shu:D Pozdrowienia i mnóstwa weny!
  • Shogun 12.02.2022
    Jakże dobrze cię widzieć Koci :)

    Naprawdę podoba mi się twój sposób rozłożenia tego słowa na czynniki pierwsze. Naprawdę trafna analiza, gdyż oba rozumienia mają rację bytu. I masz rację, czasem trzeba pobyć w atmosferze bezslowia, aby właściwie się porozumieć, a zarazem pobyć w atmosferze bezslowia aby docenić wartość słów, które kiedyś same może przyjdą ;)

    Dziękuję :D

    Ps: Odwiedzę twe teksty niebawem, gdyż widziałem że sporo nowych się pojawiło ;)
  • Iza Luis 12.02.2022
    Bestie, potrafią wzbudzić radość i czułość? Diabelnie słodkie bestie. Spędzanie czas z nimi na pewno jest lepszy od pisania ;)
  • Shogun 13.02.2022
    Dokładnie tak :D ale jak widać pisanie również swoją siłę ma, skoro po takim czasie się zmanifestowało ;)
  • Johnny2x4 17.02.2022
    Ja się przyłączę do małych powrotów i zostawię komentarz.
    Dobra... jest to naprawdę dobre. Dobrze się czytało. ;)
  • Shogun 17.02.2022
    Dzięki Jo ;) Fajnie żeś się do powrotów przyłączył, bo dobrze cię widzieć ;)
  • Ocalić Myśl dwa lata temu
    Hej, czekałam i czekam na Twoje kolejne teksty, w szczególności na następne zaskakujące drabble. :)
    Pozdrowienia! :)
  • Shogun dwa lata temu
    Hej, dziękuję, miło mi to słyszeć :) Być może następne pojawią się wkrótce ;)

    Podziękował za komentarz i obecność, oraz również pozdrawiam! ;)
  • Clariosis dwa lata temu
    Shogunie, widzę po aktywności, że dalej żyjesz, co mnie cieszy. ;) W porządku u Ciebie mam nadzieję? ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania