O wraku

Przeczytałem, że gdyby były dowody na winę Polaków, niesfałszowany zapis rozmów, Ruskie odesłaliby go z honorami i w pełnym świetle CNN-ów.

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Lotos dwa lata temu
    Ot i dzieło wiekopomne, ach ten styl, ta oszczędność słów, jestem pod wrażeniem.
  • Grain dwa lata temu
    jesteś kretynem bez wrażeń
  • Lotos dwa lata temu
    Grain No co ty taki wulgarny, uspokój się, takiemu mistrzowi słowa, nie wypada.
  • Grain dwa lata temu
    Lotos odezwał się delikatny
  • Angela dwa lata temu
    Przepraszam bardzo, ale co to właściwie ma być?
  • Grain dwa lata temu
    o myśleniu - nie przepraszaj
  • Lotos dwa lata temu
    No, przecież to wielkie dzieło, dziwi mnie bardzo, że nie zauważyłaś.
  • Angela dwa lata temu
    Grain myślenia w tym nie znalazłam, ani niestety żadnych wartości literackich.
    Nasuwa się więc pytanie, po co wstawiać taki... ?
  • Grain dwa lata temu
    Angela, myśl to nie wstyd
  • Angela dwa lata temu
    Grain mam wrażenie, że to Ty, w jakimś dziwnym zacietrzewieeniu, wykazałeś się brakiem myślenia. Ot wstawił wysryw i na brawa czeka. Ogarnij się, bo zwyczajnie wstyd.
  • Grain dwa lata temu
    sama jesteś wstydem
  • Angela dwa lata temu
    Do ciebie raczej nie dobiję. Pobluzgaj sobie jeszcze, to chyba jedna z niewielu rzeczy, która ci wyszła.
  • Grain dwa lata temu
    do siebie się dobij
  • Lotos dwa lata temu
    No wyluzuj, przecież jesteś mesjaszem polskiej poezji, no nie wypada by taki geniusz, mistrz słowa, tak się wyrażał.
  • Angela dwa lata temu
    Słodkie jest to twoje pyskowanie chłopaczku?.
    Wściekaj się dalej, miłego.
  • Grain dwa lata temu
    Lotos do doktora
  • Lotos dwa lata temu
    Grain czułem , że tak odpiszesz , ale co tam, wybaczam geniuszowi.
  • Grain dwa lata temu
    Lotos sam sobie głabie
  • Grain dwa lata temu
    Lotos realizm magiczny to potęga i wykładnia pozycji wiecheć lotosu
  • Lotos dwa lata temu
    Grain No wiem, kojarzysz mi się z plugawym ptakiem nocy.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    W samolocie był wybuch.
    Nie wiem czemu przeciwnicy teorii o zamachu bardzo się bronią wybuchu. W skrzydłach samolotu Tu 154 było wiele ton paliwa lotniczego. To paliwo przypomina naftę i jest bardzo wybuchowe. Po spotkaniu się z ziemią z prędkością około 280 km/h wybuch rozrzucił ciała względem samolotu na wiele metrów.
    Nie musiało być żadnego trotylu, żeby ich zabić. Nawet gdyby samolot był bez paliwa, po tej prędkości wszyscy by zginęli.
  • Lotos dwa lata temu
    Niejaki Świtoń mówił, że to kara Boża, za podpisanie traktatu lizbońskiego.
  • Grain dwa lata temu
    Abdul tu chodzi także min. o to, kto spowodował katastrofę. Naziemni kontrolerzy lotu już mają nakazy aresztowania.
  • Grain dwa lata temu
    Nie pisałem o eksplozji. Idzie o wyjaśnienie, czy było jakieś sprawstwo decyzyjne, czy nie. A także o roli odegranej przez kontrolę naziemną. Niekompetencja czy rozkaz. I tyle.
  • Lotos dwa lata temu
    Głabie? Czy to twój jakiś nowy wyraz, pochodzący z twojej genialnej nowomowy?
  • sekator dwa lata temu
    czyżby autor też zderzył się z ziemią?
  • Grain dwa lata temu
    z dnem logiki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania