O słoniu

O słoniu

 

Przechodząc obok jarzębiny przyjrzyj się jej uważanie, być może dostrzeżesz mnie w niej dosiadającego słonia, w lewicy dzierżącego wysoko w górze smarfona, z torbą na laptopa powiewającą u boku na twarzy mając założoną tygrysią maskę cały czas szarżującego, jednocześnie stojącego nieruchomo w miejscu.

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • A. Hope.S 01.07.2019
    No faktycznie... widzę... " Pod czerwoną jarzębiną stałeś ty obok mnie. Jak czerwona, czerwona jarzębina. stałeś obok mnie" ;)
    Zostawiam bez oceny, ale dzięki za przypomnieniu o tym utworze i dzieciństwie, kiedy rodzice się do tego bujali...
  • A. Hope.S 01.07.2019
    To nie ja postawiłam banię, lecz nie mające poczucia humory osoby.
  • DrV 02.07.2019
    Niezamaco:)
  • Canulas 01.07.2019
    Kurcze, w którymś momencie musiałem wypaść z pociągu "nowoczesność". Nie rozumiem, nie oceniam.




    Ps. Jedynka to jednak od Hope ;)
  • DrV 02.07.2019
    Chodzi o to że w prawie każdej jarzębinie kryje się słoń bo ma takie małe pomarańczowe oczka, widziałeś kiedyś słonia w jarzębinie?
  • Canulas 02.07.2019
    DrV, ale to jest tekst na kanwie żartu w sumie, który już ma mojzeszową brodę. Faktycznie, nie skminiłem. :)
    Na swoją obronę dodam, że byłem wczoraj już zajebany
  • Wrotycz 01.07.2019
    Jarzębina... ale kwitnąca czy w owocach?
    Aż sprawdziłam nick, bardziej Popperem niż szkołą nowojorską obraz kreowany. Daleko mu do oharyzmu w poprzednich wierszach.
    Słoń a prawdopodobieństwo?
    Fajne. Za pomysł - 5.
  • DrV 02.07.2019
    W owocach oczywiście. Widziałaś kiedyś słonia w jarzębinie?
  • Ritha 02.07.2019
    A powtórzenie tytułu to czemu służy? Raptem kilka zawoalowanych zdań. Cytując klasyka - nie zachwyca.
    Bez oceny.
  • Ritha 02.07.2019
    Pardon, jedno zdanie (i to bez kropki na końcu).
  • DrV 02.07.2019
    Ritha muszę wszystkie ze sto utworów wkleić z ostatnich 12 lat żeby wszystko nabrało sensu wklejam losowo
  • Ritha 02.07.2019
    DrV z całym szacunkiem, to zdanie nie utwór. Nic złośliwie, ale... to zdanie :D
  • DrV 02.07.2019
    Ritha wkleję dla Cię jako kolejny ostatni ze stu
  • Ritha 02.07.2019
    DrV wklej kropkę na razie i już bedzie lepiej (-_-)
  • DrV 05.07.2019
    Ritha PROSZĘ:)
  • Agnieszka Gu 02.07.2019
    Świetne :) Oczywiście ze widziałam - świetna sprawa :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania